ik had al bijna een bugs bunny romper voor hem gekochtquote:Op maandag 15 november 2021 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ie afwezig was om te oefenen voor kleine konijntjes.....
quote:Op maandag 15 november 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had al bijna een bugs bunny romper voor hem gekocht
Geen idee?quote:Op maandag 15 november 2021 19:36 schreef greysbones het volgende:
kun je eigenlijk nog wel in je dm
als je op vakantie bent gestuurd voor een langere tijd?
geen idee. dacht het welquote:Op maandag 15 november 2021 19:36 schreef greysbones het volgende:
kun je eigenlijk nog wel in je dm
als je op vakantie bent gestuurd voor een langere tijd?
ik denk dat @dud0r je opeetquote:Op maandag 15 november 2021 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Na drie jaar nog geen notes, laat staan vakanties.....wel heel huiverig om in FEE te posten![]()
als je gaatquote:
Ahwquote:Op maandag 15 november 2021 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je gaat
wil ik wel je hand vasthouden hoor![]()
Nee hoor.quote:
Aaaaa Dolfquote:Op maandag 15 november 2021 20:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ben net als Dolf uit Alfred j kwak.
Rechtvaardig
Oh gelukkig maarquote:Op maandag 15 november 2021 20:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ben net als Dolf uit Alfred j kwak.
Rechtvaardig
Nee kraai Dolfquote:
Pas later zag ik de overeenkomsten met historische Adolf.quote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dolf maakte het wel spannend....
Dat is inderdaad niet ver van elkaar, volgende keer wel even zwaaien hoor als je langs hier komtquote:Op maandag 15 november 2021 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Pas later zag ik de overeenkomsten met historische Adolf.
Overigens: ik was vandaag op werkbezoek in Breda. Op route zag ik dat de Efteling vlakbij was
Zeker en natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2021 07:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet ver van elkaar, volgende keer wel even zwaaien hoor als je langs hier komt
Echt.. je zag niet dat de kraaienpartij een bijna kopie was van de SS?quote:Op maandag 15 november 2021 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Pas later zag ik de overeenkomsten met historische Adolf.
Overigens: ik was vandaag op werkbezoek in Breda. Op route zag ik dat de Efteling vlakbij was
Destijds als kind niet omdat ik op die leeftijd nog geen kennis had van Adolf en zijn organisatie. Later natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt.. je zag niet dat de kraaienpartij een bijna kopie was van de SS?
aah zoquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Destijds als kind niet omdat ik op die leeftijd nog geen kennis had van Adolf en zijn organisatie. Later natuurlijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |