Nee, de discussie is inmiddels al verder gegaan. Het geweld (slaan) is reeds afgekeurd.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Tsja, schrikbarend dat het afkeuren van geweld voor jou argumenten nodig heeft.
zo zielig.........quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Weet je wat dictatoriaal is? Mensen die jaren lang met veel plezier Zwarte Piet hebben gespeeld dat nu niet meer mogen.
Het draagvlak neemt alleen maar verder af, met al die malloten aan beide zijden die volwassen zijn maar een lastig iets vinden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:21 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Niets doen en buigen gaat iig enkel contraproductieve effecten hebben. Dat hebben we namelijk al in de grotere steden gezien. On bended knee is no way to be free.
Is dat geweld?quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:23 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Nee, de discussie is inmiddels al verder gegaan. Het geweld (slaan) is reeds afgekeurd.
Overigens is een vreedzaam dorp binnenvallen om vervolgens de inheemse bevolking uit te gaan schelden en jouw cultuur op te dringen ook een vorm van geweld. Dat keur jij wel goed. Vrij selectief.
'Vreedzaam dorp' en 'inheemse bevolking'.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:23 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Nee, de discussie is inmiddels al verder gegaan. Het geweld (slaan) is reeds afgekeurd.
Overigens is een vreedzaam dorp binnenvallen om vervolgens de inheemse bevolking uit te gaan schelden en jouw cultuur op te dringen ook een vorm van geweld. Dat keur jij wel goed. Vrij selectief.
Kijken eens hoe ze daar het dorp in lopen. Agressieve toenadering vanaf moment één. Mensen in hun gezicht schreeuwen met een megafoon, mensen bijna omver lopen. Wat een idioten joh.quote:
Of het draagvlak toeneemt of afneemt interesseert mij weinig. Dat is aan de bevolking per plaats zelf om in te vullen. Niet onder dwang van een groep extremisten gesteund door de NPO.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:25 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het draagvlak neemt alleen maar verder af, met al die malloten aan beide zijden die volwassen zijn maar een lastig iets vinden.
Ja.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Want jij weet dat.
Op het schoolplein heb je ook altijd pestkoppen. Soms pakt een slachtoffer zo'n pestkop aan door hem in zijn gezicht te slaan. Het mag niet. Maar iedereen vindt het eigenlijk wel prima.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:28 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Kijken eens hoe ze daar het dorp in lopen. Agressieve toenadering vanaf moment één. Mensen in hun gezicht schreeuwen met een megafoon, mensen bijna omver lopen. Wat een idioten joh.
Hé, wat?quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op het schoolplein heb je ook altijd pestkoppen. Soms pakt een slachtoffer zo'n pestkop aan door hem in zijn gezicht te slaan. Het mag niet. Maar iedereen vindt het eigenlijk wel prima.
Dat is wat hier ook gebeurt.
KOZP is ook tegen grijze piet. Het houdt niet op. Deze beroepsjankers zullen doorgaan tot het sinterklaasfeest verbannen is en dan zoeken ze een volgende Nederlandse culturele uiting om te bestrijden. Als ware culturele kolonisten willen ze provincialen opleggen wat zij wel en niet mogen vieren en hoe ze dat mogen vieren.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
De enige reden waarom Zwarte Piet zijn naam waarmaakt is omdat als men zich zwart schminkt, je onherkenbaar bent. Dit lukt met geen kleur of andere tint, alleen bij zwart. Raar maar waar.
Ten tweede is het vreemd dat een clubje uit Zuid-oost zo nodig voor heel Nederland bepaald hoe Sinterklaas gevierd 'moet' worden. Dat maken de mensen zelf wel uit. Tijdens Ketikoti gaat de rest van Nederland zich ook niet met Zuid-oost bemoeien, of heb ik iets gemist?
't gaat niet eens om alleen zwarte piet. bij een bijeenkomst werd dat duidelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:59 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
KOZP is ook tegen grijze piet. Het houdt niet op. Deze beroepsjankers zullen doorgaan tot het sinterklaasfeest verbannen is en dan zoeken ze een volgde Nederlandse culturele uiting om te bestrijden. Als ware culturele kolonisten willen ze provincialen opleggen wat zij wel en niet mogen vieren en hoe ze dat mogen vieren.
Michael van Zeijl, goed om te horen dat ie ziek is, ik hoop dat ie een langzame pijnlijke dood zal sterven.quote:Op maandag 22 november 2021 18:31 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)bedreiging~ac3be32b/
Het is toch niet te geloven
Wat een vreselijke vergelijking, typisch een van een sociopaat.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:16 schreef Ciclon het volgende:
ik ken mensen die Zwarte Piet willen behouden, maar zichzelf niet racistisch vinden. Ik begrijp dat zij dat denken.
"Het probleem is dat er in Nederland gekeken wordt naar intentie en niet naar gevolg. Ik ben in een druk café en ik ga naar de bar. Iemand stapt op mijn voet. Je weet dat die persoon het niet expres doet, maar je hebt een likdoorn en schreeuwt het uit. Dan zegt hij tegen mij: 'Ik bedoelde het niet zo', maar hij staat nog steeds op mijn voet. Als ik vraag of hij zijn voet weg wil halen, antwoordt hij: 'Maar dit is traditie, zo doen we het iedere week hier.'"
Afriye
Waanzinnig zou het zijn als die bus met stenen werd bekogeld, of erger. Maar oliebollen....? Echt?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Onaangekondigd die demonstratie? Dat is erg dom. Neemt niet weg dat de reactie waanzinnig is.
Waanzinnig zou het zijn als die bus met stenen werd bekogeld, of erger. Maar oliebollen....? Echt?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Onaangekondigd die demonstratie? Dat is erg dom. Neemt niet weg dat de reactie waanzinnig is.
Nou nou nou wat een geweld zeg, een paar oliebollen tegen de raam van je bus, heb je het droog kunnen houden?quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Tsja, schrikbarend dat het afkeuren van geweld voor jou argumenten nodig heeft.
Als het daarbij was gebleven had ik het wel droog kunnen houdenquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:35 schreef Hathor het volgende:
Nou nou nou wat een geweld zeg, een paar oliebollen tegen de raam van je bus, heb je het droog kunnen houden?
Enerzijds valt het best mee.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Best knap nog wat KOZP bereikt heeft in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |