quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zei al, het inmasseren is al begonnen. @:nos artikel.
Water en zeep voor iedereenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:29 schreef Evenstar het volgende:
BBB wil 20k besmettingen per dag naar beneden brengen door je handen te wassen
Bron?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:27 schreef DonDruiper het volgende:
Horeca snap ik wel.
Daar komen echt heel veel besmettingen vandaan
Dit miste deze topicreeks op dit moment alleen nog inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:29 schreef Gretzl het volgende:
Klinkt logisch deze analyse. Infectiedruk laag houden met maatregelen die wel effectief zijn en dan hoeft 2G niet meer het hoofdonderwerp te zijn van elke coronadiscussie.
https://twitter.com/YorickB/status/1460334481257250817?s=20
Het heeft er nu alle schijn van dat Rutte III haar eigen keer-op-keer falende jojobeleid probeert te verbeteren door steeds meer te bewegen richting vaccinatiedwang. Dat is niet fair. Altijd maar met het vingertje wijzen naar het individu, terwijl het grote verhaal van het demissionaire kabinet nog steeds niet klopt.
Nee, daar ben ik ook bang voor. Uitstel van executie.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens al gaat 2G geen reet helpen.
Boerenverstand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
4 gemeentes met 0 besmettingen
2 gemeentes met 1 besmettingen
1 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Ik neem nog even een extra biertje bij 30 graden in elk geval![]()
Nu Qlimax toch niet doorgaat maar een weekje bijgeboekt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Welkom in de moderne politiek. De reden waarom Ron Fresen vertrektquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:30 schreef Spablauw214 het volgende:
Het gaat alleen maar over details. De vraag moet zijn: hoe kunnen we zsm terug naar het oude normaal?
Ze vliegen elkaar nu allemaal in de haren met kansloze verwijten, dit leidt nergens toe.
daarom zinloos om naar te kijken, allemaal hun zegje doen, het liefst opvallen zonder met iets zinnigs te komen en we zijn weer een dag verderquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:30 schreef Spablauw214 het volgende:
Het gaat alleen maar over details. De vraag moet zijn: hoe kunnen we zsm terug naar het oude normaal?
Ze vliegen elkaar nu allemaal in de haren met kansloze verwijten, dit leidt nergens toe.
"na het schijten was ik ook zo nu en dan m'n handen, dus waarom zou dat voor corona niet werken, ja toch niet dan?"quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:29 schreef Evenstar het volgende:
BBB wil 20k besmettingen per dag naar beneden brengen door je handen te wassen
Ja dat haalt vaccinatiebereidheid weg en is ook geen oplossing voor de kleine horeca.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk het ook niet nee. 1G zie ik ook niet zitten trouwens, dat haalt denk ik ook een aardig stuk draagvlak voor een boosterprik weg bij mensen.
Stukje knippen op de sosjiaals, een lach en een plas en alles bleef zoals het was.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom zinloos om naar te kijken, allemaal hun zegje doen, het lefts opvallen zonder met iets zinnigs te komen en we zijn weer een dag verder
Enige wat gaat helpen is toch echt het opschalen van de zorg. + Acceptatie dat het leven oneerlijk kan zijn en niet iedereen te redden is. Die combinatie. Zelfs met een 100% vaccinatiegraad komen we niet af van die zorgdruk imo. Betwijfel ik althans.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook bang voor. Uitstel van executie.
Als ze na het schijten haar handen wast zou me dat oprecht meevallen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
"na het schijten was ik ook zo nu en dan m'n handen, dus waarom zou dat voor corona niet werken, ja toch niet dan?"
heb je dat zelf verzonnen of doe je dat samen met je medestrijders?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:30 schreef Nober het volgende:
Verantwoordelijkheid Vaccineren Dictatoren (VVD)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |