Omdat ie er niks van kan?quote:Op maandag 15 november 2021 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Roy Curvers is inderdaad de ultieme wegkapitein.
quote:Op maandag 15 november 2021 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kwam deze oude foto nog tegen![]()
[ afbeelding ]
Amelandgoden.quote:Op maandag 15 november 2021 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kwam deze oude foto nog tegen![]()
[ afbeelding ]
De schrijver van dit artikel mag zichzelf er achteraan gooien.quote:Al snel is duidelijk dat dit niet gaat vliegen.
Ik snap ook niet wat ze dachtenquote:Op maandag 15 november 2021 20:31 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Gooi jezelf weg, stelletje trieste figuren.
[..]
De schrijver van dit artikel mag zichzelf er achteraan gooien.
Ik weet niet eens meer hoe ik hier op moet reageren.quote:Op maandag 15 november 2021 20:31 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Gooi jezelf weg, stelletje trieste figuren.
[..]
De schrijver van dit artikel mag zichzelf er achteraan gooien.
Doe toch maar. Ik ben wel geïnteresseerd in mooi lang epistelquote:Op maandag 15 november 2021 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe ik hier op moet reageren.
quote:Op maandag 15 november 2021 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe ik hier op moet reageren.
Ivo Opstelten?quote:Op maandag 15 november 2021 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weet je wie op het einde ook niet meer wist hoe ie moest reageren?
Een filmpje van een makelaar waarin ze een huis aanprijzen in de vorm van een sinterklaasliedje.quote:
Met je kutgod, schepper van hemel en aarde en coronavirussen en kankercellen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:34 schreef Szura het volgende:
Die denken dat de gevaccineerden zich massaal willen laten testen omdat zij een kleine koppige achterban, die geen vaccin wil, niet voor de kop willen stoten. Rot een end op.
Dit gaat gewoon gebeurenquote:Op maandag 15 november 2021 22:34 schreef Szura het volgende:
Die denken dat de gevaccineerden zich massaal willen laten testen omdat zij een kleine koppige achterban, die geen vaccin wil, niet voor de kop willen stoten. Rot een end op.
Is dat eerder een probleem geweest om een dubieus besluit te nemen?quote:Op maandag 15 november 2021 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe zie je dat logistiek voor je dan
De Heer. Hij. de Schepper, de Allerhoogste bla bla blaquote:Op maandag 15 november 2021 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat dit over Remco, Omzicht of Allah?
Daar zit al langer een schroefje los heb ik het idee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:38 schreef Slobeend het volgende:
Fok wordt met de dag raarder Kluun1985 in VBL / [WK-kwalificatie] Dinsdag 16 nov. Nederland-Noorwegen # 1
Bizar inderdaad. Weer een gaar voorstel, terwijl ze ook gewoon hadden kunnen voorstellen het huidige beleid te handhaven. Het is sowieso steeds meer een VVD-light met een stukje christen-cliëntelisme. Dit was ooit een sociale partij met een christelijke insteekquote:Op maandag 15 november 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
De ChristenUnie. Als er nog eens een partij is die serieus van zijn voetstuk is gevallen in de afgelopen vier jaar.
Psychose genot, VBL wordt toch nooit fatsoenlijk gemod.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:38 schreef Slobeend het volgende:
Fok wordt met de dag raarder Kluun1985 in VBL / [WK-kwalificatie] Dinsdag 16 nov. Nederland-Noorwegen # 1
Die moest ik opzoeken. Past niet helemaal in het rijtje lijkt me.quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
Hans de Koning, Alex Pastoor, Jaap Stam, Jean-Paul de Jong, Arno Pijpers?
Je kent Arno Pijpers nietquote:Op dinsdag 16 november 2021 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken. Past niet helemaal in het rijtje lijkt me.
Alex Pastoor zou ik leuk vinden
quote:Het is terug te lezen in de passages over Amalia's liefde voor cocktails shaken in de strandtent ("Ze is echt onze cocktail queen, hoor!") en de muziekkeuze van de prinses in de auto (Atje Voor De Sfeer en Anton aus Tirol).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |