quote:Zijn nieuwe aankoop heeft wel een geschiedenis... de vorige eigenaar is er namelijk vermoord.
Peter Gillis en zijn Nicol schrokken wel even toen ze hoorden wat er in hun ’tussenwoning’ gebeurd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)gillis-en-zijn-nicol
Gezellig![]()
En dat maakt haar gedrag goed?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:23 schreef JohnBercow het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Mieke en John werkzaam zijn voor de Oostappen groep maar dat Mieke eerder gewoon een soort van zwarte werkster voor Nicol was en dat Nicole haar naar verloop van tijd steeds meer voor andere kutklusjes is gaan gebruiken en uiteindelijk ook Johnny erbij is gaan betrekken.
Ik kan niet geloven dat je je als slavendrijver laat scripten. Dat geloof ik gewoon niet.
Puur zodat er weer 2 afleveringen gemaakt kunnen worden waar er iemand langskomt om boze geesten uit te drijven etcquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:05 schreef LC01 het volgende:
slecht onderzoek of stoere praat, de moord heeft helemaal niet in dat huis plaatsgevonden maar in een andere straat waar hij woonde. in het huis dat gillis nu gaat huren woonde de ex vrouw.
Nou ja weet je, ik heb ooit een weekendje op Marina Beach gezeten (vrouwlief had het overgenomen van een collega die zelf niet kon).quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iedereen die een Google doet op die parken weet toch hoe het zit? Mensen willen gewoon goedkoop op verkansie. Daar is niks oplichter aan.
Ruud is imo de meest normale van het stel en zijn zusquote:Op woensdag 8 december 2021 17:46 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, heb inmiddels ook alles gezien. Erg vermakelijk, maar ook bijna eens met alles wat hier gezegd wordt.
Is Ruud autistisch ofzo, zo komt hij een beetje over. Lekker in de vijver donderen de volgende keer.
Maar toch vind ik 'm een beetje vreemd, hij lijkt me echt wat autistisch ofzo. Naja dat maakt verder ook niks uit natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ruud is imo de meest normale van het stel en zijn zus
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat hij vroeger verkeerd vrienden had en verslaafd was. Wellicht de overblijfsels van drugsgebruik?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:46 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, heb inmiddels ook alles gezien. Erg vermakelijk, maar ook bijna eens met alles wat hier gezegd wordt.
Is Ruud autistisch ofzo, zo komt hij een beetje over. Lekker in de vijver donderen de volgende keer.
Nou, kwartje valtquote:Op woensdag 8 december 2021 20:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat hij vroeger verkeerd vrienden had en verslaafd was. Wellicht de overblijfsels van drugsgebruik?
ik zou het niet durven eten wat er gemaakt wordtquote:Op maandag 13 december 2021 21:02 schreef praadje het volgende:
Dat gaat geheid fout vanavond met 650 gasten die moeten eten
Met wat ik nu weet, ik ook nietquote:Op maandag 13 december 2021 21:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik zou het niet durven eten wat er gemaakt wordt
Als zij door de Sahara loopt wordt alles ijsquote:Op maandag 13 december 2021 21:06 schreef praadje het volgende:
Dat straalt Nicol ook echt uit. Sfeer en beleving![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |