SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je stiekem toch gaan slapen?quote:
Jaquote:
Ja ik had ook geen al te beste nacht, kiespijnquote:Op woensdag 17 november 2021 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jamaar was rond 3 weer wakker en toen 2,5 uur wakker gelegen
Op naar de tandarts danquote:Op woensdag 17 november 2021 07:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had ook geen al te beste nacht, kiespijn
Mja moet vanmiddag ook al naar het ziekenhuisquote:
heb er al 2 achter de kiezenquote:Op woensdag 17 november 2021 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*gooit een kopje koffie naar binnen
Vraag gelijk of ze naar je kies kunnen kijkenquote:Op woensdag 17 november 2021 07:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja moet vanmiddag ook al naar het ziekenhuis
Denk niet dat ze dat gaan doen terwijl ze met mijn buik aan het spelen zijnquote:Op woensdag 17 november 2021 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag gelijk of ze naar je kies kunnen kijken
Moet je weer open?quote:Op woensdag 17 november 2021 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat gaan doen terwijl ze met mijn buik aan het spelen zijn
Het borduurwerkje er uit peuterenquote:
Maar borduurwerkjes.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 07:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had ook geen al te beste nacht, kiespijn
Ah fijn is dat. Bij mij waren er toen een paar ingegroeid. Deed verdomd zeer om het eruit te krijgenquote:
Quarantaine!quote:Op woensdag 17 november 2021 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En joy, kerel is ziek. Goddank met compleet andere klachten dan corona, maar meh.
kolibriesquote:Op woensdag 17 november 2021 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh3:04 nog maar vandaag, de kortste dag nadert nu snel.
Blondines hebben meer haren dan mensen met een donkere haarkleur
oh en nog eentje die ertussendoor geglipt was in de vakantie:
Een kolibri weegt ongeveer tien gram
Zal bij mij ook wel zijn ja, zitten er al 4,5 week in. Maar zijn er ook al een paar uitgevallenquote:Op woensdag 17 november 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah fijn is dat. Bij mij waren er toen een paar ingegroeid. Deed verdomd zeer om het eruit te krijgen
Met botten en de hele rambam opeten.quote:
Hij is thuis en gaat nergens heen.quote:
Gewoon hap-slok-weg.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met botten en de hele rambam opeten.
MI van vastgebonden kerel.. met jou op wacht..quote:Op woensdag 17 november 2021 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is thuis en gaat nergens heen.
Collega is hier ook ziek, dus ik ben de enige van mijn afdeling die nu werkt en bereikbaar is.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En joy, kerel is ziek. Goddank met compleet andere klachten dan corona, maar meh.
Weet je wat ook leuk is? Als je verband ineens aan je genezingskorst vast zit. Ook echt genieten.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah fijn is dat. Bij mij waren er toen een paar ingegroeid. Deed verdomd zeer om het eruit te krijgen
quote:Op woensdag 17 november 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is? Als je verband ineens aan je genezingskorst vast zit. Ook echt genieten.
Ik wil dat echt nooit meer meemaken.quote:
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 17 november 2021 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil dat echt nooit meer meemaken.
je zet em aan en kruimels overal?quote:Op woensdag 17 november 2021 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn laptop imiteert perfect een mini-kruimeldief.
Nah, die was beroerd genoeg om geen wachter nodig te hebben.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:28 schreef mschol het volgende:
[..]
MI van vastgebonden kerel.. met jou op wacht..
Hij zoemt nogalquote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
je zet em aan en kruimels overal?
Ik voelde dit.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is? Als je verband ineens aan je genezingskorst vast zit. Ook echt genieten.
Taart met kaarsjesquote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
FEEST FEEST FEEST [ afbeelding ]
Het is vandaag twee jaar geleden dat er voor het eerst een coronabesmetting werd vastgesteld. Volgens de lokale krant The South China Morning Post werd corona op 17 november 2019 vastgesteld bij een onbekende 55-jarige uit Wuhan. De besmetting zou daarmee al weken voordat het virus aan de wereld werd bekendgemaakt zijn vastgesteld door de Chinese autoriteiten.
quote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Het is vandaag twee jaar geleden dat er voor het eerst een coronabesmetting werd vastgesteld. Volgens de lokale krant The South China Morning Post werd corona op 17 november 2019 vastgesteld bij een onbekende 55-jarige uit Wuhan. De besmetting zou daarmee al weken voordat het virus aan de wereld werd bekendgemaakt zijn vastgesteld door de Chinese autoriteiten.
Wat een feest zegquote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Al weer 2 jaar, wat groeit die hard hequote:Op woensdag 17 november 2021 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Taart met kaarsjesGefeliciteerd, Corona! Nog vele jaren.
24 maanden he.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al weer 2 jaar, wat groeit die hard he
Kleine cootje is 2 gewordenquote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
* schuimbektquote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine cootje is 2 geworden
Sssssssssssssssssswoooooosshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Ik ken een Catootje, benen van 2 meter lang en vulkaanrood lang haar maar ze is niet helemaal 100 procent.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine cootje is 2 geworden
quote:Op woensdag 17 november 2021 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze trui droeg de collega die op US lijkt trouwens. Moest ik wel even om gniffelen.
Die ouders vast ook niet, wie noemt z'n kind nu Catootje?quote:Op woensdag 17 november 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Catootje, benen van 2 meter lang en vulkaanrood lang haar maar ze is niet helemaal 100 procent.
Haar moeder is enorm lesbisch en haar vader was al dood toen ze verwekt werd.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ouders vast ook niet, wie noemt z'n kind nu Catootje?
Van die namen die voor pasgeboren larven nog redelijk schattig zijn, maar als ze dan ouder zijn van 14 wordt het sneu.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kat als verbale roepnaam en dat klopt wonderwel.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die namen die voor pasgeboren larven nog redelijk schattig zijn, maar als ze dan ouder zijn van 14 wordt het sneu.
Werk je als 48-jarige voor een chic advocatenkantoor: Goedemiddag, ik ben Catootje.
Lekker fonetisch gespeldquote:
Jan en Jans.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken ook een tweeling en die heten Koos en Ted, meisjes.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die namen die voor pasgeboren larven nog redelijk schattig zijn, maar als ze dan ouder zijn van 14 wordt het sneu.
Werk je als 48-jarige voor een chic advocatenkantoor: Goedemiddag, ik ben Catootje.
quote:Op woensdag 17 november 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk cadeau voor kerstmis voor jou.
Ik hoop dat ik dit jaar geen belachelijk dure geurkaars krijg.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee wat ik wil hebben.
een orgasme is een goed punt om mee te beginnenquote:Op woensdag 17 november 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee wat ik wil hebben.
quote:Op woensdag 17 november 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop dat ik mag werken of corona heb
quote:Op woensdag 17 november 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop dat ik mag werken of corona heb
dan zit je al in je huis he?quote:Op woensdag 17 november 2021 09:02 schreef mschol het volgende:
ik doe mijzelf wel een lego model cadeau
of een nieuwe TV![]()
Is het nou een keer afgelopen met dat gezeik? Ik wil geen corona meer horen of zienquote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Njetquote:Op woensdag 17 november 2021 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het nou een keer afgelopen met dat gezeik? Ik wil geen corona meer horen of zien
Eerst werkenquote:Op woensdag 17 november 2021 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
En mijn lego komt ook vanavond pas![]()
WIL
HEB
NU
Half achtquote:Op woensdag 17 november 2021 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe laat ben je vandaag begonnen?
Behalve Jan en Jansquote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Interim manager van een team bij ons, 2 weken geleden begonnen harske enthousiast en zo.
Harske doodt zomaar ineens![]()
quote:Op woensdag 17 november 2021 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Interim manager van een team bij ons, 2 weken geleden begonnen harske enthousiast en zo.
Als US een appel wilt komt er een bediende die op dat moment voor hem snijdenquote:Op woensdag 17 november 2021 09:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zijn nog goed hoor, verkleurd een beetje na 2 uur
jij ook in quarantaine! Zekere voor het onzekere!quote:Op woensdag 17 november 2021 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is thuis en gaat nergens heen.
Ja dat weet ik dus niet. Vrouw, begin 40 denk ik. Misschien horen we straks meerquote:
Daar heb ik gelukkig geen last van gehad. Maar kan me voorstellen dat het niet echt optimaal isquote:Op woensdag 17 november 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval geen rotte appels etenquote:Op woensdag 17 november 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als US een appel wilt komt er een bediende die op dat moment voor hem snijden
ja dat begrijp ik flesquote:Op woensdag 17 november 2021 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet. Vrouw, begin 40 denk ik. Misschien horen we straks meer![]()
Schrik er best van
Niet optimaal is zacht uitgedruktquote:Op woensdag 17 november 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van gehad. Maar kan me voorstellen dat het niet echt optimaal is
Amaramadingdongquote:
ik ben ook heel zachtquote:Op woensdag 17 november 2021 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet optimaal is zacht uitgedrukt
quote:
Oh bah.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al religieus aan het zelftesten.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij ook in quarantaine! Zekere voor het onzekere!
Nee denk ikquote:Op woensdag 17 november 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Piet Pannenkoek, nummer hebben?
goed plan. Nu heb ik daar ook zin in.quote:
Dat is niet genoeg! Jezelf opsluiten is de enige oplossingquote:Op woensdag 17 november 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben al religieus aan het zelftesten.
quote:Op woensdag 17 november 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
goed plan. Nu heb ik daar ook zin in.
[..]
Dat is niet genoeg! Jezelf opsluiten is de enige oplossing
En je boodschappen in de vaatwasser doen!quote:Op woensdag 17 november 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
gohquote:Op woensdag 17 november 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit klinkt op zich wel lekker.quote:
ik wil ze ook wel weer eens eten..quote:Op woensdag 17 november 2021 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
wel zin in pannenkoeken eigenlijk..
quote:Op woensdag 17 november 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb liever een pan vol met weidekoeien.
Medium- rare aub.quote:
Ik was ze eigenlijk voor vanavond van plan, maar met eentje met buikklachten die toch wel wat gaat willen proberen te eten, is het waarschijnlijk niet het beste idee.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
wel zin in pannenkoeken eigenlijk..
Ik zit 90% van de tijd alleen hier.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
ik heb nog een driekwart rijsttafel in de koelkastquote:Op woensdag 17 november 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was ze eigenlijk voor vanavond van plan, maar met eentje met buikklachten die toch wel wat gaat willen proberen te eten, is het waarschijnlijk niet het beste idee.
Oeh, ook lekker.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb nog een driekwart rijsttafel in de koelkast
Kluizenaar!quote:Op woensdag 17 november 2021 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit 90% van de tijd alleen hier.
Ik maakte geen grapje.quote:
zalm koken in de vaatwasser!quote:Op woensdag 17 november 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je boodschappen in de vaatwasser doen!
bakkesquote:
dat is 10% te weinig!!!quote:Op woensdag 17 november 2021 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit 90% van de tijd alleen hier.
Ik denk dat ik 95% van de tijd alleen ben en die tijd koester ik nu volopquote:
Met appeltaart?quote:Op woensdag 17 november 2021 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Leuke dag op het werk vandaagGezellig en leuke taken
Een natte of een droge?quote:
Jij steekt iedere dag een geurkaarsje aan in de hoop dat de Corona pandemie nog 3 miljoen jaar duurt?quote:Op woensdag 17 november 2021 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 95% van de tijd alleen ben en die tijd koester ik nu volop
Ik brand het hele huis van mn schoonouders af.. misschien helpt datquote:Op woensdag 17 november 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij steekt iedere dag een geurkaarsje aan in de hoop dat de Corona pandemie nog 3 miljoen jaar duurt?
Doet mij eerder denken aan klamme bejaardenhuizen en verwarming die standaard veel te hoog staat met een vleugje urine.quote:
Dan ben je mooi klaar en kan je tijdelijk op de wc gaan wonen.quote:
Nu heb ik daar ook zin in. Warme appeltaart met slagroomquote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet mij eerder denken aan klamme bejaardenhuizen en verwarming die standaard veel te hoog staat met een vleugje urine.
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft Joop het Noro-virus te pakken? Dat gaat rond in het bejaardenhuis waar mijn oma zit.
Dat heeft mijn oma naar verluid gedaan. Maaar de hele toko is in quarantaine dus we kunnen er niet bijquote:Op woensdag 17 november 2021 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben je mooi klaar en kan je tijdelijk op de wc gaan wonen.
Arme oma van Budaquote:Op woensdag 17 november 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heeft mijn oma naar verluid gedaan. Maaar de hele toko is in quarantaine dus we kunnen er niet bij
Ocharmequote:Op woensdag 17 november 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heeft mijn oma naar verluid gedaan. Maaar de hele toko is in quarantaine dus we kunnen er niet bij
Die is nu ook al 120 toch?quote:Op woensdag 17 november 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan met je vinger door het papiertje prikken en lekker verder met je Prussian Blue potloodquote:Op woensdag 17 november 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken een hippiestel en die hebben de complete plee behangen met kleurplaten en overal liggen potloden, iedereen zit daar altijd te kleuren
Dat is een beetje het nadeel van de zwakken beschermen tijdens een pandemie, door de quarantaines zit iedereen dadelijk met een verzwakt immuunsysteem en is extra vatbaar voor de griep, spuitpoep, kinkhoest en de zwarte pest, Charles Darwin draait zich om in zijn graf.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
is dat ook weer een hippe nieuwe kantoorterm die ik niet begrijp?quote:Op woensdag 17 november 2021 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, mijn deegrollergesprek gaat niet door.. er werd niet opgenomen, denk dat ze de bui voelen hangen
Nee, dat is een zelfverzonnen term die slaat op: mensen op hun flikker gevenquote:Op woensdag 17 november 2021 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat ook weer een hippe nieuwe kantoorterm die ik niet begrijp?
quote:Op woensdag 17 november 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna 102![]()
Maar ze is alweer miraculeus genezen. Zelfs de verpleging stond er versteld van
Is er een mogelijkheid om dit live mee te maken?quote:Op woensdag 17 november 2021 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is een zelfverzonnen term die slaat op: mensen op hun flikker geven
Nou ja, tegen het spuitpoepvirus heeft ze weer een stukje weerstand opgebouwd nuquote:Op woensdag 17 november 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een beetje het nadeel van de zwakken beschermen tijdens een pandemie, door de quarantaines zit iedereen dadelijk met een verzwakt immuunsysteem en is extra vatbaar voor de griep, spuitpoep, kinkhoest en de zwarte pest, Charles Darwin draait zich om in zijn graf.
quote:Op woensdag 17 november 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
misschien drinkt ze wel stiekem babybloed ofzo
Ik denk dat ik dan op mijn flikker krijg van de AVGquote:Op woensdag 17 november 2021 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om dit live mee te maken?
Dat oma zo ‘s nachts boven Rotterdam fladdertquote:Op woensdag 17 november 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
misschien drinkt ze wel stiekem babybloed ofzo
So sad.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan op mijn flikker krijg van de AVG
heel veel hoger dan iemand z'n enkel kom je ook nietquote:Op woensdag 17 november 2021 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je het negeert, gaat het misschien wel weg.
Maar nee, zo werkt dat niet bij 4E.. die bijt zich vast in je enkel en daar kom je niet meer vanaf
quote:Op woensdag 17 november 2021 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je het negeert, gaat het misschien wel weg.
Maar nee, zo werkt dat niet bij 4E.. die bijt zich vast in je enkel en daar kom je niet meer vanaf
Zolang het niet op het www te vinden is, kan dat wel.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
So sad.
En een geanonimiseerd verslag?
Daarom de enkel, slimboquote:Op woensdag 17 november 2021 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
heel veel hoger dan iemand z'n enkel kom je ook niet
verstandig. Je wil niet te hard vallen als je los moet latenquote:
Gaat op een gegeven moment wel ontsteken hoorquote:Op woensdag 17 november 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagenlang aan zo'n enkel hangen met je melkgebitje voordat iemand het doorheeft.
quote:Op woensdag 17 november 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
verstandig. Je wil niet te hard vallen als je los moet laten
Misschien last van je manperiod?quote:Op woensdag 17 november 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
Zin in chocolade ineens, zo bij een lekkere tas koffie, zozeer dat ik even moest checken of kleine US nog wel fier tussen mijn benen bengelde.
Had vanmorgen ook al last van huidhonger, verstopt zijn telefoon voor de zekerheid.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien last van je manperiod?
Vanmorgen ook al huidhonger; dus zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien last van je manperiod?
Dat soort dingen kan ik echt niet naar kijken.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Tiger King 2 staat op Netflix, we kunnen weer in lockdown.
heb 1 niet gekekenquote:Op woensdag 17 november 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Echt niet?quote:Op woensdag 17 november 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan ik echt niet naar kijken.
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 17 november 2021 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog mensen in jullie omgeving met den covids?
@Amaquote:Op woensdag 17 november 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
vanaaf maar even checken of ze wel in haar bed ligtquote:Op woensdag 17 november 2021 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat oma zo ‘s nachts boven Rotterdam fladdert [ afbeelding ]
Schoonzus blijkbaar. Al is dat stiekem zo'n 100km verderop.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog mensen in jullie omgeving met den covids?
Mja, ze zijn in lockdown, dus we kunnen niet checken of ze het raam uit wappert.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanaaf maar even checken of ze wel in haar bed ligt
quote:
Geen GoPro ofzo?quote:Op woensdag 17 november 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze zijn in lockdown, dus we kunnen niet checken of ze het raam uit wappert.
Dat je het mist dat mensen aan je zitten.quote:
EEEEEWLLLquote:Op woensdag 17 november 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je het mist dat mensen aan je zitten.
Onvoorstelbaar, ik weet het.
krokant gebakken zwoerd?quote:
Totdat de zon ondergaat.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, doorgaans zit oma gewoon op haar stoel te vegeteren
quote:Op woensdag 17 november 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je het mist dat mensen aan je zitten.
Onvoorstelbaar, ik weet het.
Ook nog op gedanst vrijdag.quote:
Nee, hoor, die mag welquote:Op woensdag 17 november 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Plexiglas plaat tussen jou en Mr. Wattenschijfje?
Ik denk wel dat het met geen partner het serieus kut is, al anderhalf jaar dat afstandgezeik.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hoor, die mag wel![]()
Maar 'andere' mensen
Ja, groot gelijk. Ongezonde onzin.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)weg-uit-sportscholen
Uhm ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 17 november 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het met geen partner het serieus kut is, al anderhalf jaar dat afstandgezeik.
Blind en doof dus ze bonkt als nachtmot van lantaarnpaal naar lantaarnpaalquote:Op woensdag 17 november 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Totdat de zon ondergaat.
Dan gaat oma op pad flap flap zo de duisternis in
Dan mogen ze die sportdrankjes tjokvol zoetstoffen ook eens uit het assortiment halenquote:Op woensdag 17 november 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)weg-uit-sportscholen
Ik zie nu een grijze vleermuis voor me die zo poink-poink-poink van paal naar paal vliegt.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blind en doof dus ze bonkt als nachtmot van lantaarnpaal naar lantaarnpaal
Ik heb al jaren afstandsgezeikquote:Op woensdag 17 november 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het met geen partner het serieus kut is, al anderhalf jaar dat afstandgezeik.
quote:Op woensdag 17 november 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie nu een grijze vleermuis voor me die zo poink-poink-poink van paal naar paal vliegt.
Hebben ze daar al van aangetoond dat het slechter voor je is dan suiker ja?quote:Op woensdag 17 november 2021 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan mogen ze die sportdrankjes tjokvol zoetstoffen ook eens uit het assortiment halen
Zin in erg dicht bij andere mensen zijn. Heel erg dicht.quote:
Godver.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:36 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-cda-in-trein-liggen
Genoeg nieuws gelezen. Man man man.
Ik snap niet wat hier staat.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zin in erg dicht bij andere mensen zijn. Heel erg dicht.
Als ze toch bezig zijn kunnen ze net zo goed doorpakken en het hangt wel af van wat voor soort zoetstoffen erin zitten.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben ze daar al van aangetoond dat het slechter voor je is dan suiker ja?
Staat een leuke documentaire over op Netflixje.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben ze daar al van aangetoond dat het slechter voor je is dan suiker ja?
Ja, true, maar aangezien dat van die zonnebanken pas zo'n 12 jaar bewezen is enzo.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze toch bezig zijn kunnen ze net zo goed doorpakken en het hangt wel af van wat voor soort zoetstoffen erin zitten.
Ik snap het wel, niet dat je daar zin in zou hebben, maar ik snap wel dat wat er staat.quote:
Ja, maar moneyyyyyyyyyquote:Op woensdag 17 november 2021 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, true, maar aangezien dat van die zonnebanken pas zo'n 12 jaar bewezen is enzo.
Misschien is er wel een markt voor stormbanken in de sportschoolquote:Op woensdag 17 november 2021 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had sowieso niet echt het idee dat de zonnebanken storm liepen in de sportschool waar ik kwam.
Ja en dan achteraf een glaasje chocolademelk met slagroomquote:Op woensdag 17 november 2021 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is er wel een markt voor stormbanken in de sportschool
Oh, dat zal best, maar een filmpje kan iedereen maken. Ik heb het nu over peer reviewed onderzoek enzo.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat een leuke documentaire over op Netflixje.
quote:Op woensdag 17 november 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blind en doof dus ze bonkt als nachtmot van lantaarnpaal naar lantaarnpaal
Klinkt goed.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan achteraf een glaasje chocolademelk met slagroom
ja, ik mis het strand nu welquote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 10:45 schreef datismijnmening het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes!![]()
Ik heb niet meer gedanstquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 10:45 schreef datismijnmening het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes!![]()
Ik ben op een gegeven moment afgetaaid, we hadden tot 4 uur kunnen blijven, maar ik was kapot.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 10:36 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-cda-in-trein-liggen
Genoeg nieuws gelezen. Man man man.
Je hebt werkpaarden en sierpaardenquote:Op woensdag 17 november 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Jij ligt zeker nog onder de wol met een champagneontbijtje en Noemi-Chantelle?
Dimmy loopt niet voor het koetsje, maar die zit er inquote:Op woensdag 17 november 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en sierpaarden
Lekker makkelijk doe eens stralen zeggen danquote:Op woensdag 17 november 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dimmy loopt niet voor het koetsje, maar die zit er in
Koffie en een kwarkje aan mijn bureau.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Jij ligt zeker nog onder de wol met een champagneontbijtje en Noemi-Chantelle?
Beetje zwaaien en wuiven en zwieren.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dimmy loopt niet voor het koetsje, maar die zit er in
Langer laten zitten.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je pleistertip helpt niet
Doe eens stralenquote:Op woensdag 17 november 2021 10:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je pleistertip helpt niet
En de poes?quote:Op woensdag 17 november 2021 10:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koffie en een kwarkje aan mijn bureau.
ja dat kan toch ook niet. .Bier zuipen zal je!quote:Op woensdag 17 november 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben op een gegeven moment afgetaaid, we hadden tot 4 uur kunnen blijven, maar ik was kapot.
En zaterdag nog een "waitwhutserieus?" van de barman omdat ik appelsap wilde.
oke oke, dan zal ik geen spoilers plaatsenquote:Op woensdag 17 november 2021 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga met mijn vriend kijken vrijdag.
gewoon 7 dagen per week gaan werken van open tot sluit om te besparenquote:Op woensdag 17 november 2021 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Voordeel aan werken is dus dat de verwarming niet aan hoeft
is denk ik niet goed voor de klantvriendelijkheidquote:Op woensdag 17 november 2021 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon 7 dagen per week gaan werken van open tot sluit om te besparen
quote:Op woensdag 17 november 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Aaawwwww, mijn demente vader vraagt al een paar dagen naar me en net was hij overal aan het aanbellen bij vreemden om te kijken of ik daar ben
quote:Op woensdag 17 november 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Aaawwwww, mijn demente vader vraagt al een paar dagen naar me en net was hij overal aan het aanbellen bij vreemden om te kijken of ik daar ben
Ja vanavond, dan is het weer eventjes goed en fijn of hij stelt zich voor en denkt dat ik een kikker ben, dat kan ook.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:22 schreef Karzai het volgende:
Maar dan ga je toch zelf even bij hem langs als je dat weet?
Jawel. Jij bent toch het zonnetje in het restaurant. Blije stuiterbal met een dienblad vol eten.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is denk ik niet goed voor de klantvriendelijkheid
quote:Op woensdag 17 november 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vanavond, dan is het weer eventjes goed en fijn of hij stelt zich voor en denkt dat ik een kikker ben, dat kan ook.
Kattenbakken leegscheppen en stinkend kattenvoer serveren.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:27 schreef Karzai het volgende:
Kattencafe lijkt mij wel gezellig om te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |