en wat nu als je geen vinkje meer hebt als je die booster niet neemt??quote:Op woensdag 17 november 2021 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik neem geen boosters trouwens.
Wel de QR gescoord.
Gaat niet gebeuren onder de 60 of met onderliggende problemen.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat nu als je geen vinkje meer hebt als je die booster niet neemt??
is huugje geen fan vanquote:Op woensdag 17 november 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren onder de 60 of met onderliggende problemen.
Ik verwacht dat er een test komt op antistoffen waarbij echte besmetting de beste bescherming geeft en die heb ik ook.
Leuk voor ze.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Haha, natuurlijk gaat men gewoon massaal die booster nemen:
[..]
Die dagen zijn heel lang weg helaas.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Politici moeten er zitten om hun deel van het volk te vertegenwoordigen
En niet om te lobbyen voor eigen portemonnee..
Mijn mening..
helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 november 2021 20:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Leuk voor ze.
[..]
Die dagen zijn heel lang weg helaas.
Meeste van de gasten (achter de schermen) allemaal vriendjes zijn.
Poppenkast dus.
dan nemen de meeste gewoon die booster.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gibraltar.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:28 schreef yinxs het volgende:
Meer nepnieuws voor ons domme wappies!
[ twitter ]
lockdown voor de dubbel gevaccineerden incoming. hadden ze maar die booster moeten nemen.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:28 schreef yinxs het volgende:
Meer nepnieuws voor ons domme wappies!
[ twitter ]
zou het dan toch om die verdomde pas gaanquote:
Zweden heeft heel veel natuurlijke immuniteit, de enige manier.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou het dan toch om die verdomde pas gaan
idd die wordt daar gewoon ingevoerd.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou het dan toch om die verdomde pas gaan
waarom dan een pas invoeren?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zweden heeft heel veel natuurlijke immuniteit, de enige manier.
quote:Op woensdag 17 november 2021 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik veel? Doen ze dat? Jammer ze waren zo lekker wars in maatregelen.
In het UK, kennen ze allemaal elkaar van hetzelfde scholen/uni - Eton,Cambridge, Oxford enz.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
helemaal mee eens
jij zorgt voor mij en ik voor jou
die mentaliteit
quote:Op woensdag 17 november 2021 20:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
In het UK, kennen ze allemaal elkaar van hetzelfde scholen/uni - Eton,Cambridge, Oxford enz.
Very few true, honest, sincere representatives of the people do not get very far in politics.Helaas.
Hoe krijg je n vinkje als je geen schmartfoon hebt?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt het laten afdrukkenquote:Op woensdag 17 november 2021 20:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe krijg je n vinkje als je geen schmartfoon hebt?
Oh great, maar ik heb ook geen printer thuis.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt het laten afdrukken
op papier mag ook
(ook al snappen niet alle bedrijven/instellingen dat)
je kunt ook bij de meeste biebs terechtquote:Op woensdag 17 november 2021 21:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh great, maar ik heb ook geen printer thuis.
Gelukkig mn kroeg tijger tijden wel achter de rug zijn. ffs. samme zeg.
Papier mag ook, maar papier zooo 2011 is.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt het laten afdrukken
op papier mag ook
(ook al snappen niet alle bedrijven/instellingen dat)
maar daar kom je dan niet binnen zonder code?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook bij de meeste biebs terecht
die helpen de oudjes(![]()
) om dit voor elkaar te krijgen
ehhhhhquote:Op woensdag 17 november 2021 21:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
maar daar kom je dan niet binnen zonder code?
Dat gebeurt elders ook, waarom hier niet? Je moet wel vooruitkijken hè.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren onder de 60 of met onderliggende problemen.
Ik verwacht dat er een test komt op antistoffen waarbij echte besmetting de beste bescherming geeft en die heb ik ook.
Haha...ook bij een Andre Rieu rockshow?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook bij de meeste biebs terecht
die helpen de oudjes(![]()
) om dit voor elkaar te krijgen
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Haha...ook bij een Andre Rieu rockshow?)
Nee, maar er is wel 'n handige kleine vaccinatie kiosk bij het entree.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
maar daar kom je dan niet binnen zonder code?
Is dit stukje propaganda geschreven in opdracht van het World Economic Forum?quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef _I het volgende:
https://frenchdailynews.c(...)-health-dictatorship
Weerstand in Oostenrijk. De “armed forces” gaan mee protesteren en zullen de 2g niet gaan controleren.
Wen er maar aan. De vrijheid van 2019 krijg je nooit meer terug, als we ons goed aan de maatregelen houden dan moet er met kerst ramadan 2064 toch iets meer mogelijk kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze na al die shit nog lockdowns en avondklokken doen wordt ik wel foxwild en pleurischagerijnig van.
dat kan toch nietquote:Op woensdag 17 november 2021 21:43 schreef _I het volgende:
https://healthimpactnews.(...)vid-19-vaccine-data/
Mag hopen dat dit satire is.
quote:Als de Hoge Gezondheidsraad een gunstig advies uitbrengt en de Europese medicijnwaakhond EMA goedkeuring verleent, zal België 'zo snel mogelijk' beginnen met het inenten van jonge kinderen. Het inenten van de leeftijdsgroep van 5 tot 11 jaar zal 'op vrijwillige basis' gebeuren, meldt Het Nieuwsblad.
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-mogelijk~abcf79c8/
Ghehe. Tjah..quote:Op woensdag 17 november 2021 19:39 schreef Orwell het volgende:
[..]
effect heeft het zeker. het beoogde effect.
Ahjoh wat negatief weer.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wen er maar aan. De vrijheid van 2019 krijg je nooit meer terug, als we ons goed aan de maatregelen houden dan moet er met kerst ramadan 2064 toch iets meer mogelijk kunnen zijn.
Alles zeggend, niet werkende mondkappen over de hele wereld onder advies van mensen met zogezegd verstand van zaken.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Premier België: geen lockdown dankzij gevaccineerden
België neemt door de vierde Covid-19-golf nieuwe coronamaatregelen, zoals uitbreiding van de mondkapjesplicht in openbare binnenruimtes en de thuiswerkplicht in sectoren waar dat kan.
De maatregelen gelden vanaf komende zaterdag tot vooralsnog 28 januari. Maar winkels, horeca en nachtclubs hoeven niet eerder te sluiten zoals in Nederland, of tijdelijk helemaal dicht.
Dat er geen lockdown komt is te danken aan de gevaccineerden, "dat is dankzij u", zei premier Alexander De Croo voor de televisie na afloop van het Overlegcomité van de zes Belgische regeringen. "We leggen de focus nu op voorkomen en beschermen, niet op sluiten", zei de liberale premier.
"We hadden allemaal gehoopt op een winter zonder corona, maar we zijn geen eiland." De mondkapjesplicht, nu vanaf 12 jaar, wordt verlaagd tot 10 jaar in bijvoorbeeld het openbaar vervoer of musea. Ook moet op plekken waar Belgen nu met een geldige coronatest binnen mogen, zoals in restaurants, weer een mondkapje op totdat de klant zit.
https://nieuws.marokko.nl(...)/?utm_source=twitter
binnenkort toch lockdown?
Veilig voor wat?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alles zeggend, niet werkende mondkappen over de hele wereld onder advies van mensen met zogezegd verstand van zaken.
Corrupt of incapabel, maar incapabel met verschillende "onafhankelijke expert groepen" is statistisch onmogelijk, dus corrupt.
Moet ik erbij zeggen dat ik het gros ook incapabel acht binnen ons land en die van Ranst ook in België overigens. Dusseh het één sluit het ander niet uit natuurlijk.
Welk land is veilig?
Marino, wie moet dat zijn, post anderhalf jaar copy paste de RIVM cijfers maar ook hij weet niks.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
voor degene die het interessant vinden
volg het draadje
[ twitter ]
Het doet niks voor besmettingen , ga eens nadenken.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, ze hadden veel meer in moeten zetten op snellere vaccinaties. Wat dat betreft is 2G niets meer dan een veredelde noodoplossing.
Het is nog lang niet voorbij.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ahjoh wat negatief weer.
Ik mag nu alles, nou ja bijna alles en verwacht eigenlijk dat het bijna weer normaal is.
Je ziekenhuizen liggen niet vol met lijken. Dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het doet niks voor besmettingen , ga eens nadenken.
het begint netquote:Op woensdag 17 november 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ahjoh wat negatief weer.
Ik mag nu alles, nou ja bijna alles en verwacht eigenlijk dat het bijna weer normaal is.
klopt.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik veel? Doen ze dat? Jammer ze waren zo lekker wars in maatregelen.
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:28 schreef Orwell het volgende:
[..]
klopt.
maar ook wel weer ver aangaande andere 2030 doelen..
Het is een beetje : 1 stap naar voren, 2 terug. en dat wereldwijd synchroon.. en op detail niveau a-synchroon..
Een beetje als de verschillen in smaak van coca cola en een Big Mac per land.
A.I.-aangepast aan de actuele smaak van groep x in gebied y.
Preppen, bedoel je..?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zak lekker in een negatieve spiraal, dan ga ik lekker leven oke?
ik ook hoor.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zak lekker in een negatieve spiraal, dan ga ik lekker leven oke?
Nee, niet, nog niet, mocht het ooit nodig zijn wel, ben een pure overlever, maar geen doemdenker.quote:
Er zijn inmiddels al een aantal oorzaken aangehaald. Waaronder climate change..quote:Op woensdag 17 november 2021 22:41 schreef _I het volgende:
https://news.yahoo.com/nh(...)inked-184014656.html
Al 18 weken flinke oversterfte in de UK.
Wederom, om mysterieuze redenen.
Nog wel ja.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ahjoh wat negatief weer.
Ik mag nu alles
Komt door vaccinatieschade, maar ook achtergestelde schade, psychische schade enz. We moeten niet vergeten dat dit leeftijds gemiddelden zijn van boven de 78.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:41 schreef _I het volgende:
Idd ... iets met wortel en stok enzoquote:
ah... wapens inslaan bedoel je... got yaquote:Op woensdag 17 november 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, niet, nog niet, mocht het ooit nodig zijn wel, ben een pure overlever, maar geen doemdenker.
Mensenvlees is ook eetbaar he?
Oh ja, climate change. Het antwoord lag er al die tijd.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al een aantal oorzaken aangehaald. Waaronder climate change..
Het ligt aan u dat we de lockdown toch nog een paar weken hebben kunnen uitstellen.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Premier België: geen lockdown dankzij gevaccineerden
België neemt door de vierde Covid-19-golf nieuwe coronamaatregelen, zoals uitbreiding van de mondkapjesplicht in openbare binnenruimtes en de thuiswerkplicht in sectoren waar dat kan.
De maatregelen gelden vanaf komende zaterdag tot vooralsnog 28 januari. Maar winkels, horeca en nachtclubs hoeven niet eerder te sluiten zoals in Nederland, of tijdelijk helemaal dicht.
Dat er geen lockdown komt is te danken aan de gevaccineerden, "dat is dankzij u", zei premier Alexander De Croo voor de televisie na afloop van het Overlegcomité van de zes Belgische regeringen. "We leggen de focus nu op voorkomen en beschermen, niet op sluiten", zei de liberale premier.
"We hadden allemaal gehoopt op een winter zonder corona, maar we zijn geen eiland." De mondkapjesplicht, nu vanaf 12 jaar, wordt verlaagd tot 10 jaar in bijvoorbeeld het openbaar vervoer of musea. Ook moet op plekken waar Belgen nu met een geldige coronatest binnen mogen, zoals in restaurants, weer een mondkapje op totdat de klant zit.
https://nieuws.marokko.nl(...)/?utm_source=twitter
binnenkort toch lockdown?
Ja, people die.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt door vaccinatieschade, maar ook achtergestelde schade, psychische schade enz. We moeten niet vergeten dat dit leeftijds gemiddelden zijn van boven de 78.
Blijf in de realiteit, covid is wel degelijk vrij dodelijk, de vaccins zijn opzich ook dodelijk. De bevolking is stokoud gemiddeld.
Niet gelijk op elke slak zout leggen zou veel schelen.
Mensen gaan nou eenmaal dood.
100 jaar geleden was je blij dat je de 60 haalde.
In het Portugal topic in COR hoor je ook alleen nog maar krekelsquote:Op woensdag 17 november 2021 22:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het ligt aan u dat we de lockdown toch nog een paar weken hebben kunnen uitstellen.
Gibraltar en portugal met een vrijwel 100% vaccinatiegraad incl. de nodige boosters zijn ook alweer aan het praten over lockdowns. Vaccineren heeft geen enkele zin, en prikken voor vrijheid is eveneens een grote leugen geweest. Opvallend ook dat je die opbeurende spotjes hierover op radio en tv niet meer voorbij hoort/ziet komen.
Nee het is wat het is.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:56 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, people die.
Maar 10.000 onverklaarbare doden in 5 weken? Ook in andere leeftijdsgroepen?
Alle slakken zout leggen? Het gaat hier niet om Ria van 95 met een voltooid leven.
Er wordt een trend zichtbaar. Die zorgelijk is. Bijna van dezelfde proporties als de enorm gevaarlijke pandemie waar we mensen voor gaan opsluiten.
En dat moet ik even negeren? Okee.
Tevens is het 9800 over 18 weken.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:56 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, people die.
Alle slakken zout leggen? Het gaat hier niet om Ria van 95 met een voltooid leven.
Er wordt een trend zichtbaar. Die zorgelijk is. Bijna van dezelfde proporties als de enorm gevaarlijke pandemie waar we mensen voor gaan opsluiten.
Dat zal het zijn. Brrr.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tevens is het 9800 over 18 weken.
Tevens weet jij niets van de gemiddelde leeftijden.
Je bent gewoon bang, bang voor virus, bang voor vaccin, bang voor verandering.
Of geloof je in massamoord volgens een complot van duistere krachten verwerkt in een vaccin?quote:
Jij mag het zeggen. Jij stelt de spelregels.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of geloof je in massamoord volgens een complot van duistere krachten verwerkt in een vaccin?
Jij bent recentelijk gevaccineerd?quote:Op woensdag 17 november 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of geloof je in massamoord volgens een complot van duistere krachten verwerkt in een vaccin?
Genoeg shit wat daar tussen in en ernaast zit.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:13 schreef _I het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen. Jij stelt de spelregels.
Wel een rare tegenstelling. Angst of geplande massamoord.
Die 18 stond al in het bericht. Expres verandert.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tevens is het 9800 over 18 weken.
Tevens weet jij niets van de gemiddelde leeftijden.
Je bent gewoon bang, bang voor virus, bang voor vaccin, bang voor verandering.
Jij deelt het bericht met een lading van emotie, er zijn wat meer mensen dood in Engeland, whoooeee heel mysterieus allemaal, het is doordenkt van de denkwijze dat het vaccin een grote killer is.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:13 schreef _I het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen. Jij stelt de spelregels.
Wel een rare tegenstelling. Angst of geplande massamoord.
idd:quote:Op woensdag 17 november 2021 22:53 schreef _I het volgende:
[..]
Oh ja, climate change. Het antwoord lag er al die tijd.
ben benieuwd hoe de spin gaat worden.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:56 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, people die.
Er hoeft geen drijvende kracht achter te zitten, om te kunnen zien welke richting dit op gaat.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:21 schreef KNAK het volgende:
[..]
Genoeg shit wat daar tussen in en ernaast zit.
Het mooie van dit alles is dat de uitkomst, of climax, of eindstation niet zo heel ver in de toekomst ligt. Dit is namelijk maar lastig eindeloos door te trekken. Misschien een jaar, misschien 2, maar dan zal het ook voor de goedgelovige iets teveel (moeten) worden, voor zover ze dit dan nog kunnen realiseren na zoveel boosters
Het jammerlijke is dat het dan te ver heen is en er weinig meer gedaan kan worden. Het is anders nu zo simpel; kijk wat er gebeurt, kijk wat zelfs de MSM bericht. Denk na, zie, en trek je conclusies.
Nee heb natuurlijke immuniteit.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij bent recentelijk gevaccineerd?
Niks fact checken, gewoon uit je eigen postlinkquote:Op woensdag 17 november 2021 23:21 schreef _I het volgende:
[..]
Die 18 stond al in het bericht. Expres verandert.
Vervolgens ga jij “fact checken” en bevestigd het aantal doden.
Daarna bevestig je dat ik de leeftijden niet kon weten, dus hiermee haal je je eigen post onderuit.
Dan noem je vier keer het woord bang, hoogstwaarschijnlijk een reflex en projectie van je eigen gevoel.
Mooi gesprek, al met al!
quote:. Latest figures from the Office for National Statistics showed that England and Wales registered 20,823 more deaths than the five-year average in the past 18 weeks. Only 11,531 deaths involved Covid.
It means that 9,292 deaths - 45 per cent - were not linked to the pandemic.
COR / Acht op de tien gevaccineerde Nederlanders zouden ook boosterprik nemequote:Op woensdag 17 november 2021 23:21 schreef KNAK het volgende:
[..]
Genoeg shit wat daar tussen in en ernaast zit.
Het mooie van dit alles is dat de uitkomst, of climax, of eindstation niet zo heel ver in de toekomst ligt. Dit is namelijk maar lastig eindeloos door te trekken. Misschien een jaar, misschien 2, maar dan zal het ook voor de goedgelovige iets teveel (moeten) worden, voor zover ze dit dan nog kunnen realiseren na zoveel boosters
Hier nu weer, welke richting het opgaat.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:23 schreef _I het volgende:
[..]
Er hoeft geen drijvende kracht achter te zitten, om te kunnen zien welke richting dit op gaat.
En het zou mij echt rukken wat anderen van me denken. Het is toch allemaal maar cabaret.
Even terugkomend op jouw vraag.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee heb natuurlijke immuniteit.
Dat zal je nog tegenvallen. Zelfs al twijfelen ze, zolang het ze niet beïnvloed is ontkenning uit zelfbehoud de beste strategie.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:22 schreef Orwell het volgende:
[..]
idd:
mijn voorspelling:
[..]
ben benieuwd hoe de spin gaat worden.
er komt toch een punt dat zelfs de cognitiefste dissonant het gaat doorzien..zou je denken.
of is het dan al te laat en dient zich er dan een nieuw "world treathening event" aan, waarbij vergeleken Cojona peanuts was...?
dat moet je ze nageven..sinds 911 / 1776
ze staan niet stil.
ik bedoel : vergelijk even de inval in Irak..we waren in shock, aan cnn gekluisterd..met later 911.. was wel ff next level..impact-wise.
maar corona mogen we toch wel beschouwen als State of the Art.
die slag is U.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:32 schreef _I het volgende:
[..]
Dat zal je nog tegenvallen. Zelfs al twijfelen ze, zolang het ze niet beïnvloed is ontkenning uit zelfbehoud de beste strategie.
Haha, dat is toch letterlijk fact checking.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks fact checken, gewoon uit je eigen postlink
[..]
Je moet het zien of meemaken om het te geloven.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Even terugkomend op jouw vraag.
De veestapel der mensheid is sinds de jaren 60 ruim verdubbeld van 3,5 miljard naar 7,7 miljard. (Over exponentieel gesproken...)
We kennen de opvattingen van de elite over onze "ecologische footprint" vervuiling, uitputting der aarde. Hoe klimaatverandering door de mens komt. Etc.
Er is daarnaast al een jaar of 80 geen gedegen 'purge' geweest. En nu wordt er met stoom en kokend water een global experiment uitgerold voor een virus met een IFR van 0 komma lik mijn kutje..
Geen enkel bewijs voor. Maar het zou me echt helemaal niets verbazen als hier verwerpelijke motieven spelen.
totdat het de dorpen bereikt..de voedsel voorziening, armoede, omdat wef-Marc alles heeft gesloopt hier in 2023 maar dan is het waarsch al te laat..quote:
Oversterfte naar WO3?quote:Op woensdag 17 november 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier nu weer, welke richting het opgaat.
Wat bedoel je, de richting die het opgaat?
Ben je bang voor WO3? Wil je waarschuwen?
Waar moeten we heen..quote:Op woensdag 17 november 2021 22:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
niet in Europa vrees ik.
quote:Uit de cijfers blijkt dat de incidentie van gevallen bijna lineair toeneemt met het percentage gevaccineerde mensen , met een snelheid van 800 gevallen per miljoen per extra percentage gevaccineerde mensen .
In landen met een vaccinatiegraad van meer dan 60 procent is het aantal gevallen drie keer zo hoog als in landen met een vaccinatiegraad van minder dan 20 procent en zeven keer zo hoog als in landen met een vaccinatiegraad van minder dan 10 procent.
Correlatie is geen causatie.quote:
Zouden we van de liegende lügenpresse ook nog een rectificatie kunnen verwachten van de grote hoeveelheden hosanna berichten over Portugal die de lezers weer zand in de ogen strooit en als effect polarisatie jegens ongevaccineerden in de hand werkt?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
In het Portugal topic in COR hoor je ook alleen nog maar krekels
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt door vaccinatieschade, maar ook achtergestelde schade, psychische schade enz. We moeten niet vergeten dat dit leeftijds gemiddelden zijn van boven de 78.
Blijf in de realiteit, covid is wel degelijk vrij dodelijk, de vaccins zijn opzich ook dodelijk. De bevolking is stokoud gemiddeld.
Niet gelijk op elke slak zout leggen zou veel schelen.
Mensen gaan nou eenmaal dood.
100 jaar geleden was je blij dat je de 60 haalde.
Nee want als ze niet zoveel gevaccineerd hadden waren de maatregelen veel eerder begonnen 🤪quote:Op woensdag 17 november 2021 23:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zouden we van de liegende lügenpresse ook nog een rectificatie kunnen verwachten van de grote hoeveelheden hosanna berichten over Portugal die de lezers weer zand in de ogen strooit en als effect polarisatie jegens ongevaccineerden in de hand werkt?
Het zal wel niet. Al 1.5 jaar de grootste verspreiders van fake news.
Niet per sé, maar het kan wel reden tot nader onderzoek zijn.quote:
niks mysterieus, gewoon stress angst, uitzichtloosheid. depressie. zelfmoorden. en complicaties vaccine.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:41 schreef _I het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |