SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je stiekem toch gaan slapen?quote:
Jaquote:
Ja ik had ook geen al te beste nacht, kiespijnquote:Op woensdag 17 november 2021 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jamaar was rond 3 weer wakker en toen 2,5 uur wakker gelegen
Op naar de tandarts danquote:Op woensdag 17 november 2021 07:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had ook geen al te beste nacht, kiespijn
Mja moet vanmiddag ook al naar het ziekenhuisquote:
heb er al 2 achter de kiezenquote:Op woensdag 17 november 2021 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*gooit een kopje koffie naar binnen
Vraag gelijk of ze naar je kies kunnen kijkenquote:Op woensdag 17 november 2021 07:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja moet vanmiddag ook al naar het ziekenhuis
Denk niet dat ze dat gaan doen terwijl ze met mijn buik aan het spelen zijnquote:Op woensdag 17 november 2021 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag gelijk of ze naar je kies kunnen kijken
Moet je weer open?quote:Op woensdag 17 november 2021 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat gaan doen terwijl ze met mijn buik aan het spelen zijn
Het borduurwerkje er uit peuterenquote:
Maar borduurwerkjes.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 07:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had ook geen al te beste nacht, kiespijn
Ah fijn is dat. Bij mij waren er toen een paar ingegroeid. Deed verdomd zeer om het eruit te krijgenquote:
Quarantaine!quote:Op woensdag 17 november 2021 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En joy, kerel is ziek. Goddank met compleet andere klachten dan corona, maar meh.
kolibriesquote:Op woensdag 17 november 2021 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh3:04 nog maar vandaag, de kortste dag nadert nu snel.
Blondines hebben meer haren dan mensen met een donkere haarkleur
oh en nog eentje die ertussendoor geglipt was in de vakantie:
Een kolibri weegt ongeveer tien gram
Zal bij mij ook wel zijn ja, zitten er al 4,5 week in. Maar zijn er ook al een paar uitgevallenquote:Op woensdag 17 november 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah fijn is dat. Bij mij waren er toen een paar ingegroeid. Deed verdomd zeer om het eruit te krijgen
Met botten en de hele rambam opeten.quote:
Hij is thuis en gaat nergens heen.quote:
Gewoon hap-slok-weg.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met botten en de hele rambam opeten.
MI van vastgebonden kerel.. met jou op wacht..quote:Op woensdag 17 november 2021 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is thuis en gaat nergens heen.
Collega is hier ook ziek, dus ik ben de enige van mijn afdeling die nu werkt en bereikbaar is.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En joy, kerel is ziek. Goddank met compleet andere klachten dan corona, maar meh.
Weet je wat ook leuk is? Als je verband ineens aan je genezingskorst vast zit. Ook echt genieten.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah fijn is dat. Bij mij waren er toen een paar ingegroeid. Deed verdomd zeer om het eruit te krijgen
quote:Op woensdag 17 november 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is? Als je verband ineens aan je genezingskorst vast zit. Ook echt genieten.
Ik wil dat echt nooit meer meemaken.quote:
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 17 november 2021 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil dat echt nooit meer meemaken.
je zet em aan en kruimels overal?quote:Op woensdag 17 november 2021 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn laptop imiteert perfect een mini-kruimeldief.
Nah, die was beroerd genoeg om geen wachter nodig te hebben.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:28 schreef mschol het volgende:
[..]
MI van vastgebonden kerel.. met jou op wacht..
Hij zoemt nogalquote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
je zet em aan en kruimels overal?
Ik voelde dit.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is? Als je verband ineens aan je genezingskorst vast zit. Ook echt genieten.
Taart met kaarsjesquote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
FEEST FEEST FEEST [ afbeelding ]
Het is vandaag twee jaar geleden dat er voor het eerst een coronabesmetting werd vastgesteld. Volgens de lokale krant The South China Morning Post werd corona op 17 november 2019 vastgesteld bij een onbekende 55-jarige uit Wuhan. De besmetting zou daarmee al weken voordat het virus aan de wereld werd bekendgemaakt zijn vastgesteld door de Chinese autoriteiten.
quote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Het is vandaag twee jaar geleden dat er voor het eerst een coronabesmetting werd vastgesteld. Volgens de lokale krant The South China Morning Post werd corona op 17 november 2019 vastgesteld bij een onbekende 55-jarige uit Wuhan. De besmetting zou daarmee al weken voordat het virus aan de wereld werd bekendgemaakt zijn vastgesteld door de Chinese autoriteiten.
Wat een feest zegquote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Al weer 2 jaar, wat groeit die hard hequote:Op woensdag 17 november 2021 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Taart met kaarsjesGefeliciteerd, Corona! Nog vele jaren.
24 maanden he.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al weer 2 jaar, wat groeit die hard he
Kleine cootje is 2 gewordenquote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
* schuimbektquote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine cootje is 2 geworden
Sssssssssssssssssswoooooosshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Ik ken een Catootje, benen van 2 meter lang en vulkaanrood lang haar maar ze is niet helemaal 100 procent.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine cootje is 2 geworden
quote:Op woensdag 17 november 2021 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze trui droeg de collega die op US lijkt trouwens. Moest ik wel even om gniffelen.
Die ouders vast ook niet, wie noemt z'n kind nu Catootje?quote:Op woensdag 17 november 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Catootje, benen van 2 meter lang en vulkaanrood lang haar maar ze is niet helemaal 100 procent.
Haar moeder is enorm lesbisch en haar vader was al dood toen ze verwekt werd.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ouders vast ook niet, wie noemt z'n kind nu Catootje?
Van die namen die voor pasgeboren larven nog redelijk schattig zijn, maar als ze dan ouder zijn van 14 wordt het sneu.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kat als verbale roepnaam en dat klopt wonderwel.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die namen die voor pasgeboren larven nog redelijk schattig zijn, maar als ze dan ouder zijn van 14 wordt het sneu.
Werk je als 48-jarige voor een chic advocatenkantoor: Goedemiddag, ik ben Catootje.
Lekker fonetisch gespeldquote:
Jan en Jans.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken ook een tweeling en die heten Koos en Ted, meisjes.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die namen die voor pasgeboren larven nog redelijk schattig zijn, maar als ze dan ouder zijn van 14 wordt het sneu.
Werk je als 48-jarige voor een chic advocatenkantoor: Goedemiddag, ik ben Catootje.
quote:Op woensdag 17 november 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk cadeau voor kerstmis voor jou.
Ik hoop dat ik dit jaar geen belachelijk dure geurkaars krijg.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee wat ik wil hebben.
een orgasme is een goed punt om mee te beginnenquote:Op woensdag 17 november 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee wat ik wil hebben.
quote:Op woensdag 17 november 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop dat ik mag werken of corona heb
quote:Op woensdag 17 november 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop dat ik mag werken of corona heb
dan zit je al in je huis he?quote:Op woensdag 17 november 2021 09:02 schreef mschol het volgende:
ik doe mijzelf wel een lego model cadeau
of een nieuwe TV![]()
Is het nou een keer afgelopen met dat gezeik? Ik wil geen corona meer horen of zienquote:Op woensdag 17 november 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Njetquote:Op woensdag 17 november 2021 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het nou een keer afgelopen met dat gezeik? Ik wil geen corona meer horen of zien
Eerst werkenquote:Op woensdag 17 november 2021 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
En mijn lego komt ook vanavond pas![]()
WIL
HEB
NU
Half achtquote:Op woensdag 17 november 2021 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe laat ben je vandaag begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |