Beter van niet.quote:Op maandag 20 december 2021 11:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wist niet eens dat The Pumpkins ook een versie hebben van Landslide
Ja, staat op hun Pisces Iscariot compilatie.quote:Op maandag 20 december 2021 11:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wist niet eens dat The Pumpkins ook een versie hebben van Landslide
Die heb ik gemist. Stream van Pinguin deed weer eens raar, had Landslide in een loop. Vond al dat het nummer erg lang duurde.quote:Op maandag 20 december 2021 11:33 schreef Eightyone het volgende:
To hell with poverty. Ken ik niet, klinkt leuk.
Het had net zo goed iets van de laatste paar jaar kunnen zijn ipv uit (blijkbaar) 1982.
Deze is echt heerlijk ja. Absoluut T2000 materiaalquote:Op maandag 20 december 2021 12:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Verbaas me ergens er over dat deze van Al Green niet in de top 2000 staat
Lekker broeierig.quote:Op maandag 20 december 2021 13:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Somewhere Down The Crazy Rivergenot
Toffe docu, inderdaad!quote:Op maandag 20 december 2021 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor wie nog een leuke docu wil zien over Robbie Robertson/The Band. Once Were Brothers. Fantastisch beeld over een uit elkaar vallende band. https://www.npostart.nl/h(...)5-2021/VPWON_1311170
Wel een KLF nummer/versie met harde gitaren.quote:Op maandag 20 december 2021 13:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
KLF erbij zelfs, wel ff andere koek dan de uurtjes met veel gruizige metal tussendoor.
Lange tijd ook een lobbyplaat geweest voor de Top. Maar net als De La Soul ergens een beetje in het vagevuur blijven hangen. Was nog in de tijd voor de boerenrevolutie van echte keerls.quote:
Een lekkere Ace of Spades riff heb ik dan weer geen moeite meequote:Op maandag 20 december 2021 13:45 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Wel een KLF nummer/versie met harde gitaren.
De boerenkeerls hadden natuurlijk weer voorrang.. Denk voor de T2000 dat Last Train to Trancentral dan meer kans maaktquote:Op maandag 20 december 2021 13:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Lange tijd ook een lobbyplaat geweest voor de Top. Maar net als De La Soul ergens een beetje in het vagevuur blijven hangen. Was nog in de tijd voor de boerenrevolutie van echte keerls.
Die is ook op de keuzelijst terechtgekomen een paar jaar geleden, maar ook dat mag vooralsnog niet baten. Wie weet komt het nog als de 90's het dominante tijdperk worden over een paar jaar. Tot die tijd maar gewoon 20 december ervoor aangrijpen.quote:Op maandag 20 december 2021 13:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De boerenkeerls hadden natuurlijk weer voorrang.. Denk voor de T2000 dat Last Train to Trancentral dan meer kans maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |