Kluun en Klaas tegelijkertijd los.quote:
Jammer, dit was altijd mijn hoogtepunt van de dins- en woensdagen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 2 mandarijnen
Werk weer volledig thuis overigens (Dat jullie niet denken wanneer begint hij weer over de bananen)
Vast weer n of andere goedkope schijtproviderquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben nu op de zaak ( @:Caland ) want er is een internetstoring bij mijn provider.
Ik ben woedend.
Dit klinkt als een probleem uit de jaren 90.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben nu op de zaak ( @:Caland ) want er is een internetstoring bij mijn provider.
Ik ben woedend.
Kwam jij niet uit de jaren 90?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit klinkt als een probleem uit de jaren 90.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:36 schreef GGMM het volgende:
Keihard ingegrepen in het WK-topic
Niet schrikken mensen
https://twitter.com/lovedonald4ever?lang=itquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kluun en Klaas tegelijkertijd los.
En fok heeft zich totaal niet voorbereid op deze spamgolf.
Onderzoek gedaan en niet akkoord bevonden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit kan maar n persoon oplossen
@:rambodirk
Net op. Zo naar huisarts.quote:
Raar moment om weer volledig thuis te werken. (geen kritiek op jou maar op jouw werkgever)quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 2 mandarijnen
Werk weer volledig thuis overigens (Dat jullie niet denken wanneer begint hij weer over de bananen)
Hij FOK!t meer op z'n werk dan thuis.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar moment om weer volledig thuis te werken. (geen kritiek op jou maar op jouw werkgever)
In die persconferentie vrijdag werd weer gezegd zoveel mogelijk thuiswerken? Vandaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar moment om weer volledig thuis te werken. (geen kritiek op jou maar op jouw werkgever)
Ja ik zat even compleet verkeerd in mijn gedachtegang, je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
In die persconferentie vrijdag werd weer gezegd zoveel mogelijk thuiswerken? Vandaar.
Zo raar vind ik het niet!
Kan gebeuren maat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik zat even compleet verkeerd in mijn gedachtegang, je hebt helemaal gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |