ja, komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nope, ik had al zo’n idee.
Eng he?
Je hebt het weer hartstikke tof gedaan; respect!quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe deze reeks een vervolg krijgt…. nog onduidelijk.
Sowieso neem ik nu pauze tot het voorjaar. Eigen team de gemiste aandacht overvloedig compenseren.
Daarnaast is de functie ‘opvang zwerfdieren’ dit jaar door aanbesteding aan een andere partij dan mijn asiel gegund.
Ze blijven wel bestaan, er zullen ook wel wat kittens zijn (afstandsdieren bij voorbeeld) maar de overgrote meerderheid komt binnen als zwerfdieren. Dus de vraag naar gastgezinnen gaat een stuk minder zijn.
Ik kan vast wel aan de slag voor de nieuwe partij. Maar andere optie is om te solliciteren in Born. Qua verkeersdrukte eigenlijk een stuk makkelijker, en dan blijf ik bij de dierenbescherming.
Of ik informeer nogmaals in mijn eigen stadje. Nog kortere reistijd voor mij, moeders en kinders.
Ik ben er nog niet uit, we wachten het voorjaar even af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cerise heeft dicht tegen de baas aangeslapen, Chartreuse werd lekker met rust gelaten, die moet vast nog even landen.
En… het is volbracht![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 19 december 2021 12:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden![]()
Er wordt steeds meer gewend. Uitrusten nadat de bazen tot diep in de nacht als racebaan gebruikt waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cerise heeft dicht tegen de baas aangeslapen, Chartreuse werd lekker met rust gelaten, die moet vast nog even landen.
[ afbeelding ]quote:oefening baart kunst![]()
En kudo's voor je boom![]()
![]()
Cat-astrophe wat heb je het weer fantastisch gedaan!quote:Op zondag 19 december 2021 12:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Duurt nog een weekje hequote:Op zondag 19 december 2021 17:57 schreef Yinny het volgende:
Toch kittenloos voor de kerst! Fijne ffestdagen!
Oh wow!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kerstboom staat nog steeds![]()
![]()
Update: kittens doen het prima, alleen Cayenne heeft wat last van haar darmpjes. Maar met tijd komt dat goed.
En Chartreuse speelt ‘s avonds voorzichtigjes op bed met dochter en baas![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belle heeft ontdekt dat binnenleven en kroelen helemaal prima zijn. Wil zelfs niet naar buiten, terwijl Boo af en toe een klein rondje met de baas meewandelt, maar het daarna binnen ook wel best vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeder Chartreuse en dochter Cerise van nestje 27 hebben het ook heel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Chartreuse nog steeds schuchter, maar voelt zich wel thuis, komt aaitjes en kopjes halen en kletst met de baas.
Terwijl dochterlief de interieurstyling voor haar rekening neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen die de vernieling eerst fotograferen voor ze op gaan ruimen zijn beste bazen![]()
En ik… ik heb de knoop definitief doorgehakt. En me afgemeld als vrijwilliger.
Beide senioren hier vinden het huis voor zichzelf zo fijn dat ik ze dat in de jaren die ze nog hebben niet wil ontzeggen. En wellicht geef ik ze er zo nog een paar jaren bij, want stress kan ook dodelijk zijn.
Dus ik typ dit nu vanaf de bank, met poes op schoot en kater naast me. Zoals het heurt.
Het topic laat ik open. Voor updates en wie weet… ga ik na verloop van tijd toch weer opvangen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Van tijd tot tijd vallen er nog wat foto’s en berichtjes binnen over ex opvangers.
Zoals schuchtere moeder Belle en dochter Boo van nestje 26.
Nog steeds dikke vriendinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belle heeft ontdekt dat binnenleven en kroelen helemaal prima zijn. Wil zelfs niet naar buiten, terwijl Boo af en toe een klein rondje met de baas meewandelt, maar het daarna binnen ook wel best vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeder Chartreuse en dochter Cerise van nestje 27 hebben het ook heel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Chartreuse nog steeds schuchter, maar voelt zich wel thuis, komt aaitjes en kopjes halen en kletst met de baas.
Leuke update, vooral dat Belle zo relaxed is geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen die de vernieling eerst fotograferen voor ze op gaan ruimen zijn beste bazen![]()
Beide senioren hier vinden het huis voor zichzelf zo fijn dat ik ze dat in de jaren die ze nog hebben niet wil ontzeggen. En wellicht geef ik ze er zo nog een paar jaren bij, want stress kan ook dodelijk zijn.
Dus ik typ dit nu vanaf de bank, met poes op schoot en kater naast me. Zoals het heurt.
Het topic laat ik open. Voor updates en wie weet… ga ik na verloop van tijd toch weer opvangen.
En begrijpelijk, de hoofdbewoners van het huis moeten zich daar goed voelenWe have far more in common than that which devides us..![]()
Leuke update!
Begrijpelijk dat je er (tijdelijk?) mee stopt, bedankt dat je al die nestjes hier hebt gedeeld en updates hebt gegeven.
Het waren meestal positieve of schattige posts die de dag opfleurden en anders toch ook zeker interessante posts, maar het moet inderdaad niet ten koste gaan van je eigen katten.
Al mag je van mij daar ook wel updates over geven hoor![]()
![]()
Lief![]()
Als dit topic over mijn team zou gaan zouden het saaie updates worden![]()
Na de gekke vijf minuten in de ochtend is het slapen. Op de bank, in de tuin, op de grond, in de krabpaal, op mij.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Van tijd tot tijd vallen er nog wat foto’s en berichtjes binnen over ex opvangers.
Zoals schuchtere moeder Belle en dochter Boo van nestje 26.
Nog steeds dikke vriendinnen
Deze update had ik gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen die de vernieling eerst fotograferen voor ze op gaan ruimen zijn beste bazen![]()
Het topic laat ik open. Voor updates en wie weet… ga ik na verloop van tijd toch weer opvangen.![]()
Soms moet je keuzes maken, en jij kiest nou voor je eigen gezinnetje.![]()
Prachtig dat je die opvang toch zoveel jaar gedaan hebt en ons op de hoogte hebt gehouden met het wel en wee van al die poezenmoeders en hun kittens.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: