Exact ditquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:23 schreef JohnBercow het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Mieke en John werkzaam zijn voor de Oostappen groep maar dat Mieke eerder gewoon een soort van zwarte werkster voor Nicol was en dat Nicole haar naar verloop van tijd steeds meer voor andere kutklusjes is gaan gebruiken en uiteindelijk ook Johnny erbij is gaan betrekken.
Ik kan niet geloven dat je je als slavendrijver laat scripten. Dat geloof ik gewoon niet.
Dat sowieso maar volgens mij gaan die gare stacaravans toch niet helemaal door. Blijft camperplaats.quote:
Niets banken, gewoon financieren via snelgeld.nuquote:Op maandag 6 december 2021 21:12 schreef Drass het volgende:
Niks duurzaam investeren, eigenlijk moet dit compleet fout lopen qua investering. Welke bank dekt dit eigenlijk nog?
Maarja mag allemaal niks kosten
Iedereen die een Google doet op die parken weet toch hoe het zit? Mensen willen gewoon goedkoop op verkansie. Daar is niks oplichter aan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
Peter is wel een soort van oplichter natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |