Dat is een mooi meiske, maar dit is een foto met zo'n vaag beautyfilter, zo te zien.quote:
https://www.publimetro.co(...)bilidad-para-bailar/quote:Op maandag 6 juni 2022 14:39 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is een mooi meiske, maar dit is een foto met zo'n vaag beautyfilter, zo te zien.
Ja, dat is een andere foto die niet door dat filterheen is gehaald…quote:Op maandag 6 juni 2022 16:41 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.publimetro.co(...)bilidad-para-bailar/
Gewoon make-upquote:Op maandag 6 juni 2022 14:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is een mooi meiske, maar dit is een foto met zo'n vaag beautyfilter, zo te zien.
Mja en veel geld. Als je die sterren ziet van voor ze de hollywood centjes binnen hadden zie je vaak verrassende progressie.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:35 schreef vencodark het volgende:
Als je ouders Brad Pitt en Angelina Jolie zijn, kán er genetisch weinig misgaan.
Ik zie Shiloh er niet echt anders uitzien dan ik verwacht had, op basis van haar kinderfoto's.quote:Op maandag 27 juni 2022 23:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja en veel geld. Als je die sterren ziet van voor ze de hollywood centjes binnen hadden zie je vaak verrassende progressie.
Nee maar die komt ook van twee onvoorstelbare rijke ouders, make up wijfie hier filtertje daar; beste kleding kappers et cetera.quote:Op maandag 27 juni 2022 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie Shiloh er niet echt anders uitzien dan ik verwacht had, op basis van haar kinderfoto's.
Vooral mooi dat al die xenofobe malloten die tekeer gingen toen dat kind wilde dat ze John genoemd zou worden en dat ze jongenskleding "mocht" dragen er weer eens totaal naast zitten.
Het is geen trans kind, ze hebben het kind gewoon laten doen wat ze wilde en dat was John genoemd worden en jongenskleding dragen, en nu is ze een puber die een prachtig meisje blijkt te zijn.
Wat een onzinquote:Op maandag 27 juni 2022 23:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar die komt ook van twee onvoorstelbare rijke ouders, make up wijfie hier filtertje daar; beste kleding kappers et cetera.
Ik heb je toch niet per spraakbericht beledigd?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden, ongeletterde proleet?
Dan nog is het wel gewoon wat ze van nature in zich heeft, de make-up laten het er misschien beter uitkomen, maar het is geen verbouwde Kim Kardashian.quote:Op maandag 27 juni 2022 23:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar die komt ook van twee onvoorstelbare rijke ouders, make up wijfie hier filtertje daar; beste kleding kappers et cetera.
Nee, het zal wel een kwestie van beide zijn, net als bij de ouders die zijn ook wel bovengemiddeld knap gewoon.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog is het wel gewoon wat ze van nature in zich heeft, de make-up laten het er misschien beter uitkomen, maar het is geen verbouwde Kim Kardashian.
Ik zie het niet, maar goed. Zijn er niet nog meer foto's van deze dag/avond?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
dit is het origineel:quote:Op dinsdag 28 juni 2022 04:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie het niet, maar goed. Zijn er niet nog meer foto's van deze dag/avond?
Een vriendin van mij doet dit ook. Van die debiele glanzende kraalogen op dr foto’s, alsof je dan niet ziet dat er wat mee gedaan isquote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
dit is het origineel:
[ afbeelding ]
Hier een nog erger beautyfilter:
[ afbeelding ]
Dat werkt heel subtiel, maar geeft jonge mensen wel een onrealistisch zelfbeeld:
[ afbeelding ]
Die onderste twee vind ik helemaal niet subtiel,quote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
dit is het origineel:
[ afbeelding ]
Hier een nog erger beautyfilter:
[ afbeelding ]
Dat werkt heel subtiel, maar geeft jonge mensen wel een onrealistisch zelfbeeld:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik 'em voor je:quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die onderste twee vind ik helemaal niet subtiel,. Ziet er juist vet nep uit.
Zou kunnen hoor, dat ze op die ene foto (niet die uit deze post maar uit die andere) een filter heeft gebruikt. Heb het origineel alleen nog niet gezien. Ook bovenaan in deze post staat het origineel niet.
Koekoekquote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Filmpje waarin rapper Offset (wie?) zijn dochter wat flappen ter waarde van 50k voor haar 4e verjaardag geeft.
https://www.funx.nl/news/(...)ar-vierde-verjaardag
Cardi B. is trouwens de moeder. Die ken ik dan weer wel.
Dit is toch een vrij sneue vertoning imo.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:56 schreef bloempje-moi het volgende:
Nog meer Kim en North
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Offset,quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Filmpje waarin rapper Offset (wie?) zijn dochter wat flappen ter waarde van 50k voor haar 4e verjaardag geeft.
https://www.funx.nl/news/(...)ar-vierde-verjaardag
Cardi B. is trouwens de moeder. Die ken ik dan weer wel.
En er is inmiddels een tweede kind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Offset,. Echt zo’n loser. Hij was toen, tijdens hun huwelijk, vreemdgegaan en daarna dwong hij Cardi in een heel ongemakkelijke positie door onverwacht op het podium bij een van haar optredens te verschijnen en haar show te onderbreken. Had bloemen in zijn hand en een taart met ‘Take me back, Cardi!’ en gaf aan dat hij gewoon publiekelijk excuus wilde maken. Ze waren namelijk op dat moment uit elkaar wegens zijn vreemdgaan en vanaf de breuk liep hij al steeds te zeiken op Twitter dat hij haar miste etc.
Ze was echt nog amused en verbaasd. En terecht. Zomaar tijdens je werk komt je ex opdagen en dan voor duizenden mensen je ‘dwingen’ zijn excuus te accepteren en je terug te nemen. Gewoon onder druk zetten en als ze je afwijst dan lijkt zij de eikel. Teringgozer,.
Anyway, ze zijn ondertussen we weer samen,.
Edit: zie nu dat je post al uit juli komt. Lekker late reactie van mijn kant dus,.
Klopt. Gast zelf zal, naar ik vermoed, gewoon doorgaan met vreemdgaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En er is inmiddels een tweede kind.
Ze zijn nog maar 13...quote:Op woensdag 28 september 2022 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Sarah Jessica Parker en Matthew Broderick met hun tweeling dochters.
[ afbeelding ]
Bron
Is het een tweeling?quote:Op woensdag 28 september 2022 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn nog maar 13...
Marion en Tabitha, compleet vershillende namen ook (degelijk vs exotisch), en dan ook een tweeling die zo verschillend is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |