quote:Op woensdag 17 november 2021 10:44 schreef Holyme het volgende:
De streepjes ergernissen snap ik wel, ik heb het in de slaapkamer met zachte lampen, dus meer subtiel effect (geen foto's van). Beetje licht berken behang idee. En op het bed zelf zie ik het niet echt. Als er flink contrast zou zitten tussen muur en streep zou ik het niet prettig vinden. Draadlampen in de woonkamer is sowieso minder mijn ding.
Oh ja, dat is inderdaad leuk gedaan! En hier werkt het ook heel goed door die schuine wand.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam dit tegen op Funda:
[ afbeelding ]
I like it! Je moet er wel net een vloer voor hebben.
Nou ja, ik zou een olijfgroene keuken met wit stenen blad en een houtlookvloer toch niet helemaal antitrend noemenquote:Op vrijdag 26 november 2021 09:38 schreef Cathmar het volgende:
Om het meer te laten passen bij de rest van mijn huis (mix van alles) kan ik beter een iets 'rustiger' deurtje nemen wellicht.
En geen goud. En zwarte glazen deuren. Ik ben anti-trend. Of nou ja dat probeer ik
Dat was ook mijn idee, maar ik vond die ruimtes tussen lades in greeploze keukens ook weer storend (zoals hieronder). En van push-to-open was ik niet bepaald onder de indruk. Dus uiteindelijk heb ik gekozen voor een greepje dat zoveel mogelijk wegvalt.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:58 schreef Leandra het volgende:
Ik vind grepen (en deurklinken) zo lastig dat ik een greeploze keuken heb genomen
Ja binnendeuren is de volgende beslissingen. En klinken. Ik had niet moet klikken. De pot gaat snel genoeg leeg.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:58 schreef Leandra het volgende:
Ik vind grepen (en deurklinken) zo lastig dat ik een greeploze keuken heb genomen
En de deurklinken waar ik verliefd op werd op de VT-wonenbeurs in 2019 waren er godzijdank niet in de afwerking/kleur die ik mooi vond, want die waren onbetaalbaar.
Andere deurklinken gevonden die ik ook heel erg mooi vond, die waren alleen maar duur.
Dus die zitten beneden wel op de deuren, boven zitten deurklinken die ongeveer eenderde kosten van die van beneden.
Ik vervang ze door de jaren heen wel als ik dat alsnog wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Leandra op 26-11-2021 16:29:52 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |