SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je stiekem toch gaan slapen?quote:
Jaquote:
Ja ik had ook geen al te beste nacht, kiespijnquote:Op woensdag 17 november 2021 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jamaar was rond 3 weer wakker en toen 2,5 uur wakker gelegen
Op naar de tandarts danquote:Op woensdag 17 november 2021 07:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had ook geen al te beste nacht, kiespijn
Mja moet vanmiddag ook al naar het ziekenhuisquote:
heb er al 2 achter de kiezenquote:Op woensdag 17 november 2021 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*gooit een kopje koffie naar binnen
Vraag gelijk of ze naar je kies kunnen kijkenquote:Op woensdag 17 november 2021 07:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja moet vanmiddag ook al naar het ziekenhuis
Denk niet dat ze dat gaan doen terwijl ze met mijn buik aan het spelen zijnquote:Op woensdag 17 november 2021 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag gelijk of ze naar je kies kunnen kijken
Moet je weer open?quote:Op woensdag 17 november 2021 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat gaan doen terwijl ze met mijn buik aan het spelen zijn
Het borduurwerkje er uit peuterenquote:
Maar borduurwerkjes.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 07:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had ook geen al te beste nacht, kiespijn
Ah fijn is dat. Bij mij waren er toen een paar ingegroeid. Deed verdomd zeer om het eruit te krijgenquote:
Quarantaine!quote:Op woensdag 17 november 2021 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En joy, kerel is ziek. Goddank met compleet andere klachten dan corona, maar meh.
kolibriesquote:Op woensdag 17 november 2021 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh3:04 nog maar vandaag, de kortste dag nadert nu snel.
Blondines hebben meer haren dan mensen met een donkere haarkleur
oh en nog eentje die ertussendoor geglipt was in de vakantie:
Een kolibri weegt ongeveer tien gram
Zal bij mij ook wel zijn ja, zitten er al 4,5 week in. Maar zijn er ook al een paar uitgevallenquote:Op woensdag 17 november 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah fijn is dat. Bij mij waren er toen een paar ingegroeid. Deed verdomd zeer om het eruit te krijgen
Met botten en de hele rambam opeten.quote:
Hij is thuis en gaat nergens heen.quote:
Gewoon hap-slok-weg.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met botten en de hele rambam opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |