80+ belandt toch niet op de IC, begin met 60+ als je effectief wilt zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 17:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijkomend effect is wel dat we niet massaal naar Oostenrijk kunnen.
Zat vorige week nog iemand te opperen op tv: zo snel mogelijk de 80+ de booster en dan degenen die op wintersport willen.
Right! Proberen we hier het virus tegen te gaan, brengen de wintersporters het weer mee.
Want we doen het samen.quote:Op maandag 15 november 2021 17:56 schreef Gia het volgende:
zo snel mogelijk de 80+ de booster en dan degenen die op wintersport willen.
Als dat de legacy van deze periode is, is dat een veel beter vooruitzicht dan al die maatschappelijke controle en dwang technologie die er nu is.quote:Op maandag 15 november 2021 17:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is ook iets waar je langer profijt aan hebt. Steunpakketten is in principe geld weggooien.
Die je gewoon moet laten, want die bereik je toch nooit meer. Ook niet met 1g, 2g of weet ik veel wat voor dwang en drang.quote:Op maandag 15 november 2021 17:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Ze zouden eigenlijk morgen moeten beginnen met 60+ boosteren, snap echt niet waar de prioriteiten liggen bij die gasten.
Enige wat ik kan bedenken is dat ze bang zijn dat die kleine anti-vax groep helemaal geen prik neemt.
Ja straks zit je tegen de 90% voor iets dat vrijwillig is, bijna elk ander land kan daar enkel van dromen. Het is extreem hoog, maar toch verkopen ze het alsof de bereidheid niet groot genoeg is.quote:Op maandag 15 november 2021 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die je gewoon moet laten, want die bereik je toch nooit meer. Ook niet met 1g, 2g of weet ik veel wat voor dwang en drang.
Waarom er dan nog als een waanzinnige malloot achteraan blijven gaan en een complete maatschappij gijzelen?
Dat zijn streken die niet horen in dit tijdperk.
Het virus met reisbeperkingen buiten proberen te houden heeft totaal geen zin meer, het virus is al zo wijd verspreid dat die import het verschil niet meer gaat maken.quote:Op maandag 15 november 2021 17:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Right! Proberen we hier het virus tegen te gaan, brengen de wintersporters het weer mee.
https://www.volkskrant.nl(...)ren-kosten~bf45e2e5/quote:Kuipers vermoedt dat het uitstellen van zorg meer levensjaren gaat kosten dan er aan winst is geboekt met het bieden van covidzorg.
Coronamelderquote:Op maandag 15 november 2021 18:12 schreef maan_man het volgende:
Maar goed, 2G of boosterprik, het zal mij benieuwen. Sinds corona in het land is, hebben wij iedere 3 maanden een nieuw ei van Columbus van de in de vergetelheid geraakte CoronaMelder app tot de avondklok. Tot nu toe werden verwachting nooit waargemaakt.
Het is ook elke keer die ene specifieke maatregel of app die ons nu echt gaat redden volgens de beleidsbepalers.quote:Op maandag 15 november 2021 18:12 schreef maan_man het volgende:
Maar goed, 2G of boosterprik, het zal mij benieuwen. Sinds corona in het land is, hebben wij iedere 3 maanden een nieuw ei van Columbus van de in de vergetelheid geraakte CoronaMelder app tot de avondklok. Tot nu toe werden verwachting nooit waargemaakt.
Is er al een bingokaart van epic fails?quote:Op maandag 15 november 2021 18:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Coronamelder![]()
Met die Appathon, episch gefaald.
De corona melder zou ik eigenlijk nog 1 van de succesvolle projecten scharen.quote:Op maandag 15 november 2021 18:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Coronamelder![]()
Met die Appathon, episch gefaald.
Zijn er serieus nog mensen die dat ding gebruiken dan.quote:Op maandag 15 november 2021 18:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De corona melder zou ik eigenlijk nog 1 van de succesvolle projecten scharen.
Een relatief goedkope app die volautomatisch besmettingen kan vinden.
Iedere maand weer een miljarden verslindend projectje waar wat vriendjes rijk mee worden gemaakt omdat 'omwille van de haast aanbesteding niet kan'.quote:Op maandag 15 november 2021 18:12 schreef maan_man het volgende:
Dat 2g nog door wordt gezet is wel vreemd..quote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook elke keer die ene specifieke maatregel of app die ons nu echt gaat redden volgens de beleidsbepalers.
Besmettingen vind dat ding niet. Vermoedelijke alleen en moest je in kwarrantén.quote:Op maandag 15 november 2021 18:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De corona melder zou ik eigenlijk nog 1 van de succesvolle projecten scharen.
Een relatief goedkope app die volautomatisch besmettingen kan vinden.
In oktober waren er nog 2,4 miljoen actieve gebruikers.quote:Op maandag 15 november 2021 18:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen die dat ding gebruiken dan.
quote:Op maandag 15 november 2021 18:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In oktober waren er nog 2,4 miljoen actieve gebruikers.
Men 'moet iets doen'.quote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat 2g nog door wordt gezet is wel vreemd..
In zowel Duitsland en Oostenrijk is het geen succes en toch gaan we het hier invoeren. Zeker omdat het opzich al een controversiële maatregel is.
Vastgeroest in een denkpatroon, dat is heel moeilijk te doorbreken.quote:Op maandag 15 november 2021 18:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)ren-kosten~bf45e2e5/
Alleen dit gegeven zou al voldoende aanleiding moeten zijn om de hele aanpak te heroverwegen.
We maken meer kapot dan heel, maar ondertussen blijven we roepen dat er geen alternatief is.
Het voelt onderhand alsof we in zo’n Nigeriaanse oplichtingstruc zijn gelopen. Er is ons inmiddels 50k afgetroggeld, je weet dat je genaaid wordt maar je blijft toch naïef meer betalen in de hoop dat het ooit nog goed komtquote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In zowel Duitsland en Oostenrijk is het geen succes en toch gaan we het hier invoeren. Zeker omdat het opzich al een controversiële maatregel is.
Als je uitgaat van goede en wetenschappelijk onderbouwde intenties dan wel ja.quote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het voelt onderhand alsof we in zo’n Nigeriaanse oplichtingstruc zijn gelopen. Er is ons inmiddels 50k afgetroggeld, je weet dat je genaaid wordt maar je blijft toch naïef meer betalen in de hoop dat het ooit nog goed komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |