abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202247569
Wat heeft dat nou met "niet handig" te maken? Het is gewoon de line of succession.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_202249073
Kyle Rittenhouse is zojuist onschuldig bevonden!
  vrijdag 19 november 2021 @ 19:19:56 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202249154
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Niks aan de hand? Harris heeft een approval rating van amper 28%. Niemand mag haar echt, en dat is begrijpelijk. Ze oogt namelijk behoorlijk incapabel voor haar huidige functie en komt alles behalve sympathiek over. De Democraten zitten flink met haar in de maag, maar dat krijg je natuurlijk als je iemand niet aanstelt op merit maar op basis van intersectionaliteit en wokeism. CNN had eergisteren al een uitvoerig stuk over haar stroeve en problematische start als VP.
kudt hey, maar alsnog is ze vice president.
ook al tikt ze 0% aan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202249168
pi_202249188
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Fantastisch nieuws dit natuurlijk. Ondanks de tragische situatie handelde hij namelijk overduidelijk vanuit zelfverdediging. Ik ben benieuwd of er nu weer rellen gaan uitbreken onder aanvoering van de terreurbewegingen BLM en Antifa. Die zullen natuurlijk na dit verdict wel schuimbekken van woede. Om nog maar te zwijgen over alle linksige MSM die weer snikkend een narratief zullen spinnen over vermeend "racisme" en zogenaamde "white supremacy", ook al had deze hele zaak niets te maken met etniciteit.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 19 november 2021 @ 19:21:08 #156
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202249191
quote:
Was dat op MSM?

want je weet wel, niet betrouwbaar en zo.
pi_202249269
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Fantastisch nieuws dit natuurlijk. Ondanks de tragische situatie handelde hij namelijk overduidelijk vanuit zelfverdediging. Ik ben benieuwd of er nu weer rellen gaan uitbreken onder aanvoering van de terreurbewegingen BLM en Antifa. Die zullen natuurlijk na dit verdict wel schuimbekken van woede. Om nog maar te zwijgen over alle linksige MSM die weer snikkend een narratief zullen spinnen over vermeend "racisme" en zogenaamde "white supremacy", ook al had deze hele zaak niets te maken met etniciteit.
En uiteraard weer een situatie waar de MSM er compleet naast zaten. Het tragische is dat er gigantisch veel Linksigen zijn die daadwerkelijk geloven dat Kyle op negerjacht was, en dat hij zwarten dood heeft geschoten. Zo overtuigd zijn ze van de autoriteit van hun bronnen, dat ze zich niet eens afvragen of wat ze consumeren wel correct is. Religieus is het.
  vrijdag 19 november 2021 @ 19:36:40 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202249486
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:25 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
En uiteraard weer een situatie waar de MSM er compleet naast zaten. Het tragische is dat er gigantisch veel Linksigen zijn die daadwerkelijk geloven dat Kyle op negerjacht was, en dat hij zwarten dood heeft geschoten. Zo overtuigd zijn ze van de autoriteit van hun bronnen, dat ze zich niet eens afvragen of wat ze consumeren wel correct is. Religieus is het.
negerjacht wil ik het abosluut niet noemen.
maar kan ook alleen maar in de VS met een assault rifle over straat gaan 2 man dood schieten (gooien op zelfverdediging) en er mee weg komen.
Grote reden waarom ik enorm tegen wapen bezit ben!
pi_202249854
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:25 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Tragisch is een passende omschrijving. Maar ergens is het ook schrikbarend te noemen. Het continue liegen, demoniseren, polariseren en er alles aan willen doen om mensen omwille van hun politieke affiliatie compleet kapot te maken. Men was in hun nopjes geweest als Rittenhouse (wat nog maar een kind is) nu voor jaren de bak in was verdwenen. Dit is dus hoe een bepaald deel van Amerikaans Links in elkaar steekt. Hele nare mensen zijn het.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202251589
Benieuwd of er op federaal niveau wat gedaan gaat worden.
pi_202253043
quote:
Heerlijk nieuws voor het weekend! Biertje openen voor deze held.
Waar zal standbeeld geplaatst worden?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_202253109
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Heerlijk nieuws voor het weekend! Biertje openen voor deze held.
Waar zal standbeeld geplaatst worden?
Ik stel voor om alle standbeelden van Saint Floyd of Fentanyl te vervangen door Saint Kyle of Kenosha.
pi_202253471
De eerste boze woke mensjes melden zich op Twitter. Het is me ook wat met de progressieve geesten in de VS, zo radicaal (raciaal), zo geïndoctrineerd.

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door HowardRoark op 19-11-2021 22:08:59 ]
pi_202253522
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:48 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik stel voor om alle standbeelden van Saint Floyd of Fentanyl te vervangen door Saint Kyle of Kenosha.
Great minds think alike, als ik ooit met iemand van fok een biertje zal doen is het met @QuidProJoe en @HowardRoark

Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_202253814
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:01 schreef HowardRoark het volgende:
De eerste boze woke mensjes melden zich op Twitter. Het is me ook wat met de progressieve geesten in de VS, zo radicaal (raciaal), zo geïndoctrineerd.

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Oei, wat een woede zeg. Emotioneel allemaal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202254777
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Great minds think alike, als ik ooit met iemand van fok een biertje zal doen is het met @:QuidProJoe en @:HowardRoark

[ afbeelding ]
Is dat Oostenrijk? Vaccinatieplicht straks. Jullie zijn toch wel gevaccineerd? :P
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_202254836
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Is dat Oostenrijk? Vaccinatieplicht straks. Jullie zijn toch wel gevaccineerd? :P
In de systemen zijn wij gevaccineerd inderdaad. Met nadruk op in de systemen.
pi_202255742
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Great minds think alike, als ik ooit met iemand van fok een biertje zal doen is het met @:QuidProJoe en @:HowardRoark

[ afbeelding ]
En de beveiliging is geregeld om gewelddadige Linkserds buiten te houden.
  vrijdag 19 november 2021 @ 23:25:05 #169
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202255753
quote:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Hoop projectie weer van jouw kant zo te zien.
pi_202255812
quote:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Tja als je dit al radicaal vindt begrijp ik je gemoedstoestand wel :D

Nog zo'n radicale reactie;

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202255957
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
En de beveiliging is geregeld om gewelddadige Linkserds buiten te houden.
[ afbeelding ]
Stoer!

En vergeet niet veel rood vlees te eten! :Y)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202256114
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Stoer!

[ afbeelding ]

Onrealistisch, zit niet eens een magazijn in het wapen.
pi_202256160
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja als je dit al radicaal vindt begrijp ik je gemoedstoestand wel :D

Nog zo'n radicale reactie;

[ twitter ]
[ twitter ]
Dit valt me eigenlijk nog wel mee van RINO Ron.
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Stoer!

[ afbeelding ]

Wat heeft rood vlees hier precies mee te maken?
pi_202256294
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:50 schreef HowardRoark het volgende:

Wat heeft rood vlees hier precies mee te maken?
Dat was het advies van QPJ tegen wokeness :D
pi_202256893
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:48 schreef Ulx het volgende:
Benieuwd of er op federaal niveau wat gedaan gaat worden.
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')