Volgens mij van @maxi-musquote:Op woensdag 17 november 2021 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van wie zijn die onderste kittens?
Hou je bekquote:Op woensdag 17 november 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
Wat een vies scharminkel op die bovenste foto, krijgt dat wel te eten?
Dit vind ik nou mooi he. Zo vlak voor kerst al dat warme gevoel van medemenselijkheid.quote:Op woensdag 17 november 2021 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je @:RamboDirk blokkeren? Is toch best een vermakelijke user.
quote:Op woensdag 17 november 2021 16:50 schreef GGMM het volgende:
Ik blokkeer geen mensen. Ik kan me daarvoor niet genoeg aan het internet ergeren.
Jammer dat ik tijdens haxball geen mensen kan blokkeren
quote:Op woensdag 17 november 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, dat krijg ik thuis overigens ook vaak te horen.
Je bent toch geen flikker?quote:Op woensdag 17 november 2021 18:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik doe boerenkool met een vega rookworst.
Goed bezig makkerquote:Op woensdag 17 november 2021 18:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik doe boerenkool met een vega rookworst.
Ik hoor hier over mijn schouder iemand ‘DIERENBEUL’ schreeuwen.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:37 schreef fetX het volgende:
Net een pasta met veel vlees (chorizo) gegeten @:neef_wuppie
Ik heb die Roockworst van de vegetarische slager. 6.5/10.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig makker
Is de vegarookworst een beetje te kanen? Want tot nu toe geen geslaagde versie hier van op.
Dan wordt het tijd dat je een paar stenen over je schouder terug gooit.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik hoor hier over mijn schouder iemand ‘DIERENBEUL’ schreeuwen.
Paar ellebogen is voldoende.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je een paar stenen over je schouder terug gooit.
Op basis van deze review zal ik die eens proberen dan. Vegaslager is erg goed bezig de laatste tijd.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb die Roockworst van de vegetarische slager. 6.5/10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |