SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nummer wel.quote:
hier soep op het menuquote:Op woensdag 17 november 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ik wacht nog even tot ik de kleine van school gehaald heb.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
broccolisoep @4EverBlackEyedquote:
Hoe laat is hij uit op woensdag?quote:Op woensdag 17 november 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wacht nog even tot ik de kleine van school gehaald heb.
Heb de broccoli al uit de vriezer gehaaldquote:
12.30quote:Op woensdag 17 november 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe laat is hij uit op woensdag?
Hier 12.20. Wanne kuttijd
Gewoon in de Noordzee flikkeren.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Niet weer vergeten vanavond het plastic langs de weg te zetten, er staan al drie zakken in de berging
Kijk daar houd ik nou van. Gewoon hele/ halve tijden.quote:
Hmmm lekker microplastics in je vis.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in de Noordzee flikkeren.
Dat is verder dan de paal waar ik het aan vast moet binden.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in de Noordzee flikkeren.
Wij hadden vroeger tot 12:15 school.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Kijk daar houd ik nou van. Gewoon hele/ halve tijden.
#BeNvErDeRnIeTaUtIsTiScHoFzO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |