SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nummer wel.quote:
hier soep op het menuquote:Op woensdag 17 november 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ik wacht nog even tot ik de kleine van school gehaald heb.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
broccolisoep @4EverBlackEyedquote:
Hoe laat is hij uit op woensdag?quote:Op woensdag 17 november 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wacht nog even tot ik de kleine van school gehaald heb.
Heb de broccoli al uit de vriezer gehaaldquote:
12.30quote:Op woensdag 17 november 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe laat is hij uit op woensdag?
Hier 12.20. Wanne kuttijd
Gewoon in de Noordzee flikkeren.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Niet weer vergeten vanavond het plastic langs de weg te zetten, er staan al drie zakken in de berging
Kijk daar houd ik nou van. Gewoon hele/ halve tijden.quote:
Hmmm lekker microplastics in je vis.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in de Noordzee flikkeren.
Dat is verder dan de paal waar ik het aan vast moet binden.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in de Noordzee flikkeren.
Wij hadden vroeger tot 12:15 school.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Kijk daar houd ik nou van. Gewoon hele/ halve tijden.
#BeNvErDeRnIeTaUtIsTiScHoFzO
En voor lui in Ede, blijkbaar.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
dingen aan palen vastbinden is voor melaatsen
Ja op woensdag had ik volgens mij ook zoiets. De andere dagen tot 15.30. Dat doet ook geen enkele school meer geloof ik. Tegenwoordig is alles veel vroeger uit en zelfs op vrijdag zijn bepaalde scholen maar een halve dag open.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger tot 12:15 school.
Klopt dus wel.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En voor lui in Ede, blijkbaar.
Ja, half vier. Half negen tot twaalf ofzo en dan van half twee tot half vier.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja op woensdag had ik volgens mij ook zoiets. De andere dagen tot 15.30. Dat doet ook geen enkele school meer geloof ik. Tegenwoordig is alles veel vroeger uit en zelfs op vrijdag zijn bepaalde scholen maar een halve dag open.
Klopt jaquote:Op woensdag 17 november 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, half vier. Half negen tot twaalf ofzo en dan van half twee tot half vier.
en negersquote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Die paal zit toch altijd al vol huehue dus ik leg het ernaast tegen een muurtje aan, zoals honderd anderen.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier hebben we ook zo'n paal om je spul aan vast te binden, maar daar ben ik te lui voor en flikker ik gewoon op de grond.
Zoek het uit.
Kijk eens hoe geil @dud0rquote:Op woensdag 17 november 2021 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
paal om je spul aan vast te binden
Die paal zit alweer zowat vol op de dag dat ze het afval ophalen.. ongelooflijk hoeveel afval mensen producerenquote:Op woensdag 17 november 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die paal zit toch altijd al vol huehue dus ik leg het ernaast tegen een muurtje aan, zoals honderd anderen.
Gewoon die auto in de vuilniskar gooien.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
En dan heeft iemand z'n auto dubbel geparkeerd ernaast en kan de vuilniskar er niet bij haha.
Ja vooral het laatste uurtje.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah moest ik tot half 4 naar school. Ik keek de tijd zowat om
Graag.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon die auto in de vuilniskar gooien.
Volgende keer een kraaienpoot onder de wielenquote:Op woensdag 17 november 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Graag.
Laatst stond er zo'n busje voor speciaal personenvervoer achter mijn auto en die luie kut van de overkant had haar auto ernaast gezet. Gelukkig was de buurman al weg anders had ik niet weg gekund.
Ja, pff... ohhh het is pas half 3 ZUCHTTTTTTquote:
Leg regelmatig een briefje onder de ruitenwisser maar dat ligt even later gewoon opgefrommeld op de grond. Het schijnt nogal een ordinair viswijf te zijn.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer een kraaienpoot onder de wielen
En dan had je zo'n walgelijk knutseluurtje. Schiet mij maar lek.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, pff... ohhh het is pas half 3 ZUCHTTTTTT
Lekker smurfensnot maken.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:58 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan had je zo'n walgelijk knutseluurtje. Schiet mij maar lek.
Ik "kende" een meisje die had haar seksuele moraal niet zo strak en erudiet staan en die is wel eens aan een lantaarnpaal gebonden teruggevonden in haar blote bips met striemen erop.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal vanavond even kijken of ze tussen de zakken plastic ligt.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik "kende" een meisje die had haar seksuele moraal niet zo strak en erudiet staan en die is wel eens aan een lantaarnpaal gebonden teruggevonden in haar blote bips met striemen erop.
Ze is al een jaartje dood dus ik zou minimaal een mondkapje op doenquote:Op woensdag 17 november 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal vanavond even kijken of ze tussen de zakken plastic ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |