SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nummer wel.quote:
hier soep op het menuquote:Op woensdag 17 november 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ik wacht nog even tot ik de kleine van school gehaald heb.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
broccolisoep @4EverBlackEyedquote:
Hoe laat is hij uit op woensdag?quote:Op woensdag 17 november 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wacht nog even tot ik de kleine van school gehaald heb.
Heb de broccoli al uit de vriezer gehaaldquote:
12.30quote:Op woensdag 17 november 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe laat is hij uit op woensdag?
Hier 12.20. Wanne kuttijd
Gewoon in de Noordzee flikkeren.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Niet weer vergeten vanavond het plastic langs de weg te zetten, er staan al drie zakken in de berging
Kijk daar houd ik nou van. Gewoon hele/ halve tijden.quote:
Hmmm lekker microplastics in je vis.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in de Noordzee flikkeren.
Dat is verder dan de paal waar ik het aan vast moet binden.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in de Noordzee flikkeren.
Wij hadden vroeger tot 12:15 school.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Kijk daar houd ik nou van. Gewoon hele/ halve tijden.
#BeNvErDeRnIeTaUtIsTiScHoFzO
En voor lui in Ede, blijkbaar.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
dingen aan palen vastbinden is voor melaatsen
Ja op woensdag had ik volgens mij ook zoiets. De andere dagen tot 15.30. Dat doet ook geen enkele school meer geloof ik. Tegenwoordig is alles veel vroeger uit en zelfs op vrijdag zijn bepaalde scholen maar een halve dag open.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger tot 12:15 school.
Klopt dus wel.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En voor lui in Ede, blijkbaar.
Ja, half vier. Half negen tot twaalf ofzo en dan van half twee tot half vier.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja op woensdag had ik volgens mij ook zoiets. De andere dagen tot 15.30. Dat doet ook geen enkele school meer geloof ik. Tegenwoordig is alles veel vroeger uit en zelfs op vrijdag zijn bepaalde scholen maar een halve dag open.
Klopt jaquote:Op woensdag 17 november 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, half vier. Half negen tot twaalf ofzo en dan van half twee tot half vier.
en negersquote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Die paal zit toch altijd al vol huehue dus ik leg het ernaast tegen een muurtje aan, zoals honderd anderen.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier hebben we ook zo'n paal om je spul aan vast te binden, maar daar ben ik te lui voor en flikker ik gewoon op de grond.
Zoek het uit.
Kijk eens hoe geil @dud0rquote:Op woensdag 17 november 2021 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
paal om je spul aan vast te binden
Die paal zit alweer zowat vol op de dag dat ze het afval ophalen.. ongelooflijk hoeveel afval mensen producerenquote:Op woensdag 17 november 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die paal zit toch altijd al vol huehue dus ik leg het ernaast tegen een muurtje aan, zoals honderd anderen.
Gewoon die auto in de vuilniskar gooien.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
En dan heeft iemand z'n auto dubbel geparkeerd ernaast en kan de vuilniskar er niet bij haha.
Ja vooral het laatste uurtje.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah moest ik tot half 4 naar school. Ik keek de tijd zowat om
Graag.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon die auto in de vuilniskar gooien.
Volgende keer een kraaienpoot onder de wielenquote:Op woensdag 17 november 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Graag.
Laatst stond er zo'n busje voor speciaal personenvervoer achter mijn auto en die luie kut van de overkant had haar auto ernaast gezet. Gelukkig was de buurman al weg anders had ik niet weg gekund.
Ja, pff... ohhh het is pas half 3 ZUCHTTTTTTquote:
Leg regelmatig een briefje onder de ruitenwisser maar dat ligt even later gewoon opgefrommeld op de grond. Het schijnt nogal een ordinair viswijf te zijn.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer een kraaienpoot onder de wielen
En dan had je zo'n walgelijk knutseluurtje. Schiet mij maar lek.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, pff... ohhh het is pas half 3 ZUCHTTTTTT
Lekker smurfensnot maken.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:58 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan had je zo'n walgelijk knutseluurtje. Schiet mij maar lek.
Ik "kende" een meisje die had haar seksuele moraal niet zo strak en erudiet staan en die is wel eens aan een lantaarnpaal gebonden teruggevonden in haar blote bips met striemen erop.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal vanavond even kijken of ze tussen de zakken plastic ligt.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik "kende" een meisje die had haar seksuele moraal niet zo strak en erudiet staan en die is wel eens aan een lantaarnpaal gebonden teruggevonden in haar blote bips met striemen erop.
Ze is al een jaartje dood dus ik zou minimaal een mondkapje op doenquote:Op woensdag 17 november 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal vanavond even kijken of ze tussen de zakken plastic ligt.
Oehquote:Op woensdag 17 november 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is al een jaartje dood dus ik zou minimaal een mondkapje op doen
quote:Op woensdag 17 november 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik "kende" een meisje die had haar seksuele moraal niet zo strak en erudiet staan en die is wel eens aan een lantaarnpaal gebonden teruggevonden in haar blote bips met striemen erop.
Zelf flesje water meenemen en zorgen dat je een ontsnappingsroute in het zicht hebtquote:Op woensdag 17 november 2021 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De nieuwe overburen schat ik ook zo in. Maar nog geen koffie gedronken daar.
Flesje water niet verwarren met fles glijmiddelquote:Op woensdag 17 november 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf flesje water meenemen en zorgen dat je een ontsnappingsroute in het zicht hebt
Zou eerder uitkijken voor de toycleaner, meeste glijmiddel is ook weer niet zķ waterig.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flesje water niet verwarren met fles glijmiddel
Plastic tas in je broek voor als de bank vochtig plaktquote:Op woensdag 17 november 2021 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flesje water niet verwarren met fles glijmiddel
Is dit een dingetje?quote:Op woensdag 17 november 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou eerder uitkijken voor de toycleaner, meeste glijmiddel is ook weer niet zķ waterig.
Zouden ze daar niet al zo'n zeiltje voor hebben? Voor "watersport" enzo?quote:Op woensdag 17 november 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plastic tas in je broek voor als de bank vochtig plakt
Ja, je wil niet die dildo uit Gerrit z'n reet in Anja d'r poes douwen. Bacteriën ditdat.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je wil niet die dildo uit Gerrit z'n reet in Anja d'r poes douwen. Bacteriën ditdat.
quote:Op woensdag 17 november 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je wil niet die dildo uit Gerrit z'n reet in Anja d'r poes douwen. Bacteriën ditdat.
Gewoon in de vaatwasser.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
huehuehuequote:Op woensdag 17 november 2021 12:20 schreef gianni61 het volgende:
ik kom net op het goede moment zie ik
Dacht even dat ik dit zelf geschreven had.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 17 november 2021 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier Lego hebben en dat speelgoed ook vast schoonmaken toch?
Hue huequote:Op woensdag 17 november 2021 12:20 schreef gianni61 het volgende:
ik kom net op het goede moment zie ik
Nah, hoogstens wat afstoffen. Maar ik bouw het doorgaans één keer en dan zet ik het neer.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hier Lego hebben en dat speelgoed ook vast schoonmaken toch?
Langere dagen is 14.45quote:Op woensdag 17 november 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Kijk daar houd ik nou van. Gewoon hele/ halve tijden.
#BeNvErDeRnIeTaUtIsTiScHoFzO
Oeh goed idee.quote:
Maar da's continurooster of wat?quote:Op woensdag 17 november 2021 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Langere dagen is 14.45
[..]
Oeh goed idee.
Ik vind dit een vies idee.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Heb m'n nieuwe kringloopbekers ook in de vaatwasser gezet. En denk dat ik ze nog wel een paar keer extra mee laat wassen voor ik ze ga gebruiken.
Lekker al je andere serviesgoed besmetten in die smerige gore vaatwasser van je. Ik vind dit een heerlijk idee.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ergens ook wel dus ze blijven eerst een half jaar in de vaatwasser.
quote:Op woensdag 17 november 2021 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leg regelmatig een briefje onder de ruitenwisser maar dat ligt even later gewoon opgefrommeld op de grond. Het schijnt nogal een ordinair viswijf te zijn.
Slaat eigenlijk nergens op want als je ergens op bezoek bent of in een restaurantje denk je er niet over naquote:Op woensdag 17 november 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ergens ook wel dus ze blijven eerst een half jaar in de vaatwasser.
*zet vaatwasser die net klaar was nog een keer aan*quote:Op woensdag 17 november 2021 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker al je andere serviesgoed besmetten in die smerige gore vaatwasser van je. Ik vind dit een heerlijk idee.
Of ineens rekenen, of zo'n saaaie les aardrijkskundequote:Op woensdag 17 november 2021 11:58 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan had je zo'n walgelijk knutseluurtje. Schiet mij maar lek.
Als je naar een restaurant gaat drink je ook uit glazen waar een ander uit heeft gedronken. Daar moet je dan maar niet teveel over nadenken. Ik let wel altijd op of ik iets van lippen zie. Ik kreeg serieus weleens koffie aangeboden met de rode lippen nog aan de rand van het kopje.quote:
Lekker haren in je koffiequote:Op woensdag 17 november 2021 12:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Als je naar een restaurant gaat drink je ook uit glazen waar een ander uit heeft gedronken. Daar moet je dan maar niet teveel over nadenken. Ik let wel altijd op of ik iets van lippen zie. Ik kreeg serieus weleens koffie aangeboden met de rode lippen nog aan de rand van het kopje.![]()
Toen ik vroeger weleens in een vakantiehuisje ging, dan ging ik gelijk al het bestek, borden en glazen afwassen voordat ik daar ergens van ging eten of drinken.
Ja, maar da's omdat eigen bril eerst.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:46 schreef Karzai het volgende:
Ik poep ook liever thuis dan op een vreemde bril zitten
Ik kan er ook niet uit als er meerdere auto's achter staan en de buren er ook nog zijnquote:Op woensdag 17 november 2021 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik had hier laatst ook een auto voor de oprit staan, maar dan kan ik er gewoon niet uit en als er een noodgeval is...
Dus ook maar een briefje onder de ruitenwisser met het vriendelijke verzoek om op te donderen en dat dit geen parkeerplaats is en gelukkig heb ik die auto nooit meer gezien.
Bezoek dat uitgebreid bij je gaat zitten poepen.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:46 schreef Karzai het volgende:
Mensen en parkerenquote:Op woensdag 17 november 2021 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet uit als er meerdere auto's achter staan en de buren er ook nog zijnAls er één auto staat kan ik er nog omheen manoeuvreren, maar als er zo'n dikke bus én een auto staan, kunnen vier auto's uit mijn rijtje er niet meer uit. En omdat die hoek het dichtst bij de deuren van de appartementgebouwen is, flikkert iedereen en z'n moeder daar de auto neer, buiten de vakken. Dus ook de schoonmaker en allerlei andere bedrijven die daar moeten zijn. Eén auto gaat nog, maar twee achter elkaar
Of iemand is aan het verhuizen en zet er een verhuiswagen en een auto met een aanhanger neer. Had ik eens wat van gezegd toen ik weg wilde en toen reageerden die mensen echt van 'tut tuit wat doe je moeilijk, even wachten hoor.'
Nee, uitladen en opbokken met die auto.
Het helpt ook niet dat m;n nieuwe buurvrouw niet kan parkeren.
Ik kan ook niet parkeren hoor, sta wel wat scheef maar tenminste nog in het vak. Mijn buurvrouw zet haar auto nog net niet overdwars. Laatst stond ze met het achterwiel helemaal op mijn vak. En dan schuif ik dus ook weer iets op, en de volgende ook, en drie auto's verderop kan niemand z'n vak nog inquote:Op woensdag 17 november 2021 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen en parkeren![]()
En begrip voor een ander is er niet.
In Den Haag zette een mevrouw haar auto het liefste OP de kruising, ze mocht nog van geluk spreken dat er niet iemand tegen haar auto is gebotst
ftfyquote:Op woensdag 17 november 2021 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen en parkeren![]()
En begrip voor een ander is er niet.
In Den Haag zette een mevrouw haar auto het liefste OP de kruising, ze mocht nog van geluk spreken dat er niet iemand tegen haar auto is gebotst
Nee hoor, kerels zijn er net zo slecht in.quote:
Slechte fiks, ik kan prima parkerenquote:
Ja, zo'n domino-effectquote:Op woensdag 17 november 2021 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook niet parkeren hoor, sta wel wat scheef maar tenminste nog in het vak. Mijn buurvrouw zet haar auto nog net niet overdwars. Laatst stond ze met het achterwiel helemaal op mijn vak. En dan schuif ik dus ook weer iets op, en de volgende ook, en drie auto's verderop kan niemand z'n vak nog in
Ja maar dat is vooral omdat ik het awkward vind om ergens anders te poepen.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:46 schreef Karzai het volgende:
Dit smeekt op een Paint.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet uit als er meerdere auto's achter staan en de buren er ook nog zijnAls er één auto staat kan ik er nog omheen manoeuvreren, maar als er zo'n dikke bus én een auto staan, kunnen vier auto's uit mijn rijtje er niet meer uit. En omdat die hoek het dichtst bij de deuren van de appartementgebouwen is, flikkert iedereen en z'n moeder daar de auto neer, buiten de vakken. Dus ook de schoonmaker en allerlei andere bedrijven die daar moeten zijn. Eén auto gaat nog, maar twee achter elkaar
Of iemand is aan het verhuizen en zet er een verhuiswagen en een auto met een aanhanger neer. Had ik eens wat van gezegd toen ik weg wilde en toen reageerden die mensen echt van 'tut tuit wat doe je moeilijk, even wachten hoor.'
Nee, uitladen en opbokken met die auto.
Het helpt ook niet dat m;n nieuwe buurvrouw niet kan parkeren.
Mwah, fileparkeren kan ik niet met huidige auto hoor.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:56 schreef -Shii- het volgende:
Ik kan goed inparkeren al zeg ik het zelf.![]()
Snap ook nooit goed waarom anderen er problemen mee hebben. En er wordt toch ook aandacht aan besteed als je rijlessen neemt. Dan heb je nooit een goede instructeur gehad, die daar de juiste tips voor heeft gegeven.
Hoef hem niet in de pauze op te halen nee. Ma,di en do zijn lange dagen. De overige kortquote:Op woensdag 17 november 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's continurooster of wat?
Wat ben jij een vals teringwijf zegquote:Op woensdag 17 november 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel eens iemand een soort van ingesloten, omdat ze met de wielen over mijn werk-parkeerplek stonden (ben je scheel of zo?).
Territoriaal als ik ben, had ik mijn auto straks langs de ander aan de bestuurderskant geparkeerd.
Sowquote:Op woensdag 17 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ben jij een vals teringwijf zeg
quote:Op woensdag 17 november 2021 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slechte fiks, ik kan prima parkeren
quote:Op woensdag 17 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ben jij een vals teringwijf zeg
Ook dan moet je nog sturen.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:01 schreef Karzai het volgende:
Maar moderne auto's hebben toch vaak sensoren en camera om je te helpen bij inparketen?
quote:Op woensdag 17 november 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel eens iemand een soort van ingesloten, omdat ze met de wielen over mijn werk-parkeerplek stonden (ben je scheel of zo?).
Territoriaal als ik ben, had ik mijn auto straks langs de ander aan de bestuurderskant geparkeerd.
Dat is wel nice.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:01 schreef Karzai het volgende:
Maar moderne auto's hebben toch vaak sensoren en camera om je te helpen bij inparkeren?
Parkeerhulpquote:Op woensdag 17 november 2021 13:01 schreef Karzai het volgende:
Maar moderne auto's hebben toch vaak sensoren en camera om je te helpen bij inparkeren?
* ontbloot bovenlip en gromtquote:
Dat schijnt m'n volgende auto te hebben. Aangenomen dat er genoeg chips zijn om 'm te kunnen leveren.quote:
Tap tap tapquote:Op woensdag 17 november 2021 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* ontbloot bovenlip en gromt
ik vind 't schijtirritant haha.. sta toch liever zelf te roeren aan een stuurwiel en schakelpookquote:Op woensdag 17 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat schijnt m'n volgende auto te hebben. Aangenomen dat er genoeg chips zijn om 'm te kunnen leveren.
Eerste keer zit je wel raar te kijken met je voetje net boven de rem.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat schijnt m'n volgende auto te hebben. Aangenomen dat er genoeg chips zijn om 'm te kunnen leveren.
Ik heb werkelijk geen idee of ik het nou wel of niet zou hebben. Sensoren wel in ieder geval.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind 't schijtirritant haha.. sta toch liever zelf te roeren aan een stuurwiel en schakelpook
ik heb alleen sensoren nu. Camera kan handig zijn. maar meer hoef ik ook nietquote:Op woensdag 17 november 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee of ik het nou wel of niet zou hebben. Sensoren wel in ieder geval.
quote:Op woensdag 17 november 2021 13:07 schreef -Shii- het volgende:
En als je dat zenuwachtige gepiep hoort, kun je nog best een stukje verder naar achteren hoor.
Camera vind ik in bus fijn, want die heeft alleen zijspiegels.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb alleen sensoren nu. Camera kan handig zijn. maar meer hoef ik ook niet
Tennisbal aan een touwtje hangen.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in mn garage moet ik tot op de cm nauwkeurig parkeren omdat ik zoveel rommel heb en de deur anders niet dicht kanals de lichtbundel van mn koplamp precies in lijn staat met een lichtschakelaar, dan ben ik er
quote:
dit werkt prima, hoef ik niet eens iets extra's voor op te hangenquote:Op woensdag 17 november 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tennisbal aan een touwtje hangen.
Als Foqueville een dierentuin zou zijn zou jij bij de mini-lynxen, de kasuarissen of bij de gifslangen zittenquote:Op woensdag 17 november 2021 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Iemand die mij niet goed kende heeft dat ooit eens tegen mij gezegd (en leeft nu niet meer, hehe)
Wilde bijna zeggen dat ik wel praatte, maar niet met haar.
Toch maar niet gedaan, vanwege de sfeer
zoveel huehue achtige dingen mogelijkquote:Op woensdag 17 november 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom gewoon aanrijden met een "ja, nee, daar pas ik niet tussen. En daar niet. En daar niet".
Dikke reet ditdat.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoveel huehue achtige dingen mogelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Mini-Lynxen zien er wel schattig uitquote:Op woensdag 17 november 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Foqueville een dierentuin zou zijn zou jij bij de mini-lynxen, de kasuarissen of bij de gifslangen zitten
Er was een wolf hier in de buurt, wat vet.quote:Onderzoek heeft inmiddels uitgewezen dat de aanvallen op schapen en geiten op 22 september in Klazienaveen en op 6 september in Oude Willem in het Drents Friese Wold het werk van een wolf was.
kerst paddenstoelquote:Op woensdag 17 november 2021 13:34 schreef -Shii- het volgende:
Ik kan ook heel slecht tegen dat soort aso parkeerders.
quote:
Kaasquote:Op woensdag 17 november 2021 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil vanavond een omelet maken. Wat zal ik er eens in gooien? Ik heb spek en champignons al. Wat nog meer?
quote:
Dit inderdaadquote:
Dat is de mooiste.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik wil die sticker van oma hebben
Ik heb een heel pakje, van elk zes of zoquote:Op woensdag 17 november 2021 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik wil die sticker van oma hebben
Ik heb een keer een briefje onder de ruitenwissers geschoven van een gebakje op wielen.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een heel pakje, van elk zes of zoNee acht
Erwtjesquote:Op woensdag 17 november 2021 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil vanavond een omelet maken. Wat zal ik er eens in gooien? Ik heb spek en champignons al. Wat nog meer?
Haha, zou in Den Haag een dagtaak hebben aan die kaartjes uitdelenquote:Op woensdag 17 november 2021 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.parkeerhufter.nl/shop/ daar kun je er nog veel meer kopen.
[ afbeelding ]
Hoezo heb je dat niet standaard in huis.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat niet standaard in huis.
quote:
omdat nooit nodig.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat niet standaard in huis.
Tuut tuut tuut motherfuckerquote:Op woensdag 17 november 2021 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
DAN NEEM JE TOCH LEKKER NIET OP, DAN KAN IK OOK VERDER MET MIJN BROCCOLISOEP
![]()
![]()
Toch maar langs de Hema voor tompouce dan.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ik nog een stukje appeltaart had liggen maar nee. Dat is op.
Nah, dat maakt die tomaatjes niet uit hoor. Beetje nat, misschien.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb wel van die snoeptomaatjes maar die zijn vast alleen lekker om te snoepen.
Vijf tompoucen, anders ben ik een dief van eigen portemonnee.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch maar langs de Hema voor tompouce dan.
TYP TYP TYPquote:Op woensdag 17 november 2021 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
DAN NEEM JE TOCH LEKKER NIET OP, DAN KAN IK OOK VERDER MET MIJN BROCCOLISOEP
![]()
![]()
Ik zie geen probleem?quote:Op woensdag 17 november 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf tompoucen, anders ben ik een dief van eigen portemonnee.
beetje overdreven, dan smeer ik zelf wel pindakaas op een chocoladeletterquote:Op woensdag 17 november 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben er ook chocoladeletters met pindakaas maar die dingen kosten zes euro.
Ze hebben ook tompoucebonbons, koop die ook even dan. Weet ik ook of ik ze moet kopen.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch maar langs de Hema voor tompouce dan.
"Oh 4E belt, die enkelbijter."quote:
Die kon ik van de week dus niet vindenquote:Op woensdag 17 november 2021 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben ook tompoucebonbons, koop die ook even dan. Weet ik ook of ik ze moet kopen.
Gebakken uitjes zijn welquote:Op woensdag 17 november 2021 14:05 schreef Ama het volgende:
Op een broodje burger zijn gebakken uienringen ook lekker.
Ohquote:Op woensdag 17 november 2021 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kon ik van de week dus niet vinden
DAN GA JE MET JE LUIE REET NAAR DE SUPERMARKT.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
JA MAAR IK HEB GEEN UI IN HUIS STELLETJE BLINDEN
Nee moet werkenquote:Op woensdag 17 november 2021 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
DAN GA JE MET JE LUIE REET NAAR DE SUPERMARKT.
Misschien kan je beter zeggen wat je wel hebt als je toch niet naar de supermarkt gaat.quote:
En waar gebruik je de ui dan voor? Op een broodje of in een salade?quote:Op woensdag 17 november 2021 14:05 schreef dud0r het volgende:
Ui flinterdun snijden en dan in azijn met wat rozemarijn, tijm en peper leggen.
Speculaasbrokken.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kan je beter zeggen wat je wel hebt als je toch niet naar de supermarkt gaat.
Neuh, maar gewoon een beetje fijn snijden.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:04 schreef Ama het volgende:
UI is wel lekker maar ik hoef geen grote hompen ui in mijn eten.
Ik las het als user interfacequote:Op woensdag 17 november 2021 14:04 schreef Ama het volgende:
UI is wel lekker maar ik hoef geen grote hompen ui in mijn eten.
Ui snipperen, in wat olijfolie lichtjes bakken, appelazijn erbij en kruiden naar eigen keuze, laten afkoelen, prutje uitknijpen en je hebt ui die over je tong heen plast als een lief wollig diertje met kraaloogjes.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar gewoon een beetje fijn snijden.
Ik heb er twee dus ik kan er nu vast eentje proberenquote:Op woensdag 17 november 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze perfect rijp zijn, zijn ze oké. Maar dat is maar twee seconden.
Nee jij moet werkenquote:Op woensdag 17 november 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er twee dus ik kan er nu vast eentje proberen
kan voor van alles. kan op een broodje. kan als salade. kan als bijgerechtquote:Op woensdag 17 november 2021 14:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En waar gebruik je de ui dan voor? Op een broodje of in een salade?
Ja jij lijkt me ook geen type die Disney, Prime, Netflix en de hele bende heeft.quote:
Heb niet eens tvquote:Op woensdag 17 november 2021 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja jij lijkt me ook geen type die Disney, Prime, Netflix en de hele bende heeft.
Denk dat ettokroketto nog betamax gebruiktquote:Op woensdag 17 november 2021 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja jij lijkt me ook geen type die Disney, Prime, Netflix en de hele bende heeft.
Boekenquote:Op woensdag 17 november 2021 14:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe alles op laptop
Meer plaats voor boeken, antiek en GOUD
Laptop werkt ook wel prima ja.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe alles op laptop
Meer plaats voor boeken, antiek en GOUD
quote:Op woensdag 17 november 2021 14:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUDSE
....quote:Op woensdag 17 november 2021 14:43 schreef Karzai het volgende:
Gewoon af en toe wat antiek stuk gooien en in elkaar trappen
ja of goud. Breek je nogeens wat botten, word je rustig vanquote:Op woensdag 17 november 2021 14:43 schreef Karzai het volgende:
Gewoon af en toe wat antiek stuk gooien en in elkaar trappen
quote:Op woensdag 17 november 2021 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of goud. Breek je nogeens wat botten, word je rustig van
quote:Op woensdag 17 november 2021 14:43 schreef Karzai het volgende:
Gewoon af en toe wat boeken in de fik steken
Wel lekker warm. En misschien wel goedkoperder dan gasquote:
En dan een lekkere gelijmde.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lekker warm. En misschien wel goedkoperder dan gas
ik zou je lief eens "het een en ander vertellen"quote:Op woensdag 17 november 2021 14:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
mijn lief zegt dat ik aan anger management zou moeten doen...
wat denken jullie?
(Als het antwoord niet bevalt kom ik naar jullie toe).
in een litermokquote:Op woensdag 17 november 2021 14:57 schreef dud0r het volgende:
Zal ik zo een warme chocolademelk met slagroom nemen
Scheut rum erinquote:Op woensdag 17 november 2021 14:57 schreef dud0r het volgende:
Zal ik zo een warme chocolademelk met slagroom nemen
Jij weegt toch amper 60 kilo? Dan ga maar lekker los jochie, kies maar iets uit om tegenaan te stampen of te trappenquote:Op woensdag 17 november 2021 14:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
mijn lief zegt dat ik aan anger management zou moeten doen...
wat denken jullie?
(Als het antwoord niet bevalt kom ik naar jullie toe).
Die hebben ze niet in het zwembadquote:
Wat een armoedequote:
Stond laag, even. Meteen de zonwering uit gedaan en foto gemaaktquote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij weegt toch amper 60 kilo? Dan ga maar lekker los jochie, kies maar iets uit om tegenaan te stampen of te trappen
Jaquote:
Ik ook. Scheen al weer gruwelijk irritant in m'n ogen net op de wegquote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 15:16 schreef CherryLips het volgende:
De zon gaat schijnen en ik krijg het koud.
De maatregelen werken!quote:
quote:
Hou vol!quote:
Kan je meteen ui kopen.quote:Op woensdag 17 november 2021 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien nog maar even een blokje om voor het volgende overleg om 4 uur
Maar vandaag is nog niet klaar met jou!quote:Op woensdag 17 november 2021 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben wel weer klaar met vandaag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |