Of Justified & Ancient natuurlijk! Maar ja, beiden staan al een flink aantal jaren in de keuzelijst. Mogen best terug naar de Snob 2000. Mogen zij dit zeiknummer van Joanna Newson hebben.quote:Op maandag 20 december 2021 13:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk voor de T2000 dat Last Train to Trancentral dan meer kans maakt
Everywhere vind ik dan in ieder geval nog een stuk beter dan deze titeltrack.quote:Op maandag 20 december 2021 14:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ongelofelijk dat dit nummer van Fleetwood Mac op dezelfde plaat staat als dat verschrikkelijke Everywhere
Heb ook een best of album met daarop een liveversie van Big Love van Lindsey Buckingham solo. Fenomenale versiequote:Op maandag 20 december 2021 14:24 schreef cafca het volgende:
Ik heb sowieso niks met Tango in the Night, veel te overgeproduceerd. Al is Big Love wel echt een goed nummer
Klinkt niet verkeerd!quote:Op maandag 20 december 2021 16:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oehh, straks Emma Ruth Rundle. Onverwacht, maar zeker welkom, alhoewel ik deze track specifiek niet ken
De beste clip ooit.quote:Op maandag 20 december 2021 14:14 schreef ruud.nl het volgende:
Deze van Björk had van mij wel een stuk hoger mogen staan, prachtige videoclip erbij ook.
Ik stem in de top op King Kunta uit armoede, maar ik zou tien keer liever deze hebben. En dan eigenlijk nog eens tien keer liever dan deze zou ik HUMBLE hebben. Maar zo kan het natuurlijk ook.quote:
Ik vind Good Kid, M.A.A.D. City by far z'n beste album. Zou daarop eerder het nummer m.A.A.d. City kiezen of Sing About Me, I'm Dying Of Thirst. Van die laatste dan wel het liefst de 12 minuten versie en niet de kortere versie die (waarschijnlijk) in de Snob gedraaid gaat wordenquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik stem in de top op King Kunta uit armoede, maar ik zou tien keer liever deze hebben. En dan eigenlijk nog eens tien keer liever dan deze zou ik HUMBLE hebben. Maar zo kan het natuurlijk ook.
Ik had juist precies het omgekeerdequote:Op dinsdag 21 december 2021 13:47 schreef W_Wolf het volgende:
Dat nummer van Jean Michel Jarre vond ik toch iets te veel vaag synthesizergeneuzel.
Gelukkig brachten de Nits het gevoel weer fijn terug.
Is zelfs één van de grondleggers van 'synthesizergeneuzel' he. Vind Oxygene van hem wat fijner, maar wmb altijd goed om weer te horenquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:47 schreef W_Wolf het volgende:
Dat nummer van Jean Michel Jarre vond ik toch iets te veel vaag synthesizergeneuzel.
Gelukkig brachten de Nits het gevoel weer fijn terug.
Ja, heb op zich ook niks tegen JMJ. Maar ik vind Equinoxe, pt. 5 gewoon niet zo'n interessant stukje muziek.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is zelfs één van de grondleggers van 'synthesizergeneuzel' he. Vind Oxygene van hem wat fijner, maar wmb altijd goed om weer te horen
Misschien houden ze een wel Subsnob dag op 1 januari op Pinguin met dan vooral ondergewaardeerde genres in de lijst met ondergewaardeerde liedjesquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:54 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zie trouwens wel dat The Train van The Nits weg is. Die stond altijd in deze lijst. Misschien moeten we maar een Subsnob 2000 maken zodat we die ook nog ergens in een lijstje kunnen stemmen.
Geweldig nummer welquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Yeah, 10 minuten stemplaatje Monument. Dit is niet de beste versie, maar hele mooie binnenkomer
Edit: en dan Monument aankondigen met een 10 minuten versie. Dit was en niet de mooiste en niet de 10 minuten versie
Meerdere, maar momenteel bij Volvo.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kende Nightcall al ergens van, maar ik kan maar niet bedenken waarvan. Was er niet een reclame waar dat in zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |