SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nummer wel.quote:
hier soep op het menuquote:Op woensdag 17 november 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ik wacht nog even tot ik de kleine van school gehaald heb.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
broccolisoep @4EverBlackEyedquote:
Hoe laat is hij uit op woensdag?quote:Op woensdag 17 november 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wacht nog even tot ik de kleine van school gehaald heb.
Heb de broccoli al uit de vriezer gehaaldquote:
12.30quote:Op woensdag 17 november 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe laat is hij uit op woensdag?
Hier 12.20. Wanne kuttijd
Gewoon in de Noordzee flikkeren.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Niet weer vergeten vanavond het plastic langs de weg te zetten, er staan al drie zakken in de berging
Kijk daar houd ik nou van. Gewoon hele/ halve tijden.quote:
Hmmm lekker microplastics in je vis.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in de Noordzee flikkeren.
Dat is verder dan de paal waar ik het aan vast moet binden.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in de Noordzee flikkeren.
Wij hadden vroeger tot 12:15 school.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Kijk daar houd ik nou van. Gewoon hele/ halve tijden.
#BeNvErDeRnIeTaUtIsTiScHoFzO
En voor lui in Ede, blijkbaar.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
dingen aan palen vastbinden is voor melaatsen
Ja op woensdag had ik volgens mij ook zoiets. De andere dagen tot 15.30. Dat doet ook geen enkele school meer geloof ik. Tegenwoordig is alles veel vroeger uit en zelfs op vrijdag zijn bepaalde scholen maar een halve dag open.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger tot 12:15 school.
Klopt dus wel.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En voor lui in Ede, blijkbaar.
Ja, half vier. Half negen tot twaalf ofzo en dan van half twee tot half vier.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja op woensdag had ik volgens mij ook zoiets. De andere dagen tot 15.30. Dat doet ook geen enkele school meer geloof ik. Tegenwoordig is alles veel vroeger uit en zelfs op vrijdag zijn bepaalde scholen maar een halve dag open.
Klopt jaquote:Op woensdag 17 november 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, half vier. Half negen tot twaalf ofzo en dan van half twee tot half vier.
en negersquote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Die paal zit toch altijd al vol huehue dus ik leg het ernaast tegen een muurtje aan, zoals honderd anderen.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier hebben we ook zo'n paal om je spul aan vast te binden, maar daar ben ik te lui voor en flikker ik gewoon op de grond.
Zoek het uit.
Kijk eens hoe geil @dud0rquote:Op woensdag 17 november 2021 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
paal om je spul aan vast te binden
Die paal zit alweer zowat vol op de dag dat ze het afval ophalen.. ongelooflijk hoeveel afval mensen producerenquote:Op woensdag 17 november 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die paal zit toch altijd al vol huehue dus ik leg het ernaast tegen een muurtje aan, zoals honderd anderen.
Gewoon die auto in de vuilniskar gooien.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
En dan heeft iemand z'n auto dubbel geparkeerd ernaast en kan de vuilniskar er niet bij haha.
Ja vooral het laatste uurtje.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah moest ik tot half 4 naar school. Ik keek de tijd zowat om
Graag.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon die auto in de vuilniskar gooien.
Volgende keer een kraaienpoot onder de wielenquote:Op woensdag 17 november 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Graag.
Laatst stond er zo'n busje voor speciaal personenvervoer achter mijn auto en die luie kut van de overkant had haar auto ernaast gezet. Gelukkig was de buurman al weg anders had ik niet weg gekund.
Ja, pff... ohhh het is pas half 3 ZUCHTTTTTTquote:
Leg regelmatig een briefje onder de ruitenwisser maar dat ligt even later gewoon opgefrommeld op de grond. Het schijnt nogal een ordinair viswijf te zijn.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer een kraaienpoot onder de wielen
En dan had je zo'n walgelijk knutseluurtje. Schiet mij maar lek.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, pff... ohhh het is pas half 3 ZUCHTTTTTT
Lekker smurfensnot maken.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:58 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan had je zo'n walgelijk knutseluurtje. Schiet mij maar lek.
Ik "kende" een meisje die had haar seksuele moraal niet zo strak en erudiet staan en die is wel eens aan een lantaarnpaal gebonden teruggevonden in haar blote bips met striemen erop.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal vanavond even kijken of ze tussen de zakken plastic ligt.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik "kende" een meisje die had haar seksuele moraal niet zo strak en erudiet staan en die is wel eens aan een lantaarnpaal gebonden teruggevonden in haar blote bips met striemen erop.
Ze is al een jaartje dood dus ik zou minimaal een mondkapje op doenquote:Op woensdag 17 november 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal vanavond even kijken of ze tussen de zakken plastic ligt.
Oehquote:Op woensdag 17 november 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is al een jaartje dood dus ik zou minimaal een mondkapje op doen
quote:Op woensdag 17 november 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik "kende" een meisje die had haar seksuele moraal niet zo strak en erudiet staan en die is wel eens aan een lantaarnpaal gebonden teruggevonden in haar blote bips met striemen erop.
Zelf flesje water meenemen en zorgen dat je een ontsnappingsroute in het zicht hebtquote:Op woensdag 17 november 2021 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De nieuwe overburen schat ik ook zo in. Maar nog geen koffie gedronken daar.
Flesje water niet verwarren met fles glijmiddelquote:Op woensdag 17 november 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf flesje water meenemen en zorgen dat je een ontsnappingsroute in het zicht hebt
Zou eerder uitkijken voor de toycleaner, meeste glijmiddel is ook weer niet zó waterig.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flesje water niet verwarren met fles glijmiddel
Plastic tas in je broek voor als de bank vochtig plaktquote:Op woensdag 17 november 2021 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flesje water niet verwarren met fles glijmiddel
Is dit een dingetje?quote:Op woensdag 17 november 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou eerder uitkijken voor de toycleaner, meeste glijmiddel is ook weer niet zó waterig.
Zouden ze daar niet al zo'n zeiltje voor hebben? Voor "watersport" enzo?quote:Op woensdag 17 november 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plastic tas in je broek voor als de bank vochtig plakt
Ja, je wil niet die dildo uit Gerrit z'n reet in Anja d'r poes douwen. Bacteriën ditdat.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je wil niet die dildo uit Gerrit z'n reet in Anja d'r poes douwen. Bacteriën ditdat.
quote:Op woensdag 17 november 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je wil niet die dildo uit Gerrit z'n reet in Anja d'r poes douwen. Bacteriën ditdat.
Gewoon in de vaatwasser.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
huehuehuequote:Op woensdag 17 november 2021 12:20 schreef gianni61 het volgende:
ik kom net op het goede moment zie ik
Dacht even dat ik dit zelf geschreven had.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 17 november 2021 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier Lego hebben en dat speelgoed ook vast schoonmaken toch?
Hue huequote:Op woensdag 17 november 2021 12:20 schreef gianni61 het volgende:
ik kom net op het goede moment zie ik
Nah, hoogstens wat afstoffen. Maar ik bouw het doorgaans één keer en dan zet ik het neer.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier Lego hebben en dat speelgoed ook vast schoonmaken toch?
Langere dagen is 14.45quote:Op woensdag 17 november 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Kijk daar houd ik nou van. Gewoon hele/ halve tijden.
#BeNvErDeRnIeTaUtIsTiScHoFzO
Oeh goed idee.quote:
Maar da's continurooster of wat?quote:Op woensdag 17 november 2021 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Langere dagen is 14.45
[..]
Oeh goed idee.
Ik vind dit een vies idee.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Heb m'n nieuwe kringloopbekers ook in de vaatwasser gezet. En denk dat ik ze nog wel een paar keer extra mee laat wassen voor ik ze ga gebruiken.
Lekker al je andere serviesgoed besmetten in die smerige gore vaatwasser van je. Ik vind dit een heerlijk idee.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ergens ook wel dus ze blijven eerst een half jaar in de vaatwasser.
quote:Op woensdag 17 november 2021 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leg regelmatig een briefje onder de ruitenwisser maar dat ligt even later gewoon opgefrommeld op de grond. Het schijnt nogal een ordinair viswijf te zijn.
Slaat eigenlijk nergens op want als je ergens op bezoek bent of in een restaurantje denk je er niet over naquote:Op woensdag 17 november 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ergens ook wel dus ze blijven eerst een half jaar in de vaatwasser.
*zet vaatwasser die net klaar was nog een keer aan*quote:Op woensdag 17 november 2021 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker al je andere serviesgoed besmetten in die smerige gore vaatwasser van je. Ik vind dit een heerlijk idee.
Of ineens rekenen, of zo'n saaaie les aardrijkskundequote:Op woensdag 17 november 2021 11:58 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan had je zo'n walgelijk knutseluurtje. Schiet mij maar lek.
Als je naar een restaurant gaat drink je ook uit glazen waar een ander uit heeft gedronken. Daar moet je dan maar niet teveel over nadenken. Ik let wel altijd op of ik iets van lippen zie. Ik kreeg serieus weleens koffie aangeboden met de rode lippen nog aan de rand van het kopje.quote:
Lekker haren in je koffiequote:Op woensdag 17 november 2021 12:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Als je naar een restaurant gaat drink je ook uit glazen waar een ander uit heeft gedronken. Daar moet je dan maar niet teveel over nadenken. Ik let wel altijd op of ik iets van lippen zie. Ik kreeg serieus weleens koffie aangeboden met de rode lippen nog aan de rand van het kopje.![]()
Toen ik vroeger weleens in een vakantiehuisje ging, dan ging ik gelijk al het bestek, borden en glazen afwassen voordat ik daar ergens van ging eten of drinken.
Ja, maar da's omdat eigen bril eerst.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:46 schreef Karzai het volgende:
Ik poep ook liever thuis dan op een vreemde bril zitten
Ik kan er ook niet uit als er meerdere auto's achter staan en de buren er ook nog zijnquote:Op woensdag 17 november 2021 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik had hier laatst ook een auto voor de oprit staan, maar dan kan ik er gewoon niet uit en als er een noodgeval is...
Dus ook maar een briefje onder de ruitenwisser met het vriendelijke verzoek om op te donderen en dat dit geen parkeerplaats is en gelukkig heb ik die auto nooit meer gezien.
Bezoek dat uitgebreid bij je gaat zitten poepen.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:46 schreef Karzai het volgende:
Ik poep ook liever thuis dan op een vreemde bril zitten
Mensen en parkerenquote:Op woensdag 17 november 2021 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet uit als er meerdere auto's achter staan en de buren er ook nog zijnAls er één auto staat kan ik er nog omheen manoeuvreren, maar als er zo'n dikke bus én een auto staan, kunnen vier auto's uit mijn rijtje er niet meer uit. En omdat die hoek het dichtst bij de deuren van de appartementgebouwen is, flikkert iedereen en z'n moeder daar de auto neer, buiten de vakken. Dus ook de schoonmaker en allerlei andere bedrijven die daar moeten zijn. Eén auto gaat nog, maar twee achter elkaar
Of iemand is aan het verhuizen en zet er een verhuiswagen en een auto met een aanhanger neer. Had ik eens wat van gezegd toen ik weg wilde en toen reageerden die mensen echt van 'tut tuit wat doe je moeilijk, even wachten hoor.'
Nee, uitladen en opbokken met die auto.
Het helpt ook niet dat m;n nieuwe buurvrouw niet kan parkeren.
Ik kan ook niet parkeren hoor, sta wel wat scheef maar tenminste nog in het vak. Mijn buurvrouw zet haar auto nog net niet overdwars. Laatst stond ze met het achterwiel helemaal op mijn vak. En dan schuif ik dus ook weer iets op, en de volgende ook, en drie auto's verderop kan niemand z'n vak nog inquote:Op woensdag 17 november 2021 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen en parkeren![]()
En begrip voor een ander is er niet.
In Den Haag zette een mevrouw haar auto het liefste OP de kruising, ze mocht nog van geluk spreken dat er niet iemand tegen haar auto is gebotst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |