kudt hey, maar alsnog is ze vice president.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niks aan de hand? Harris heeft een approval rating van amper 28%. Niemand mag haar echt, en dat is begrijpelijk. Ze oogt namelijk behoorlijk incapabel voor haar huidige functie en komt alles behalve sympathiek over. De Democraten zitten flink met haar in de maag, maar dat krijg je natuurlijk als je iemand niet aanstelt op merit maar op basis van intersectionaliteit en wokeism. CNN had eergisteren al een uitvoerig stuk over haar stroeve en problematische start als VP.
Fantastisch nieuws dit natuurlijk. Ondanks de tragische situatie handelde hij namelijk overduidelijk vanuit zelfverdediging. Ik ben benieuwd of er nu weer rellen gaan uitbreken onder aanvoering van de terreurbewegingen BLM en Antifa. Die zullen natuurlijk na dit verdict wel schuimbekken van woede. Om nog maar te zwijgen over alle linksige MSM die weer snikkend een narratief zullen spinnen over vermeend "racisme" en zogenaamde "white supremacy", ook al had deze hele zaak niets te maken met etniciteit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Kyle Rittenhouse is zojuist onschuldig bevonden!
Was dat op MSM?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:14 schreef QuidProJoe het volgende:
En uiteraard weer een situatie waar de MSM er compleet naast zaten. Het tragische is dat er gigantisch veel Linksigen zijn die daadwerkelijk geloven dat Kyle op negerjacht was, en dat hij zwarten dood heeft geschoten. Zo overtuigd zijn ze van de autoriteit van hun bronnen, dat ze zich niet eens afvragen of wat ze consumeren wel correct is. Religieus is het.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Fantastisch nieuws dit natuurlijk. Ondanks de tragische situatie handelde hij namelijk overduidelijk vanuit zelfverdediging. Ik ben benieuwd of er nu weer rellen gaan uitbreken onder aanvoering van de terreurbewegingen BLM en Antifa. Die zullen natuurlijk na dit verdict wel schuimbekken van woede. Om nog maar te zwijgen over alle linksige MSM die weer snikkend een narratief zullen spinnen over vermeend "racisme" en zogenaamde "white supremacy", ook al had deze hele zaak niets te maken met etniciteit.
negerjacht wil ik het abosluut niet noemen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:25 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En uiteraard weer een situatie waar de MSM er compleet naast zaten. Het tragische is dat er gigantisch veel Linksigen zijn die daadwerkelijk geloven dat Kyle op negerjacht was, en dat hij zwarten dood heeft geschoten. Zo overtuigd zijn ze van de autoriteit van hun bronnen, dat ze zich niet eens afvragen of wat ze consumeren wel correct is. Religieus is het.
Tragisch is een passende omschrijving. Maar ergens is het ook schrikbarend te noemen. Het continue liegen, demoniseren, polariseren en er alles aan willen doen om mensen omwille van hun politieke affiliatie compleet kapot te maken. Men was in hun nopjes geweest als Rittenhouse (wat nog maar een kind is) nu voor jaren de bak in was verdwenen. Dit is dus hoe een bepaald deel van Amerikaans Links in elkaar steekt. Hele nare mensen zijn het.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:25 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En uiteraard weer een situatie waar de MSM er compleet naast zaten. Het tragische is dat er gigantisch veel Linksigen zijn die daadwerkelijk geloven dat Kyle op negerjacht was, en dat hij zwarten dood heeft geschoten. Zo overtuigd zijn ze van de autoriteit van hun bronnen, dat ze zich niet eens afvragen of wat ze consumeren wel correct is. Religieus is het.
Heerlijk nieuws voor het weekend! Biertje openen voor deze held.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik stel voor om alle standbeelden van Saint Floyd of Fentanyl te vervangen door Saint Kyle of Kenosha.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heerlijk nieuws voor het weekend! Biertje openen voor deze held.
Waar zal standbeeld geplaatst worden?
Great minds think alike, als ik ooit met iemand van fok een biertje zal doen is het met @QuidProJoe en @HowardRoarkquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:48 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik stel voor om alle standbeelden van Saint Floyd of Fentanyl te vervangen door Saint Kyle of Kenosha.
Oei, wat een woede zeg. Emotioneel allemaal.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef HowardRoark het volgende:
De eerste boze woke mensjes melden zich op Twitter. Het is me ook wat met de progressieve geesten in de VS, zo radicaal (raciaal), zo geïndoctrineerd.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Is dat Oostenrijk? Vaccinatieplicht straks. Jullie zijn toch wel gevaccineerd?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Great minds think alike, als ik ooit met iemand van fok een biertje zal doen is het met @:QuidProJoe en @:HowardRoark
[ afbeelding ]
In de systemen zijn wij gevaccineerd inderdaad. Met nadruk op in de systemen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Is dat Oostenrijk? Vaccinatieplicht straks. Jullie zijn toch wel gevaccineerd?
En de beveiliging is geregeld om gewelddadige Linkserds buiten te houden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Great minds think alike, als ik ooit met iemand van fok een biertje zal doen is het met @:QuidProJoe en @:HowardRoark
[ afbeelding ]
Hoop projectie weer van jouw kant zo te zien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef HowardRoark het volgende:
De eerste boze woke mensjes melden zich op Twitter. Het is me ook wat met de progressieve geesten in de VS, zo radicaal (raciaal), zo geïndoctrineerd.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Tja als je dit al radicaal vindt begrijp ik je gemoedstoestand welquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Stoer!quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:23 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En de beveiliging is geregeld om gewelddadige Linkserds buiten te houden.
[ afbeelding ]
Onrealistisch, zit niet eens een magazijn in het wapen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Stoer!
[ afbeelding ]
En vergeet niet veel rood vlees te eten!
Dit valt me eigenlijk nog wel mee van RINO Ron.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja als je dit al radicaal vindt begrijp ik je gemoedstoestand wel![]()
Nog zo'n radicale reactie;
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat heeft rood vlees hier precies mee te maken?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Stoer!
[ afbeelding ]
En vergeet niet veel rood vlees te eten!
Dat was het advies van QPJ tegen wokenessquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:50 schreef HowardRoark het volgende:
Wat heeft rood vlees hier precies mee te maken?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:48 schreef Ulx het volgende:
Benieuwd of er op federaal niveau wat gedaan gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |