abonnement Unibet Coolblue
pi_202276092
NONONO It's a scam

@Oriente
pi_202276938
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 11:14 schreef Sjemmert het volgende:
wtf is dit ? Waarom kan ze haar crypto niet gewoon uitbetalen ?
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)erst-dat-het-nep-was
Hahaha

Wel zielig dat zij zo hopeloos naïef is, maar echt bedroevend dat media hier kritiekloos in mee gaan
pi_202277168
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:04 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Idon token. Nooit van gehoord.
Klinkt allemaal heel vaag deze coin. Denk dat het een scam is.
https://idoneus.io/
Kan zo snel geen vermelding vinden bij Coingecko, Coinmarketcap of op een exchange.
Hoe gaat ze die munten inwisselen? Eerst een kasteel kopen en dan snel doorverkopen voor euro's? :D
Waarschijnlijk een shitcoin van dat “Zwitsers marktplaatsplatform” zelf als dat ook de enige plek is waar je het kunt uitgeven. Heeft niks met crypto te maken en het verhaal klink sowieso shady as hell inderdaad.
  zondag 21 november 2021 @ 14:11:35 #279
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202277474
CRO *O*
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202277482
BOOOOOM
U MAD?
pi_202278092
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 13:37 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Hahaha

Wel zielig dat zij zo hopeloos naïef is, maar echt bedroevend dat media hier kritiekloos in mee gaan
Volgens mij kwamen die cryptobroers ook gewoon bij bnr. Je weet wel van B CONNEEEEEEEEEEEEEECT!!

Nooit meer terug kunnen vinden dat fragment. Maja die kunstenares kan wél een paar kastelen kopen. Seems legit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 21 november 2021 @ 22:00:40 #282
18653 crew  D.
pi_202285559
En nu maar weer verder over crypto :Y
pi_202285768
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:16 schreef D. het volgende:

[..]
Dat ligt er maar net aan waar je staket. Bij Binance moet je je coins locken voor 30, 60 of 90 dagen.

Daarbij, als je staket op een exchange doe je niets aan die veiligheid, dan spek je gewoon de exchange
Bedankt voor de info!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 21 november 2021 @ 22:16:16 #284
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202285788
Net wat ETH voor 3 maanden vastgezet op CDC voor 5.5%. Dat stond al jaren te verpieteren op coinbase
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202285918
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:42 schreef wiemaghetzeggen het volgende:

[..]
Ripple is toch geen proof of stake? Of heb ik het verkeerd begrepen? Het is toch een netwerk voor de banken?
Geen idee maar via bitcoinmeester krijg je stakingrente van ripple.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202286505
twitter
pi_202286588
Even vraagje: Heb Binance.. maar daar staan paar honderd euro te verpieteren omdat ik niet normaal kan uitbetalen en heb dus sinds kort Blox (pls. lach me niet uit). Waar moet ik geld in proppen komende week? Moet dus wel een coin zijn die op Blox te vinden is :P
U MAD?
pi_202287467
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Even vraagje: Heb Binance.. maar daar staan paar honderd euro te verpieteren omdat ik niet normaal kan uitbetalen en heb dus sinds kort Blox (pls. lach me niet uit). Waar moet ik geld in proppen komende week? Moet dus wel een coin zijn die op Blox te vinden is :P
Waarom vraag je niet de binance visa pas aan?
Kan je het zo er af halen namelijk.
Trouwens als je visa pas voor crypto wilt gebruiken met cash back.
Moet je 1 volle bnb coin hebben .
Dan krijg je 2% van je aankopen via die pas terug .
Denk aan tanken of eten halen.

https://allesovercrypto.nl/blog/binance-visa-card-ermee

De visa vault kan je die 1 volle bnb plaatsen.
Doe je automatisch mee met projecten via de vault.

https://currentcrypto.nl/(...)oor-passief-inkomen/

Zo doe ik het ook en die passief inkomen zet ik weer om in bnb als die laag staat.
pi_202287698
Of xlm stellar kopen op Binance en dat naar Bitvavo sturen en daar via ideal uit laten betalen. Dat is hoe ik het doe.
pi_202288229
Truebit moooooon @Nattekat
pi_202288761
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 08:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Truebit moooooon @:nattekat
Nog maar 48% down, niet verkopen omdat het de gas fee niet waard is gaat uitbetalen _O_
pi_202288857
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:04 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Idon token. Nooit van gehoord.
Klinkt allemaal heel vaag deze coin. Denk dat het een scam is.
https://idoneus.io/
Kan zo snel geen vermelding vinden bij Coingecko, Coinmarketcap of op een exchange.
Hoe gaat ze die munten inwisselen? Eerst een kasteel kopen en dan snel doorverkopen voor euro's? :D
https://etherscan.io/toke(...)69B9F6f0d9DE5455Bc31

Echt heel actief is het niet. Op Uniswap kun je hem traden. De prijs daar voor 1 IDON is echter $ 0.46, dat is een flink verschil met de website ($ 10.33). Token met korting kopen op Uniswap en een kasteel kopen op die website voor de prijs van rijtjeswoning. :D

[ Bericht 2% gewijzigd door dimmak op 22-11-2021 09:59:31 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 09:59:39 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202289071
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 08:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Truebit moooooon @:nattekat
Vind ik leuk
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202289078
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 09:38 schreef dimmak het volgende:

[..]
https://etherscan.io/toke(...)69B9F6f0d9DE5455Bc31

Echt heel actief is het niet. Op Uniswap kun je hem traden. De prijs daar voor 1 IDON is echter $ 0.46, dat is een flink verschil met de website ($ 10.33). Token met korting kopen op Ubiswap en een kasteel kopen voor de prijs van rijtjeswoning. :D
Is het dezelfde token ? :o

Ik heb gister die idoneus site nog eens doorgenomen en het is heel vaag allemaal.

Hun IDON Token heeft een supply van 1 miljard en een marketcap van $10,33 miljard :o



IDON heeft zelfs een minimum prijs :D

De prijs wordt bepaald door een algoritme van een ander 'platform' genaamd CoinLock.

quote:
IDON Price Algorithm
To reflect the full value of IDON (a cryptocurrency that is used to purchase millions and deca-millions of dollars worth of luxury assets, goods and services at any one time) into the token price, CoinLock has applied their market-leading experience to develop an independent, algorithmic approach to IDON price discovery and determination.

CoinLock has taken a very conservative approach to the pricing model, which has been designed to promote as much confidence as possible in the Idoneus Economy.

The CoinLock Pricing Algorithm for IDON is based on quantitative, verified data regarding real-world movements of value in and out of the Idoneus Ecosystem.

Total Portfolio’s Token Utility - For every $1bn in token utility that is added to the portfolio, there is a $1.00 increase in value of IDON, and vice versa (calculated as of Jan 1st, 2021).

Sales Volume - For every $100M in sales on the Idoneus Platform where IDON is used as method of payment, there is a $1.00 increase in value of IDON (calculated as of Jan 1st, 2021).

$10.00 Base Value - The algorithm has taken $10.00 as its base value on Jan 1st, 2021 and guarantees it as its minimum price.
https://idoneus.io/idon-token/

Op het CoinLock 'platform' die de prijs bepaald met hun algoritme kun je IDON ook kopen en verkopen. Niet zoals op een exchange maar P2P.

quote:
How to Buy, Sell, Store & Trade IDON on Third-Party Platforms?

The IDON tokens are not admitted to trading on an exchange. They can only be traded over the counter (“OTC”) and on private marketplaces. Idoneus has partnered with third-party platforms to expand the utilization of IDON, as well as providing additional avenues to buy, sell and trade IDON. As an ERC-20 token, IDON is supported on various Ethereum-compatible crypto wallets in order to receive, send and store IDON.

CoinLock IDON Platform

CoinLock is a platform that delivers increased utility to cryptocurrency by providing transformational value-added services and will provide IDON token holders with additional options.

Buy and Sell IDON for Free: Users transact directly, peer-to-peer, bypassing exchanges and their fees. Currently IDON can be bought or sold with USD and ETH.

Send IDON Payments via Email to other CoinLock members, as well as non-CoinLock members, for free.

Access Interest-free Leverage Services: the platform allows traders to get 4x leverage and does so without charging any interest.

Hedge and Lock-in a Fixed USD Value on their IDON’s without paying any fees or having to sell their tokens, shielding against market volatility and enhancing IDON utility as a stable payment option.
Hun value proposition is ook behoorlijk vaag, klinkt als een of ander piramide spel lol;
https://idoneus.io/value-proposition/

Ik heb Judith een appje gestuurd, die heeft ze gelezen maar ze heeft niet gereageerd. Tevens nhnieuws een mail gestuurd dat ze uitkijken dat ze geen gratis reclame maken voor scam praktijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjemmert op 22-11-2021 10:05:50 ]
pi_202289119
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 10:00 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Is het dezelfde token ?

Ik heb gister die idoneus site nog eens doorgenomen en het is heel vaag allemaal.

Hun IDON Token heeft een supply van 1 miljard en een marketcap van $10,33 miljard :o

[ link | afbeelding ]

IDON heeft zelfs een minimum prijs :D

De prijs wordt bepaald door een algoritme van een ander 'platform' genaamd CoinLock.
[..]
https://idoneus.io/idon-token/

Op het CoinLock 'platform' die de prijs bepaald met hun algoritme kun je IDON ook kopen en verkopen. Niet zoals op een exchange maar P2P.
[..]
Hun value proposition is ook behoorlijk vaag, klinkt als een of ander piramide spel lol;
https://idoneus.io/value-proposition/

Ik heb Judith een appje gestuurd, die heeft ze gelezen maar ze heeft niet gereageerd. Tevens nhnieuws een mail gestuurd dat ze uitkijken dat ze geen gratis reclame maken voor scam praktijken.
Het is dezelfde token ja. Alle gegevens op Etherscan komen overeen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202289182
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 10:05 schreef dimmak het volgende:

[..]
Het is dezelfde token ja. Alle gegevens op Etherscan komen overeen.
Ik zie het ja. Dit zaakje stinkt zo hard he.

Wat me ook opvalt is dat de prijs varieert afhankelijk van hoeveel je koopt 8)7

$10


$100


$1000


Hoe kan dat dan ?

[ Bericht 37% gewijzigd door Sjemmert op 22-11-2021 10:25:37 ]
pi_202289346
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 10:13 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ik zie het ja. Dit zaakje stinkt zo hard he.

Wat me ook opvalt is dat de prijs varieert afhankelijk van hoeveel je koopt 8)7

$10
[ afbeelding ]

$100
[ afbeelding ]

$1000
[ afbeelding ]

Hoe kan dat dan ?
Weinig liquiditeit, dus misschien moeten er dan duurdere routes gekozen worden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202289565
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 10:00 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Hun IDON Token heeft een supply van 1 miljard en een marketcap van $10,33 miljard :o
Dat is de fully diluted value. Waarschijnlijk zijn niet alle tokens in omloop.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 11:03:27 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202289679
Eens kijken... neem ik nu mijn 30% verlies, of ben ik veel te hebberig en mis ik mijn kans om met slechts 30% verlies te verkopen...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202289877
Heb ook een x zon journalist bericht over dat ie een obv scammer een podium gaf. Reageren niet eens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')