abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202201844

De man die zondagavond is doodgeschoten bij een woonwagenkamp aan de Nieuwe Inslag in Breda is de uit Den Haag afkomstige Michel Weiss (52). Dat melden bronnen aan Crimesite. Weiss was oprichter van motorclub Trailer Trash Travellers en ook medeoprichter van Caloh Wagoh. Hij zou zijn doodgeschoten door een familielid. De politie heeft vijf verdachten gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij de schietpartij.

Arrestaties
Weiss werd zondagavond rond 18.00 op straat beschoten tijdens een ruzie en raakte zwaargewond. Hij overleed korte tijd later aan zijn verwondingen. In de directe omgeving werd een verdachte opgepakt. De politie meldde zondagavond al dat het slachtoffer en de verdachte bekenden van elkaar zijn. Maandagochtend meldt de politie dat er in totaal vijf verdachten zondagavond zijn aangehouden. Het gaat om een 62-jarige vrouw uit Breda, een 32-jarige vrouw uit Oirschot, een 42-jarige vrouw uit Den Haag en twee mannen van 37 en 64 uit Breda. De verdachten zijn in verzekering gesteld. Ter plaatse wordt een uitgebreid sporenonderzoek ingesteld.

Trailer Trash
Michel Weiss is de oprichter van motorclub Trailer Trash Travellers dat vooral uit woonwagenbewoners bestaat. Weiss was eerder lid van Satudarah, dat een woonwagentak had, en had de rang van kapikane. Satudarah MC Travellers werd in juni 2014 afgescheiden.

Moord Haagse Rinus
Weiss werd in mei 2013 met drie medeverdachten aangehouden voor de moord op glazenwasser en portier Rinus van Zetten, alias “Haagse Rinus”, maar kwam wegens gebrek aan bewijs op vrije voeten. Justitie hield er rekening mee dat Van Setten mogelijk werd vermoord in het clubhuis van Satudarah Trailer Trash in Den Haag. Zijn lichaam werd gedumpt langs de Lekdijk bij Bergambacht. Haagse Rinus wilde naar verluidt lid worden van Satudarah, maar moest daarvoor eerst nog een oude vete met een Satudarah-lid uitpraten.

In december 2013 werd de toen 32-jarige Raymond K. veroordeeld tot tien jaar celstraf voor het doodschieten van Van Setten en het wegvoeren van het lijk om de doodsoorzaak te verhullen. Twee andere mannen hoorden respectievelijk vijftien en zes maanden celstraf voor hun aandeel in het wegvoeren van het lijk.

Bad standing
Michel Weiss is ook verschillende malen te zien in de Satudarah-documentaire One Blood. Daar wordt op het einde duidelijk dat hij wegens wangedrag met ‘bad standing’ uit de club is gegooid. Trailer Trash is dan geen onderdeel meer van Satudarah en Weiss richt daarop zijn eigen club Trailer Trash Maro Djipen MC op. In september 2014 had weekblad Nieuwe Revu een sfeerreportage met deze motorclub.

Caloh Wagoh
In 2016 richt Michel Weiss onder de vlag van Trailer Trash Maro Djipen (‘Ons Leven’) samen met Delano R., alias Keylow van de Haagse straatbende Crips, de nieuwe motorclub Caloh Wagoh op. Kort daarna gaat Weiss met andere voormalig Trailer Trash-leden weer zijn eigen weg. Inmiddels staan verschillende leden van Caloh Wagoh, waaronder president Keylow, terecht in het grote liquidatieproces Eris.

De politie heeft de naam van het slachtoffer bij het woonwagenkamp in Breda nog niet naar buiten gebracht. Op de plaats delict is uitgebreid onderzoek verricht. Het motief voor de schietpartij is mogelijk een ruzie in de persoonlijke sfeer.
https://www.crimesite.nl/(...)woonwagenkamp-breda/

Wat een tragedie. :{
pi_202201898
Ik ben er kapot van
  dinsdag 16 november 2021 @ 14:50:33 #3
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202202349
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 14:17 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben er kapot van
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202203117
Het was zo'n lieve jongen
pi_202203334
Crimesite :')

Pak dan Boevennieuws, met de heerlijke Tokkiereacties :') :Y)
https://www.boevennieuws.(...)dgeschoten-in-breda/

Michel was echt een liefe man. Heeft echt nooit wat vout gedaan. Deet altijd ze schoenen uit als die in me wagen kwam. Respekt.
:')
LEEF!
  dinsdag 16 november 2021 @ 15:58:28 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202203601
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:43 schreef Traytje-Hzus het volgende:

Michel was echt een liefe man. Heeft echt nooit wat vout gedaan. Deet altijd ze schoenen uit als die in me wagen kwam. Respekt.

:D :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:05:37 #8
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202203716
quote:

:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202203749
quote:

Tom
november 15, 2021 om 09:20
Permalink
Hè kk mongool zijn zoon heeft dit niet gedaan haal dit stuk weg anders kom ik en mijn familie jou even opzoeken

MAD TRIGGERED
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:15:16 #10
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_202203882
Wat een volk ook weer :') _O-

Hier missen we vrij weinig aan.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_202204287
pi_202206450
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
kom ik en mijn familie jou even opzoeken
Het is: komt mijn familie en ik je even opzoeken. Waar moet het toch heen met de wereld als men dit niet helder kan communiceren naar degene van dienst die je in elkaar gaat tremmen... :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 17 november 2021 @ 00:00:03 #13
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_202213219
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:02 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Het is: komt mijn familie en ik je even opzoeken. Waar moet het toch heen met de wereld als men dit niet helder kan communiceren naar degene van dienst die je in elkaar gaat tremmen... :)
Trimmen
pi_202213263
Gaat lekker met de voormalig baasjes van Trailer Trash. Aantal jaar terug Barend Meerts en nu deze.

Dat de maden er maar lekker van mogen smullen.
  woensdag 17 november 2021 @ 11:22:25 #15
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_202216082
quote:

[..]
Is het niet 'dan komen mijn familie en ik'? Het is toch ook 'dan komen Pietje en ik'
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_202216118
quote:

[..]
Hun vuisten spreken meer dan woorden doen ;)
  woensdag 17 november 2021 @ 12:01:14 #17
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_202216472
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Tom
november 15, 2021 om 09:20
Permalink
Hè kk mongool zijn zoon heeft dit niet gedaan haal dit stuk weg anders kom ik en mijn familie jou even opzoeken

MAD TRIGGERED
niet zijn zoon, maar ex-vrouw volgens die site
pi_202216521
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:18 schreef AchJa het volgende:
Hij werd niet gemist...
Gheghe 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')