Zou jij mij hier niet meer in willen taggen?quote:Op maandag 15 november 2021 18:51 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood: S1E2
7/10
@:maxi-mus @:caland @:lenny_leonard de wekelijkse Dexter-review staat hierboven!
Misschien brengen mijn reviews je op andere gedachtenquote:Op maandag 15 november 2021 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou jij mij hier niet meer in willen taggen?
Ik HAAT dexter
Zou je mij dan ook niet meer in F1 willen taggen als proleet Verstappen vooraan staat?quote:Op maandag 15 november 2021 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou jij mij hier niet meer in willen taggen?
Ik HAAT dexter
quote:Op maandag 15 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je mij dan ook niet meer in F1 willen taggen als proleet Verstappen vooraan staat?
Ik zag je gisteren wel in dat topic postenquote:Op maandag 15 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je mij dan ook niet meer in F1 willen taggen als proleet Verstappen vooraan staat?
Als Hamilton wint is het daar echt prachtig.quote:Op maandag 15 november 2021 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren wel in dat topic posten
Is Dexter alleen nog op Showtime te zien?quote:Op maandag 15 november 2021 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien brengen mijn reviews je op andere gedachten
Ja, 20 december op NPO+ en in januari op NPO 3.quote:Op maandag 15 november 2021 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is Dexter alleen nog op Showtime te zien?
Man wat was seizoen 8 en het einde kut hé. Ben echt benieuwd naar New Blood.
Jaquote:Op maandag 15 november 2021 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is Dexter alleen nog op Showtime te zien?
Man wat was seizoen 8 en het einde kut hé. Ben echt benieuwd naar New Blood.
Ah fijn. Ik zet het in mijn agenda. Elke maandag?quote:Op maandag 15 november 2021 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ik zal je op de hoogte houden met mijn reviews
Oooeeeh genot!!!quote:Op maandag 15 november 2021 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, 20 december op NPO+ en in januari op NPO 3.
Het nieuwe seizoen van Dexter zal vanaf maandag 3 januari dagelijks te zien zijn bij de NPO. Dat heeft de VPRO woensdag gemeld. Er zijn in totaal tien afleveringen, de eerste zeven zijn vanaf 20 december al te streamen via NPO Plus.
Dat klopt!quote:Op maandag 15 november 2021 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah fijn. Ik zet het in mijn agenda. Elke maandag?
Een warm bad, behalve @onlogisch ,die naait weer iemand een note aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |