Tja wat is ondergewaardeerd?Volgens mij is hun criterium: niet in de Top 2000-keuzelijst. Dat is op jaarbasis soms lastig te organiseren (stemming Snob al open voor Top 2000-stemming open gaat) maar verder helder criterium imo.quote:Op zondag 19 december 2021 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik was even wel, was dit Del? Want dat vind ik eigenlijk wel het andere minpunt van deze lijst, dat uitvallers en net-nieters nu weer onderdeel van de Snob zijn geworden. Niet omdat het geen prima platen zijn, maar omdat het eigenlijk geen ondergewaardeerde platen zijn.
Dat zou het ook moeten zijn, maar er worden juist veel platen die gewoon op de keuzelijst staan weer teruggezet. Dat bijvoorbeeld zo’n Taillights Fade hier de lijst heeft gehaald vind ik niet zo erg. Die staat al jaren in de Snob en stond dit jaar voor het eerst op de NPO2 keuzelijst. Dus die kan je dan volgend jaar afvoeren. Maar er zijn ook allerlei nummers bij die gewoon al jaren tussen wal en schip vallen omdat ze op de keuzelijst staan en daardoor beide lijsten niet halen en nu dus hier weer terugkomen. Dat zijn er ook ieder jaar iets meer. Die platen zijn verder wel prima, maar het past eigenlijk niet bij de originele insteek.quote:Op zondag 19 december 2021 13:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja wat is ondergewaardeerd?Volgens mij is hun criterium: niet in de Top 2000-keuzelijst. Dat is op jaarbasis soms lastig te organiseren (stemming Snob al open voor Top 2000-stemming open gaat) maar verder helder criterium imo.
Zeker! Jammer dat ik Beste Bill gemist heb, dat is nog mooierquote:Op zondag 19 december 2021 14:16 schreef Bayswater het volgende:
Fijn om Luc de Vos weer eens te horen met wat anders dan Mia.
Jammer dat ie zover gezakt is dit jaarquote:Op zondag 19 december 2021 14:16 schreef Bayswater het volgende:
Fijn om Luc de Vos weer eens te horen met wat anders dan Mia.
Ja. Die cover van Das Modell door Rammstein is geinig om een keertje te horen maar haalt het bij lange na niet bij het origineel.quote:Op maandag 20 december 2021 09:30 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is dan de uitzondering die de regel bevestigt natuurlijk.
Hoor een erg tof nummertje van Christine & The Queens nu jaquote:Op maandag 20 december 2021 10:25 schreef W_Wolf het volgende:
Jullie horen nog steeds muziek? Bij mij lijkt de stream op Pinguinradio.com eruit te liggen...
Ja, het is nu opgelost door naar wat andere Pinguin streams te gaan en weer terug. Dan maar verder met SOAD.quote:Op maandag 20 december 2021 10:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoor een erg tof nummertje van Christine & The Queens nu ja
Op deze maandagochtend klaag ik niet hoor. Hoor liever deze dan Yü-Gung.quote:Op maandag 20 december 2021 10:47 schreef cafca het volgende:
Beetje tam nummer van Einstürzende Neubauten, dit....
Oh, het klinkt wel prima, het was alleen wat rustiger dan verwacht.quote:Op maandag 20 december 2021 10:48 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Op deze maandagochtend klaag ik niet hoor. Hoor liever deze dan Yü-Gung.
Ja. Ik kende het nog niet. Vond het wel lekker klinken en toen ik opzocht waar ik naar luisterde was ik verbaasd dat het Einstürzende Neubauten was.quote:Op maandag 20 december 2021 10:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, het klinkt wel prima, het was alleen wat rustiger dan verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |