Hebben de pensioenfondsen ook geen problemen meer.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, alleen wat 85+ers en ongevaccineerde mensen.
Horeca snap ik wel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:26 schreef Confetti het volgende:
PvdA wilt de winkels en horeca dicht lees ik?
Groot gelijk. De geest is uit de fles.
Echte groepsimmuniteit lijkt onbereikbaar op dit moment. Daar is de immuniteit (door vaccins en/of doorgemaakte infectie) in combinatie met de zeer hoge besmettelijkheid niet hoog genoeg voor.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:26 schreef groenen het volgende:
URKED enzo
Maar hoe kan dat op dat Urk?
Vorige golf gingen zij ook al keihard, testbereidheid lijkt mij daar ook niet optimaal. Groepsimmuniteit moet daar toch ontstaan?
Stukje woningcrisis is ook aardig opgelost.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben de pensioenfondsen ook geen problemen meer.
ERG MOOI.
Eens al gaat 2G geen reet helpen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb toch liever 2G dan weer allerlei winkels en andere zaken dicht hoor.
Ik denk dat ze moet schijten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Die BBB-vrouw slaat de plank volledig mis.
Voor 2G, als dat al werkt, is het veel te laat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb toch liever 2G dan weer allerlei winkels en andere zaken dicht hoor.
zij is echt de personalisering van de oppervlakkige politiekquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:27 schreef Spablauw214 het volgende:
waar is ie?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:27 schreef Haags het volgende:
Ik mis Scrummie, die had dit steevast prima cijfers gevonden.
dat is geen nieuws toch?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zei al, het inmasseren is al begonnen. @nos artikel.quote:
Mooier kan je het niet beschrijven.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zij is echt de personalisering van de oppervlakkige politiek
Met black friday en de feestdagen in het vooruitzicht terwijl de bevolking het spuugzat is?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Horeca snap ik wel.
Daar komen echt heel veel besmettingen vandaan én daar wordt gewoon niet goed gehandhaafd.
Ik denk als je de scholen en horeca dicht gooit, dat je de geest weer de fles in kan duwen.
Niet populair, maar ja.. je moet toch wat.
Denk het ook niet nee. 1G zie ik ook niet zitten trouwens, dat haalt denk ik ook een aardig stuk draagvlak voor een boosterprik weg bij mensen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens al gaat 2G geen reet helpen.
Maat het zou er wel voor moeten zorgen dat er procentueel gezien minder mensen in het zkhs terecht komen toch?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echte groepsimmuniteit lijkt onbereikbaar op dit moment. Daar is de immuniteit (door vaccins en/of doorgemaakte infectie) in combinatie met de zeer hoge besmettelijkheid niet hoog genoeg voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |