Staat Emma Ruth in de Snob?quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Chelsea Wolfe
Staat een goeie live opname van dit nummer bij audiotree, die versie is imo beter
Zat ook in de film Drive met Ryan Goslingquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kende Nightcall al ergens van, maar ik kan maar niet bedenken waarvan. Was er niet een reclame waar dat in zat?
Die kwam gisteren voorbij. Kende haar niet, maar klonk goedquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat Emma Ruth in de Snob?
quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kende Nightcall al ergens van, maar ik kan maar niet bedenken waarvan. Was er niet een reclame waar dat in zat?
Haha, you fixed that for me. Wel een T2000 Tubular Bells achtige cut versiequote:
Is het niet gewoon het deel zonder Transmission 2? (ik luister niet)quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha, you fixed that for me. Wel een T2000 Tubular Bells achtige cut versie
Was sowieso zonder Transmission 2 idd, maar in het Stem gedeelte een vreemde cut ook van 2 minuten. Maargoed, zal wel ihkv de tijd zijn..quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het niet gewoon het deel zonder Transmission 2? (ik luister niet)
Lekkere meezinger tochquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Belachelijk veel death metal vandaag
Ik geloof best dat je hier wel iets voor moet kunnen, maar het staat wel heel ver af van waar ik blij van wordquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:19 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer dat jullie niet genieten van Deafheaven, dat gitaarspel klinkt goed.
In het volgende uur komt Papa Roach langs. Dan verlangt iedereen terug naar Deafheavenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je hier wel iets voor moet kunnen, maar het staat wel heel ver af van waar ik blij van word
Dat geloof ik ook best. Het is over het algemeen gewoon mijn ding niet zo, maar dat zegt niets over de kwaliteit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deafheaven is 10x beter dan nu-metal of piratenmetal meuk
Ja, ging even niet goed bij de afkondiging van Candy's Room. Lijkt bij de start van Arctic Monkeys weer goed te zijn. Hopelijk blijft dat ook zo.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt t aan mij of heeft deze gast een enorme echo?
Pinguin is een online radiostation, dus ben bang van nietquote:Op woensdag 22 december 2021 10:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zit te overwegen trouwens op de kantoor radio de snob op te zetten, maar heb geen idee of de radio die hier staat standaard pinguinradio er tussen heeft staan
Het is een internet/fm radio ding die claimt een lijst te hebben van 10000 stations, wie weetquote:Op woensdag 22 december 2021 10:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Pinguin is een online radiostation, dus ben bang van niet
Aii ben bang van wel. Intro is ook af toch. Ze wisselen de reclame af met Flappie en Driving Home For Christmas. Heb je pech..quote:Op woensdag 22 december 2021 10:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Telde dat fragment net trouwens voor Whamgeddon?
Hier zelfde probleem. Ze hebben t bewust gedaan volgens mij, met die lach enzo.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Telde dat fragment net trouwens voor Whamgeddon?
Kakquote:Op woensdag 22 december 2021 10:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Aii ben bang van wel. Intro is ook af toch. Ze wisselen de reclame af met Flappie en Driving Home For Christmas. Heb je pech..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |