Zoveel vrouwen hebben we denk ik niet!quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die gratis blowjob zie ik wel zitten. Iedere zaterdagavond.
Onderwijs is het belangrijkste wat we onze jeugd meegeven en dat weer inperken omdat volwassenen niet in staat zijn om fatsoenlijk beleid te maken/uitvoeren zou ik idd schandalig vinden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:09 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Vind je echt? Ik werk in het onderwijs en de ventilatie is heel slecht. Om met ramen open te werken is ook geen doen. Heb thuis ook nog een klein kind van 3 maanden.. wil deze niet perongeluk besmetten.
Ik voel mij heel onveilig. Vooral omdat ik dagelijks verkouden kinderen op school zie komen of kinderen met keelpijn. En die zeggen dan doodleuk dat van hun ouders naar school moeten,omdat ze anders niet kunnen werken. Maar hierbij vergeten de ouders mooi wel dat ik als leerkracht dus een risico loop.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, het is niet de groep die de ziekenhuizen bezet houdt.
Tijd om de risicogroepen af te zonderen! Alle 45+ uitgaansverbod
Kom op hee, daar komt het gros van die zgn. thuisbesmettingen vandaan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:03 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Scholen dicht zou echt schandalig en onacceptabel zijn.
Ik heb geen kinderen, maar zou het desondanks schandalig vinden wanneer de scholen alwéér gesloten zouden worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aldus iedereen met een kind op de basisschool
Dat heb je verkeerd om, het personeel van de school neemt het mee en besmetten dan kinderen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kom op hee, daar komt het gros van die zgn. thuisbesmettingen vandaan.
In principe een halve lockdown met een omweg, vrijdag de sfeer proeven.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zouden er nog mensen zijn die dat dan doen? Als ze die 1G-regel hier doorvoeren, ga ik me ook echt niet laten testen voordat ik naar een restaurant ga hoor. Een sneltest zou ik nog overwegen als het in de buurt en gratis is, maar dan ook zeker niet zo vaak als anders.
Als je gevaccineerd bent dan is de kans klein dat je er ernstig ziek van wordt. Zo niet dan is dat een eigen keuze.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:09 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Vind je echt? Ik werk in het onderwijs en de ventilatie is heel slecht. Om met ramen open te werken is ook geen doen. Heb thuis ook nog een klein kind van 3 maanden.. wil deze niet perongeluk besmetten.
Ik voel mij heel onveilig. Vooral omdat ik dagelijks verkouden kinderen op school zie komen of kinderen met keelpijn. En die zeggen dan doodleuk dat van hun ouders naar school moeten,omdat ze anders niet kunnen werken. Maar hierbij vergeten de ouders mooi wel dat ik als leerkracht dus een risico loop.
Oke, dan verspreid over de week. Maar ik wil de zaterdagavond.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zoveel vrouwen hebben we denk ik niet!
Ligt er wel aan wie en geeft? Eureka moment mbt de ongevaccineerden trouwens.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:15 schreef JohnDDD het volgende:
Voor die gratis blowjob zou ik elke dag een booster nemen.
Ouders durven hun kind niet naar school te sturen omdat ze bang zijn dat ieder moment de prikbus kan arriverenquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:16 schreef Tourniquet het volgende:
Goede start van Van Meijeren, direct 2 leugens.
De uitslag van een PCR test laat toch ook altijd minimaal een halve dag op zich wachten? En gaat de 24 uur in vanaf moment van testen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je QR, je paspoort en daarbovenop nog een PCR (Max 24h).
45+ een verbod opleggen kan niet, maar voor 18- hun toekomst in de weegschaal leggen is prima.quote:
Ik ben ook benieuwd of er genoeg capaciteit in de labs gaat zijn om al die PCR testen te doen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:18 schreef galantis het volgende:
[..]
De uitslag van een PCR test laat toch ook altijd minimaal een halve dag op zich wachten? En gaat de 24 uur in vanaf moment van testen?
Stel je aan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
45+ een verbod opleggen kan niet, maar voor 18- hun toekomst in de weegschaal leggen is prima.
Ja, dit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
45+ een verbod opleggen kan niet, maar voor 18- hun toekomst in de weegschaal leggen is prima.
Die worden liever ergens in het Midden-Oosten ondergescheten door sjeiks.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wie en geeft? Eureka moment mbt de ongevaccineerden trouwens.
Komen die instragram modellen een keer van pas.
De oplossing is een combinatie van zorg opschalen, medicatie en een stuk acceptatie.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:18 schreef THEFXR het volgende:
misschien is er nu wel geen oplossing voor het virus....
Wat een clown, best erg dat zo iemand in de Tweede Kamer terecht kan komenquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ouders durven hun kind niet naar school te sturen omdat ze bang zijn dat ieder moment de prikbus kan arriveren![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |