abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202470249
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Tsja, schrikbarend dat het afkeuren van geweld voor jou argumenten nodig heeft.
Nee, de discussie is inmiddels al verder gegaan. Het geweld (slaan) is reeds afgekeurd.
Overigens is een vreedzaam dorp binnenvallen om vervolgens de inheemse bevolking uit te gaan schelden en jouw cultuur op te dringen ook een vorm van geweld. Dat keur jij wel goed. Vrij selectief.
pi_202470263
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Weet je wat dictatoriaal is? Mensen die jaren lang met veel plezier Zwarte Piet hebben gespeeld dat nu niet meer mogen.
zo zielig.........
maar hoezo niet mogen? Er is geen verbod van de overheid om donkere mensen te imiteren door het gezicht heel zwart te schminken
pi_202470283
KOZP die met een bus naar Volendam gaat, uitstapt om Volendammers uit te maken voor racisten en dan verontwaardigd reageren als ze bekogeld en weggejaagd worden.

"Iedereen die tegen ons is, is een racist"
  zaterdag 4 december 2021 @ 20:25:48 #154
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202470285
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:21 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Niets doen en buigen gaat iig enkel contraproductieve effecten hebben. Dat hebben we namelijk al in de grotere steden gezien. On bended knee is no way to be free.
Het draagvlak neemt alleen maar verder af, met al die malloten aan beide zijden die volwassen zijn maar een lastig iets vinden.
pi_202470291
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:23 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Nee, de discussie is inmiddels al verder gegaan. Het geweld (slaan) is reeds afgekeurd.
Overigens is een vreedzaam dorp binnenvallen om vervolgens de inheemse bevolking uit te gaan schelden en jouw cultuur op te dringen ook een vorm van geweld. Dat keur jij wel goed. Vrij selectief.
Is dat geweld?
Incelfrikandel
pi_202470295
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Autoriteiten falen? :D
Ja.
  zaterdag 4 december 2021 @ 20:26:32 #157
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202470301
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:23 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
'Vreedzaam dorp' en 'inheemse bevolking'. :D _O-
pi_202470312
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Is dat geweld?
Zonder meer.
pi_202470339
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Is dat geweld?
Kijken eens hoe ze daar het dorp in lopen. Agressieve toenadering vanaf moment één. Mensen in hun gezicht schreeuwen met een megafoon, mensen bijna omver lopen. Wat een idioten joh.
pi_202470348
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:27 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Zonder meer.
Waarom?
Incelfrikandel
pi_202470352
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:25 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Het draagvlak neemt alleen maar verder af, met al die malloten aan beide zijden die volwassen zijn maar een lastig iets vinden.
Of het draagvlak toeneemt of afneemt interesseert mij weinig. Dat is aan de bevolking per plaats zelf om in te vullen. Niet onder dwang van een groep extremisten gesteund door de NPO.
pi_202470372
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:26 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ja.
Tuurlijk joh. Want jij weet dat.
Dit, dus.
pi_202470522
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Tuurlijk joh. Want jij weet dat.
Ja.
pi_202470742
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:28 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Kijken eens hoe ze daar het dorp in lopen. Agressieve toenadering vanaf moment één. Mensen in hun gezicht schreeuwen met een megafoon, mensen bijna omver lopen. Wat een idioten joh.
Op het schoolplein heb je ook altijd pestkoppen. Soms pakt een slachtoffer zo'n pestkop aan door hem in zijn gezicht te slaan. Het mag niet. Maar iedereen vindt het eigenlijk wel prima.

Dat is wat hier ook gebeurt.
pi_202470830
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Op het schoolplein heb je ook altijd pestkoppen. Soms pakt een slachtoffer zo'n pestkop aan door hem in zijn gezicht te slaan. Het mag niet. Maar iedereen vindt het eigenlijk wel prima.

Dat is wat hier ook gebeurt.
Hé, wat?
pi_202470945
Ja, dit was absoluut provocerend gedrag van KOZP. Zomaar onaangekondigd de Volendamse markt op lopen dat is vragen om problemen. Dat daardoor de marktlui een uur lang geen omzet hebben is dan de druppel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202471044
Net ff dat hele filmpje bekeken, de enige die zich agressief gedragen zijn KOZP,
wanneer ze worden teruggedreven vragen ze de agenten letterlijk om met hun stok op de Volendammers in te slaan.
pi_202471663
Het is onvoorstelbaar dat die racisten nog demonstreren, hebben ze nog niet genoeg hun zin gehad, stelletje profiteurs,hebben ze het feest niet al genoeg de nek om gedraaid , het is nooit genoeg bij dit tyfusvolk, altijd meer, meer, meer, meer en het dan gek vinden dat ze weggejaagd worden, je moet de comments overal eens lezen, Nederland schijt op dit volk
  zaterdag 4 december 2021 @ 21:38:54 #169
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_202471848
Ik mag toch hopen dat die jankbal van een Afriyie minstens 1 ei vol in zijn oog heeft gekregen. Achterlijke debiel dat het is :r
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_202472076
De enige reden waarom Zwarte Piet zijn naam waarmaakt is omdat als men zich zwart schminkt, je onherkenbaar bent. Dit lukt met geen kleur of andere tint, alleen bij zwart. Raar maar waar.

Ten tweede is het vreemd dat een clubje uit Zuid-oost zo nodig voor heel Nederland bepaald hoe Sinterklaas gevierd 'moet' worden. Dat maken de mensen zelf wel uit. Tijdens Ketikoti gaat de rest van Nederland zich ook niet met Zuid-oost bemoeien, of heb ik iets gemist?
pi_202472227
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
De enige reden waarom Zwarte Piet zijn naam waarmaakt is omdat als men zich zwart schminkt, je onherkenbaar bent. Dit lukt met geen kleur of andere tint, alleen bij zwart. Raar maar waar.

Ten tweede is het vreemd dat een clubje uit Zuid-oost zo nodig voor heel Nederland bepaald hoe Sinterklaas gevierd 'moet' worden. Dat maken de mensen zelf wel uit. Tijdens Ketikoti gaat de rest van Nederland zich ook niet met Zuid-oost bemoeien, of heb ik iets gemist?
KOZP is ook tegen grijze piet. Het houdt niet op. Deze beroepsjankers zullen doorgaan tot het sinterklaasfeest verbannen is en dan zoeken ze een volgende Nederlandse culturele uiting om te bestrijden. Als ware culturele kolonisten willen ze provincialen opleggen wat zij wel en niet mogen vieren en hoe ze dat mogen vieren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2021 22:02:08 ]
pi_202472283
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:59 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
KOZP is ook tegen grijze piet. Het houdt niet op. Deze beroepsjankers zullen doorgaan tot het sinterklaasfeest verbannen is en dan zoeken ze een volgde Nederlandse culturele uiting om te bestrijden. Als ware culturele kolonisten willen ze provincialen opleggen wat zij wel en niet mogen vieren en hoe ze dat mogen vieren.
't gaat niet eens om alleen zwarte piet. bij een bijeenkomst werd dat duidelijk.
ben even de naam kwijt, naar vermoeden de buurman van die Jerry, die ook grossiert in stichtingen, gaf aan dat 'mensen van kleur' op hoge posities moeten zitten om subsidie binnen te harken en beleid te bepalen.
pi_202472534
quote:
Michael van Zeijl, goed om te horen dat ie ziek is, ik hoop dat ie een langzame pijnlijke dood zal sterven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_202472611
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:16 schreef Ciclon het volgende:
ik ken mensen die Zwarte Piet willen behouden, maar zichzelf niet racistisch vinden. Ik begrijp dat zij dat denken.

"Het probleem is dat er in Nederland gekeken wordt naar intentie en niet naar gevolg. Ik ben in een druk café en ik ga naar de bar. Iemand stapt op mijn voet. Je weet dat die persoon het niet expres doet, maar je hebt een likdoorn en schreeuwt het uit. Dan zegt hij tegen mij: 'Ik bedoelde het niet zo', maar hij staat nog steeds op mijn voet. Als ik vraag of hij zijn voet weg wil halen, antwoordt hij: 'Maar dit is traditie, zo doen we het iedere week hier.'"

Afriye
Wat een vreselijke vergelijking, typisch een van een sociopaat.
pi_202472717
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Onaangekondigd die demonstratie? Dat is erg dom. Neemt niet weg dat de reactie waanzinnig is.
Waanzinnig zou het zijn als die bus met stenen werd bekogeld, of erger. Maar oliebollen....? Echt? :')
pi_202472885
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Onaangekondigd die demonstratie? Dat is erg dom. Neemt niet weg dat de reactie waanzinnig is.
Waanzinnig zou het zijn als die bus met stenen werd bekogeld, of erger. Maar oliebollen....? Echt? :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Tsja, schrikbarend dat het afkeuren van geweld voor jou argumenten nodig heeft.
Nou nou nou wat een geweld zeg, een paar oliebollen tegen de raam van je bus, heb je het droog kunnen houden?
pi_202473321
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:35 schreef Hathor het volgende:
Nou nou nou wat een geweld zeg, een paar oliebollen tegen de raam van je bus, heb je het droog kunnen houden?
Als het daarbij was gebleven had ik het wel droog kunnen houden ;)
Incelfrikandel
pi_202473538
Best knap nog wat KOZP bereikt heeft in NL.
Vakman pur sang
  zaterdag 4 december 2021 @ 23:24:35 #179
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_202473738
Enorme tamme discussie dit jaar. Sylvana en Quincy amper gehoord. Einde tijdperk.
pi_202473843
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Best knap nog wat KOZP bereikt heeft in NL.
Enerzijds valt het best mee.

Dr zijn gewoon wat mensen die helemaal blindelings meegaan in dat ''ZP is racisme! gejank'' (zie je hier ook; het zijn letterlijk een paar enkelingen), maar wanneer die deuglucht opgepakt word door de windmolens van de politiek correcte media lijkt het alsof het echt wat voor stelt.

Anderzijds zie je dan nu ook hier in de achterhoek bijvoorbeeld dat ze zich liever niet meer aan zwarte piet durven te wagen. Het geeft vooral weer wat voor een braaf en maakbaar volk wij eigenlijk zijn.

Dus; een paar jankerds > beeld bepalende media pakt het op, en vergroot het > braaf en maakbaar volk buigt maar mee.

Dan vind ik het eigenlijk helemaal niet zo knap wat ze bereikt hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')