Oprecht verbaasd overquote:Op woensdag 22 december 2021 11:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Weezer niet in de T2000 is ook wel een omissie
Dan moet je ook naar de Verrukkelijke 500 luisteren! Al jaren genoteerd daar.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
The Horrors heb ik al jaren niet meer geluisterdGoed dat het in de snob gestemd is.
Ik heb het genoteerd, maar dat is pas weer in november. Dan ben ik het mogelijk al vergetenquote:Op woensdag 22 december 2021 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan moet je ook naar de Verrukkelijke 500 luisteren! Al jaren genoteerd daar.
Ben ik mede schuldig aan met hoge notering in mijn lijstquote:Op woensdag 22 december 2021 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan moet je ook naar de Verrukkelijke 500 luisteren! Al jaren genoteerd daar.
Volgens mij kwam ie dit jaar vrij vroeg op zaterdagavond langs?quote:Op woensdag 22 december 2021 11:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ben ik mede schuldig aan met hoge notering in mijn lijst
Was bijna dood dit jaarquote:Op woensdag 22 december 2021 14:29 schreef ruud.nl het volgende:
De stem van Mark Lanegan verveelt nooit.
Wat een verhaal, dit had ik niet eerder meegekregen. Goed dat hij het overleefd heeft in ieder geval.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was bijna dood dit jaar
https://www.theguardian.c(...)early-dying-of-covid
Deze duurt wel een beetje te lang. Het lijkt zich echt voort te slepen om maar lang te zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:45 schreef BillDauterive het volgende:
Hey, NOFX heeft ook liedjes van langer dan 2 minuten. Grappig
Ja precies. Niks mis met lange nummers mits het nut heeft. Maar dit is gewoon saaiquote:Op woensdag 22 december 2021 14:53 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Deze duurt wel een beetje te lang. Het lijkt zich echt voort te slepen om maar lang te zijn.
Ik luister wel netjes naar wat je te zeggen hebt hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 17:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Top 2000-klassiekertje nu van Mud
(Ik heb t idee dat ik tegen mijzelf aan t lullen ben)
Ik ben onderweg naar huis momenteel, vandaar de radiostiltequote:Op woensdag 22 december 2021 17:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Top 2000-klassiekertje nu van Mud
(Ik heb t idee dat ik tegen mijzelf aan t lullen ben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |