Kung Fu Kenny heeft hier dan ook een plekje, maar juist veel 90’s en 00’s hiphop ontbreekt echt in elke lijst als het niet 2pac of Slimme Schemer is. Dat blijft jammer. En dat stond wel op de keuzelijst zie ik net.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha zeker. Ik vind t prima dat ze erin staan, ben zelf wat minder Kendrick-minded alleen. Maar zie zn grootsheid.
Tegen het eind van het uur volgt met Outro van M83 ook nog een hele mooiequote:Op zaterdag 18 december 2021 17:14 schreef Tussle266 het volgende:
Dark & Long halverwege dit uur maakt het wel de moeite waard om nog even te blijven hangen.
Vanavond, na 19:00, zelf maar opzetten. Zo heb ik er nog wel een paar van vandaag.quote:Op zondag 19 december 2021 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kut, Fitzcarraldo gemist. Wat een geweldige plaat is dat
Wat te denken van het allereerste plaatje van vandaag dat ik zag, Lorelei van Cocteau Twins. Die had op een christelijker tijdstip voorbij mogen komenquote:Op zondag 19 december 2021 11:26 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Vanavond, na 19:00, zelf maar opzetten. Zo heb ik er nog wel een paar van vandaag.
Ik was even wel, was dit Del? Want dat vind ik eigenlijk wel het andere minpunt van deze lijst, dat uitvallers en net-nieters nu weer onderdeel van de Snob zijn geworden. Niet omdat het geen prima platen zijn, maar omdat het eigenlijk geen ondergewaardeerde platen zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 13:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik prefereer het origineel van Kanye, maar tof dat deze Runaway er in staat
Maar als het een uitvaller is uit de Top 2000, vervangen door De Bankzitters, is het dan niet weer een ondergewaardeerde plaat geworden?quote:Op zondag 19 december 2021 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik was even wel, was dit Del? Want dat vind ik eigenlijk wel het andere minpunt van deze lijst, dat uitvallers en net-nieters nu weer onderdeel van de Snob zijn geworden. Niet omdat het geen prima platen zijn, maar omdat het eigenlijk geen ondergewaardeerde platen zijn.
Er staan echt legio plaatjes in de Snob die gewoon in de keuzelijst van de T2000 stonden. Ergens goed dat de nummers die geen kans (meer) maken op een notering in de T2000 alsnog een podium krijgen. Aan de andere kant worden de criteria voor deze lijst op deze manier wel vaag iddquote:Op zondag 19 december 2021 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik was even wel, was dit Del? Want dat vind ik eigenlijk wel het andere minpunt van deze lijst, dat uitvallers en net-nieters nu weer onderdeel van de Snob zijn geworden. Niet omdat het geen prima platen zijn, maar omdat het eigenlijk geen ondergewaardeerde platen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |