https://www.gibraltar.gov(...)-mixing-8452021-7433quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:58 schreef jigggy het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van? Ik kan het nergens vinden
Want? Het zijn besmettingshaarden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:03 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Scholen dicht zou echt schandalig en onacceptabel zijn.
Dat is incorrect.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Want? Het zijn besmettingshaarden.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:05 schreef Jed1Gam het volgende:
...beter naar Genève gaan, daar krijg je een gratis blowjob bij vaccinatie.
Dit is geil @Sfanctaquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, zinloos.
of we moeten ze in kootjes doen.
Mwah.quote:
quote:Opvallend in de weekcijfers is met name de hoge besmettingsgraad bij kinderen, die boven alle andere leeftijdsgroepen uitsteekt. In de leeftijdscategorie 10-14 gaat het om ruim 11.000 kinderen met een positieve test, 10,1 procent van alle gevallen. Meteen daarna volgen de 5- tot 9-jarigen met meer dan 9400 besmettingen, 8,6 procent van het geheel.
Aldus iedereen met een kind op de basisschoolquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:03 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:05 schreef Jed1Gam het volgende:
2G+ in der Nachtgastronomie und bei Zusammenkünften ab 25 Personen
2G+ (geimpft oder genesen und zusätzlich PCR-getestet) gilt in Wien künftig in der Nachtgastronomie sowie bei allen Zusammenkünften ab 25 Personen. Überall, wo 2G+ gilt, herrscht keine Maskenpflicht. Das gilt ebenso für Kultureinrichtungen wie Kinos und Theater oder Sportveranstaltungen.
https://coronavirus.wien.gv.at/weitere-massnahmen/
Gezellig in Wenen komend weekend, kon beter naar Genève gaan, daar krijg je een gratis blowjob als je vaccinatie hebt.
https://blick.ch/schweiz/(...)pfte-id16986141.html
Vind je echt? Ik werk in het onderwijs en de ventilatie is heel slecht. Om met ramen open te werken is ook geen doen. Heb thuis ook nog een klein kind van 3 maanden.. wil deze niet perongeluk besmetten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:03 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, het is niet de groep die de ziekenhuizen bezet houdt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Want? Het zijn besmettingshaarden.
Ja, maar dat heeft een reden, zoals ik al eerder uitgelegd hebquote:
Je QR, je paspoort en daarbovenop nog een PCR (Max 24h).quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:08 schreef JohnDDD het volgende:
[..]Maar moet je je ook laten testen als je gevaccineerd bent of alleen als je genezen bent? (maw hoort dat "und zusätzlich PCR-getestet" bij zowel geimpft als genesen?)
Dan neem je toch een vaccin?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:09 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Vind je echt? Ik werk in het onderwijs en de ventilatie is heel slecht. Om met ramen open te werken is ook geen doen. Heb thuis ook nog een klein kind van 3 maanden.. wil deze niet perongeluk besmetten.
Ik voel mij heel onveilig. Vooral omdat ik dagelijks verkouden kinderen op school zie komen of kinderen met keelpijn. En die zeggen dan doodleuk dat van hun ouders naar school moeten,omdat ze anders niet kunnen werken. Maar hierbij vergeten de ouders mooi wel dat ik als leerkracht dus een risico loop.
en je hebt het nog niet gehad?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:09 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Vind je echt? Ik werk in het onderwijs en de ventilatie is heel slecht. Om met ramen open te werken is ook geen doen. Heb thuis ook nog een klein kind van 3 maanden.. wil deze niet perongeluk besmetten.
Ik voel mij heel onveilig. Vooral omdat ik dagelijks verkouden kinderen op school zie komen of kinderen met keelpijn. En die zeggen dan doodleuk dat van hun ouders naar school moeten,omdat ze anders niet kunnen werken. Maar hierbij vergeten de ouders mooi wel dat ik als leerkracht dus een risico loop.
Kinderen worden niet gevaccineerdquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:09 schreef PinkLow het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je QR, je paspoort en daarbovenop nog een PCR (Max 24h).
Uitgaansverbod voor de groepen 40-45 jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, het is niet de groep die de ziekenhuizen bezet houdt.
Tijd om de risicogroepen af te zonderen! Alle 45+ uitgaansverbod
Het is toch nog herfst. Heb vertrouwen in disselgodquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:51 schreef Breekfast het volgende:
Dit was de voorspelling nog geen maand geleden
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)dklok-in-winter.html
Je bent gevaccineerd neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:09 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Die gratis blowjob zie ik wel zitten. Iedere zaterdagavond.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:13 schreef Bocaj het volgende:
1G voor iedereen...
Maar misschien moeten we gevaccineerden toch een voordeeltje geven... Ze hebben zich niet voor nix laten impfen!
Ik stel voor: Gratis winkelkarretje... Muntje gratis op te halen bij de klantenbalie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |