Wat doet zo'n gast continue op z'n telefoon? Lijkt me niet dat je stukken aan het typen bent ofzo.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:37 schreef TommyL0204 het volgende:
Hugo is op een Nintendo switch aan het gamen ondertussen?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:37 schreef dick_laurent het volgende:
Jongens ik draag mijn steentje in ieder geval bij door nog steeds testmaagd te blijven hoor.
Doe ik gewoon voor jullie. Zo ben ik.
Arrogantie spat er vanaf.quote:
FOK! OMT raadplegen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:38 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat doet zo'n gast continue op z'n telefoon? Lijkt me niet dat je stukken aan het typen bent ofzo.
Beetje Dumpert ofzo?
Misschien is ie net als die hordenloper vroeger met zijn hoofd in een pan kokend water gevallen ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat ze nog steeds denken dat we het virus eronder kunnen krijgen
Geweldig.
mehhhh maar het is wel een partij dat lid is van het partijkartel met een Ploumen oud minister, Kuiken lid van coalitie Rutte 2 en Asscher graag willen terug brengen als ministerquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Arrogantie spat er vanaf.
Een heel naar aura heeft zij.
Hij weet toch al wat hij moet gaan zeggen in de 2e termijn. Hugo: "Over 2 weken voeren wij 2G in."quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:37 schreef TommyL0204 het volgende:
Hugo is op een Nintendo switch aan het gamen ondertussen?
En een week daarna een volledige lockdown uiteraardquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij weet toch al wat hij moet gaan zeggen in de 2e termijn. Hugo: "Over 2 weken voeren wij 2G in."
Dat komen er dan ook. Er is een groot effect op de kans om in het ziekenhuis te komen, alleen is het in absolute zin niet genoeg, dat blijkt momenteel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:29 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Maat het zou er wel voor moeten zorgen dat er procentueel gezien minder mensen in het zkhs terecht komen toch?
Misschien nog een avondklokje er overheen, waarom niet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
En een week daarna een volledige lockdown uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |