abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2021 @ 13:15:30 #26
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_202186718
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 11:33 schreef thedeedster het volgende:
Het is gewoon openbare weg. Die dan "plotseling" is afgesloten. Gewoon weer verder en verder afglijden.
Dat kun je dan over elk evenement zeggen. Een hoop van de festivals is ook op normaal gesproken openbaar terrein, ga je dan ook klagen als je ineens een ticket moet kopen om daar te komen?
Don't let my username fool you...
pi_202186980
Dit gaat niet lang goed meer met dit soort acties.

Welke sneue dwaas heeft bedacht dat dit een goed plan was? Kinderen achter geblindeerde hekken :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_202186995
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 13:15 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Dat kun je dan over elk evenement zeggen. Een hoop van de festivals is ook op normaal gesproken openbaar terrein, ga je dan ook klagen als je ineens een ticket moet kopen om daar te komen?
Top vergelijking! :')

En ja, als je normaliter al tientallen jaren ergens gewoon heen kunt met je kind en nu ineens tegen een zwart hek staat te kijken dan zal dat nogal wat wrijving opleveren lijkt me. :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202187015
Je kan zeggen wat je wil, maar gemeente Zwolle heeft hier echt kei hard gefaald met deze actie.
  maandag 15 november 2021 @ 13:47:20 #30
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202187186
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 13:15 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Dat zie ik toch anders. Zo’n intocht is meestal in de binnenstad, tussen alle winkels.

Maar je kunt je inderdaad ook afvragen of al die evenementen wel kosher zijn. Of dat normaal is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 15 november 2021 @ 13:47:43 #31
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_202187193
Ik vind het maar een rare actie en dan ook nog geblindeerde hekken gebruiken. hadden ze dat niet anders/ beter kunnen regelen/ verspreiden ? Hoe diep gaan we hier nog zinken met zijn allen ? -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_202187221
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 11:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bron: https://www.deswollenaer.(...)ht-leveren-wrevel-op

Ooh kijk toch eens jongens! Hoe heerlijk is dit? Kinderen van ongevaccineerden mogen niet eens meer kijken naar Sinterklaas. Dit vinden wij gevaccineerden toch geweldig en terecht? En geen enkele reden voor kritiek? Heerlijk om onderdeel van de gevaccineerden te zijn, jammer alleen van deze fascistische trekjes maar dat neem ik maar op de koop toe he? Alles voor de VeILiGHeID
Holyshit, jij bent er echt ziek obsessief mee bezig.
  maandag 15 november 2021 @ 13:50:06 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202187230
Ooh en de intocht was niet verboden voor ongevaccineerden :') :')

Zie:
https://www.sinterklaaszwolle.nl/programma/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 15 november 2021 @ 13:52:09 #34
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_202187258
Wat het motief voor het plaatsen van de hekken ook moge zijn, dit topic toont aan dat het de juiste beslissing is geweest. Ongefundeerde wappies in de buurt van je kinderen, moet er niet aan denken.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_202187281
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 13:49 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Holyshit, jij bent er echt ziek obsessief mee bezig.
Ongelooflijk he. :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202187306
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 13:53 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Ongelooflijk he. :D
Ja lach het maar weg. :{w
pi_202187309
Even over die ouders die met kinderen voor dichte hekken staan.
Dus je hebt geen kaartje, je weet dat je niet naar binnen kan.
En toch ga je met je huilende kinderen voor die hekken staan :')
Godver, als je geen kaartje hebt ga je toch lekker thuis die intocht kijken, wat is dat voor kneuzenvolk :')
Twiddel
pi_202187320
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 13:55 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Ja lach het maar weg. :{w
Ok, bij deze even een momentje van stilte. :'(
  maandag 15 november 2021 @ 13:58:21 #39
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_202187340
quote:
81s.gif Op maandag 15 november 2021 13:55 schreef summer2bird het volgende:
Godver, als je geen kaartje hebt ga je toch lekker thuis die intocht kijken, wat is dat voor kneuzenvolk :')
Wil jij even heel gauw weggaan met je logische redenering en gepaste nuance, we willen hier in de slachtofferrol kruipen hallo. We moeten wel kunnen klagen hoe de roverheid ons wappies alles afpakt ja.
pi_202187343
quote:
Nee. Je hebt geen kaartje omdat je het wellicht niet weet of besluit om toch spontaan te gaan kijken maar ineens worden er hekken geplaatst omdat het niet te bedoeling is dat je gaat kijken met jouw kind. Niet gaan liegen, daar hebben wij gevaccineerden echt een handje van.
pi_202187350
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 13:58 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Wil jij even heel gauw weggaan met je logische redenering en gepaste nuance, we willen hier in de slachtofferrol kruipen hallo. We moeten wel kunnen klagen hoe de roverheid ons wappies alles afpakt ja.
Normaliter wel, dit waren echter simpelweg leugens. Wij gevaccineerden moeten wel een beetje eerlijk blijven hoor.
pi_202187363
quote:
Deels heb je gelijk: wanneer je geen kaartjes hebt voor Dance Valley, ga je ook niet huilen bij het hek.

Waar Zwolle een schandelijk fout heeft gemaakt, is dat ze die hekken gingen plaatsen tjdens de intocht. Dat kan écht niet. Neem je verlies als je die hekken bent vergeten.
pi_202187367
De tering wat een onduidelijk slecht artikel. Ik ben echt niks wijzer geworden.
pi_202187437
Gewoon zoals in Oostenrijk opsluiten in hun huis die ongevaccineerde terroristen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  maandag 15 november 2021 @ 14:19:57 #45
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_202187624
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 14:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gewoon zoals in Oostenrijk opsluiten in hun huis die ongevaccineerde terroristen.
Oneens, wij moeten nog veel verder gaan. Alleen voor de normale mensen een virtueel toegangsbewijs. Ongevaccineerden, geen geldige QR-code. Boeren van FDF, geen geldige QR-code. Alle klagende horecaondernemers, geen geldige QR-code. Domme mensen, geen geldige QR-code. Redacteuren van de Telegraaf, klanten van Blokker, Kruidvat of Action, voetbal hooligans, kijkers van Hart van Nederland, Formule 1 liefhebbers, motorrijders, Ingrid van Engelshoven, iedereen die ooit “BOUWEN, BOUWEN, BOUWEN” heeft geroepen: allemaal geen geldige QR-code.

Als het technisch kan, doe het dan.
  maandag 15 november 2021 @ 14:50:52 #46
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202187996
De mensen met principes, die heel prat gaan op die principes, en vervolgens beginnen te jenken als hun principes real life consequenties hebben, beginnen me een beetje de keel uit te hangen.

Vrijheid = eigen keuzes maken = consequenties dragen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_202188300
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 14:50 schreef AgLarrr het volgende:
De mensen met principes, die heel prat gaan op die principes, en vervolgens beginnen te jenken als hun principes real life consequenties hebben, beginnen me een beetje de keel uit te hangen.

Vrijheid = eigen keuzes maken = consequenties dragen.
En je mag domme keuzes maken maar daar ben je dan ook verantwoordelijk voor.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_202188440
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 11:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bron: https://www.deswollenaer.(...)ht-leveren-wrevel-op

Ooh kijk toch eens jongens! Hoe heerlijk is dit? Kinderen van ongevaccineerden mogen niet eens meer kijken naar Sinterklaas. Dit vinden wij gevaccineerden toch geweldig en terecht? En geen enkele reden voor kritiek? Heerlijk om onderdeel van de gevaccineerden te zijn, jammer alleen van deze fascistische trekjes maar dat neem ik maar op de koop toe he? Alles voor de VeILiGHeID
Als het je bedoeling was om al in je OP het topic om zeep te helpen, ben je daar goed in geslaagd.
Hulde!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 15 november 2021 @ 15:30:12 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_202188581
quote:
Volk dat schijnbaar ten overstaan van hun kinderen gaat knokken als ze hun zin niet krijgen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Vis een optie? maandag 15 november 2021 @ 15:41:22 #50
70532 loveli
N
pi_202188748
quote:
Die ouders stonden niet voor dichte hekken. De hekken werden geplaatst terwijl de ouders met kinderen er al stonden.

Prima dat je iets vindt, maar doe dat wel op basis van de juiste info.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')