SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lucht in je verwarmingquote:Op zondag 14 november 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoor allemaal getik uit de woonkamer ofzo. Het spookt in huis.
Of gewoon de batterijen van de AIVD camera's die leeg zijnquote:
Kan ik een linkje van die feed krijgenquote:Op zondag 14 november 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon de batterijen van de AIVD camera's die leeg zijn
Nee sorry, gesloten serverquote:Op zondag 14 november 2021 22:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ik een linkje van die feed krijgen![]()
![]()
Jammerquote:
quote:
Nee het is nog geen bedtijdquote:
Ja misschien morgen. :p Uhm Brindleton Bay staat mijn huis. Katten en honden volgens mij.quote:Op zondag 14 november 2021 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welk pakket/wereld is met die haven? En doe eens iets aan je moestuin joh.
ja best goedquote:
quote:
Morgen weer aan de bak?quote:Op zondag 14 november 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja best goedLang
Maar prima wel o pzich. Heb anderhalf uur over een sudoku gedaan en toen waren we er bijna
Meestal zoquote:Op zondag 14 november 2021 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah.
Hoe begroet bal jou eigenlijk als je weer online komt?
Lol.quote:Op zondag 14 november 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)l#coral_talk_wrapper
Zo geen korte metten van ome erdogan.
Jammerquote:
Welquote:
Ik ga je wakker maken als mijn wekker om 0545 gaatquote:
quote:Op zondag 14 november 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga je wakker maken als mijn wekker om 0545 gaat
Blufquote:Op zondag 14 november 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga je wakker maken als mijn wekker om 0545 gaat
even wat sim-eieren jatten uit je tuinquote:Op zondag 14 november 2021 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja misschien morgen. :p Uhm Brindleton Bay staat mijn huis. Katten en honden volgens mij.
Ballie stuurt me net je telefoonnummerquote:
Als je me maar geen vieze plaatjes gaat sturenquote:Op zondag 14 november 2021 22:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ballie stuurt me net je telefoonnummer
quote:Op zondag 14 november 2021 22:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:bitterbal GRMBL had het gisteren over gouden tietjes!!!!
Schandalig he
Dat gelooft ook niemand natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2021 22:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leugensquote:Op zondag 14 november 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Schandalig he
Nee ik bel je hijgend opquote:Op zondag 14 november 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je me maar geen vieze plaatjes gaat sturen
Absurd dat dat kanquote:Op zondag 14 november 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Schandalig he
ja echt, ik zei dat ik gouden tientjes ging kopen en toen zei hij tietjes... en toen zei ik dat ik dat tegen jou ging zeggen en toen zei hij NOU EN???quote:
quote:Op zondag 14 november 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat gelooft ook niemand natuurlijk.
Ze geeft het zelf toequote:
quote:Op zondag 14 november 2021 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja echt, ik zei dat ik gouden tientjes ging kopen en toen zei hij tietjes... en toen zei ik dat ik dat tegen jou ging zeggen en toen zei hij NOU EN???
echt...
Zeg ik nietquote:
quote:
quote:Op zondag 14 november 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
Oh jullie doen net alsof en dat is grappig ofzo.
Jij als je meer onder de zonnebank ligtquote:
nou gaat het niet goed :pquote:Op zondag 14 november 2021 22:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij als je meer onder de zonnebank ligt
Gewoon even een boosterzon op Cyprus halen. Ik ben binnen een paar dagen alweer bruin als een tierelier, alsof mijn bruin van Albaantje denkt, ohja, dat moesten we doen met zon.quote:Op zondag 14 november 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gaat het niet goed :p
maar moet wel weer een keer gaan ja
Etto begon zelf hoorquote:
quote:
mja zonnebankie is toch goedkoper denk ik :pquote:Op zondag 14 november 2021 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon even een boosterzon op Cyprus halen. Ik ben binnen een paar dagen alweer bruin als een tierelier, alsof mijn bruin van Albaantje denkt, ohja, dat moesten we doen met zon.
Gelukkig maar. Heb je je 80 lagen al aan?quote:
quote:
Zit nu op 78quote:Op zondag 14 november 2021 22:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb je je 80 lagen al aan?
gewoon lekker tegen die echte smurf aankruipen straksquote:Op zondag 14 november 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu op 78
ik heb het idee dat mijn smurftrui door de was zijn dikte heeft verloren
Poeh hopen dat je het niet koud krijgtquote:Op zondag 14 november 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu op 78
ik heb het idee dat mijn smurftrui door de was zijn dikte heeft verloren
quote:Op zondag 14 november 2021 22:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Poeh hopen dat je het niet koud krijgt
Dat denk ik ook, maar ticket was nu vrij duur omdat we vrij laat boekten. (omdat Wizz onze super cheap tickets geannuleerd had opeens), vlucht was geloof ik 150 retour en hotel ook 150 voor 5 nachten. Eten en drinken is goedkoper dan thuis.quote:Op zondag 14 november 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja zonnebankie is toch goedkoper denk ik :p
300 voor bijna een week is best primaquote:Op zondag 14 november 2021 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ticket was nu vrij duur omdat we vrij laat boekten. (omdat Wizz onze super cheap tickets geannuleerd had opeens), vlucht was geloof ik 150 retour en hotel ook 150 voor 5 nachten. Eten en drinken is goedkoper dan thuis.
Ik heb het gewoon warmquote:
nog geen kattenplaatjequote:Op zondag 14 november 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon warm![]()
Oke slapen nu
Toedeledoei
Klopt, en inclusief ontbijt. Maar gewoon de warmte hier, zo lekker en het helemaal waard. En fijn om weer eens wat dagen met Fles op te trekken en super leuk om Kwiwi en Gergi te hebben ontmoet.quote:Op zondag 14 november 2021 22:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
300 voor bijna een week is best prima
Jaloersquote:Op zondag 14 november 2021 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, en inclusief ontbijt. Maar gewoon de warmte hier, zo lekker en het helemaal waard. En fijn om weer eens wat dagen met Fles op te trekken en super leuk om Kwiwi en Gergi te hebben ontmoet.
Soort van energie shot voor die kut winter in Nederland.
kukelekuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
quote:Op zondag 14 november 2021 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kukelekuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Damn 80 kmquote:Op zondag 14 november 2021 23:32 schreef Recce het volgende:
Stukje gefietst (80 km) vanmiddag. Het was grijs.![]()
Oriënteertafel Kuiperberg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laagste watertoren van Nederland:
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik fietsen ook zo leuk vond. Goede workout en je komt nog eens ergensquote:Op zondag 14 november 2021 23:32 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen weer kwiwi-tijd eruit?quote:Op zondag 14 november 2021 23:34 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk thuis! Even douchen en dan lekker in m'n eigen bed kruipen
Hier was Los laatst toch ook? En watertorensquote:Op zondag 14 november 2021 23:32 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit jij straks op de hometrainer in de sportschool om de vakantiekilo's kwijt te raken?quote:Op zondag 14 november 2021 23:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wou dat ik fietsen ook zo leuk vond. Goede workout en je komt nog eens ergens
Hey daar was Los laatst ook!quote:Op zondag 14 november 2021 23:32 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie dromen, ik ga ook slapen, morgen laatste dagje van de zon genieten! En die mensen bij de grensovergang vielen me reuze mee zelfs toen ik na 100 meter omdraaide en er weer doorheen ging. Groetjes aan Gergi!quote:Op zondag 14 november 2021 23:34 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk thuis! Even douchen en dan lekker in m'n eigen bed kruipen
Ja, klopt! Ik was daar in de buurt aan het fietsen en zag het bordje opeens, dus maar naartoe gefietst.quote:Op zondag 14 november 2021 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier was Los laatst toch ook? En watertorens
Ik probeer uit te slapen tot 8uquote:Op zondag 14 november 2021 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen weer kwiwi-tijd eruit?
Nee, ik ren door het bosquote:Op zondag 14 november 2021 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit jij straks op de hometrainer in de sportschool om de vakantiekilo's kwijt te raken?
Oh ja ze waren ook aardig tegen ons, alleen niet tegen mensen met een non-EU paspoortquote:Op zondag 14 november 2021 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey daar was Los laatst ook!
[..]
Mooie dromen, ik ga ook slapen, morgen laatste dagje van de zon genieten! En die mensen bij de grensovergang vielen me reuze mee zelfs toen ik na 100 meter omdraaide en er weer doorheen ging. Groetjes aan Gergi!
Ja is ook zo, maar met fietsen kom je toch een stukje verder uit de buurt.quote:Op maandag 15 november 2021 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is toch ook best leuk als je verschillende routes doet?
Dat van die bergen kan ik me goed voorstellen.quote:Op maandag 15 november 2021 00:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar met fietsen kom je toch een stukje verder uit de buurt.
Maar om de een of andere reden vind ik fietsen als sport niet leuk. Misschien ook omdat ik hier dan al snel bergen op en af moet, en dat als beginner een (te) zware klus is om het voor mij leuk te houden
Trustequote:Op maandag 15 november 2021 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat van die bergen kan ik me goed voorstellen.Ik denk dat ik ook niet echt leuk zou vinden.
Slapen.
Lekker op broodquote:Op maandag 15 november 2021 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan pindakaas
*maakt screenshotquote:Op maandag 15 november 2021 00:16 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, leg het vast in je dagboek want we schrijven hier een stukje geschiedenis.. kwiwi nog op na middernacht
quote:Op maandag 15 november 2021 00:16 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, leg het vast in je dagboek want we schrijven hier een stukje geschiedenis.. kwiwi nog op na middernacht
Ik zit al aan het ontbijt hoor. Helemaal geen tijd om op iemand z'n bed te springenquote:Op maandag 15 november 2021 06:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* trekt dudor en dimmy van het bed.
Hier @:LTVDK
tsja, da's Nederland he, als crimineel heb je alle rechten, als slachtoffer heb je plichten en moet je lijdzaam toezien. De wereld op z'n kopquote:Op maandag 15 november 2021 06:24 schreef kwiwi het volgende:
WtfMan z'n huis gekraakt toen ie even in het ziekenhuis lag, politie mocht de krakers er niet zomaar uitzetten, 3 weken later is het uitzettingsbevel er eindelijk maar is z'n hele huis inmiddels overhoop gehaald en leeggeroofd
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)2Flm.facebook.com%2F
Moet je niet thuis werkenquote:Op maandag 15 november 2021 06:39 schreef Koen66 het volgende:
en op naar Dordrecht, mijn werkplek voor vandaag
Kan me helemaal voorstellen dat het in Nederland net zo zou gaan.quote:Op maandag 15 november 2021 06:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, da's Nederland he, als crimineel heb je alle rechten, als slachtoffer heb je plichten en moet je lijdzaam toezien. De wereld op z'n kop
Verrek, het is niet eens Nederland maar Italie, apart. Hier ben je zoiets wel gewend, daar zou ik verwachten dat de Carabinieri wel raad weet met zulke types![]()
quote:Op zondag 14 november 2021 23:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja ze waren ook aardig tegen ons, alleen niet tegen mensen met een non-EU paspoort
Groetjes terug! Hij vraagt nu ook steeds "en, is er nog wat interessants besproken op het forum?". Als ie Nederlands had gekund had ie ook een account gemaakt nu denk ikGeniet van de zon nog morgen
quote:Op maandag 15 november 2021 06:39 schreef Koen66 het volgende:
en op naar Dordrecht, mijn werkplek voor vandaag
Hij kan gewoon een account aanmaken. Nederlands heeft hij toch zo geleerdquote:Op zondag 14 november 2021 23:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja ze waren ook aardig tegen ons, alleen niet tegen mensen met een non-EU paspoort
Groetjes terug! Hij vraagt nu ook steeds "en, is er nog wat interessants besproken op het forum?". Als ie Nederlands had gekund had ie ook een account gemaakt nu denk ikGeniet van de zon nog morgen!
Sinds vrijdag wel jaquote:Op maandag 15 november 2021 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi weet Gergi dat wij hem Gergi noemen?
Dus z'n naam is niet echt Gergiquote:
True thatquote:
l tijden geen call of duty gespeeld. zou m'n wekker er ook niet voor zettenquote:
quote:
ik ook niet, wat een crap is dat gewordenquote:Op maandag 15 november 2021 07:49 schreef dud0r het volgende:
a
[..]
l tijden geen call of duty gespeeld. zou m'n wekker er ook niet voor zetten
ik vind koffie niet lekkerquote:
Ben ik alweer 45 minuten mee bezigquote:
Ohquote:
Maar het is nog steeds koffiequote:Op maandag 15 november 2021 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja, ik heb ook maar verwenkoffie, dus niet echt zwarte koffie of zo
Ik heb ook verwenthee.quote:Op maandag 15 november 2021 08:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds koffie
Ik ga straks denk ik even een chai latte maken
Iedereen is 'druk' aan het werkquote:
wel erg ijverig ineensquote:Op maandag 15 november 2021 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is 'druk' aan het werk
Beste jongetje/ meisje van de klasquote:
zit je op kantoor of thuis?quote:Op maandag 15 november 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beste jongetje/ meisje van de klas
Kind naar school brengen.quote:
Thuis, volgens mij mag ik niet meer naar kantoor i.v.m. de maatregelenquote:
Das toch goed dan?!quote:Op maandag 15 november 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thuis, volgens mij mag ik niet meer naar kantoor i.v.m. de maatregelen
Ja, volgens mij bespreken we de details vandaag, dus ik ben benieuwd.quote:
Je hebt je winterspek nogquote:Op maandag 15 november 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
vandaag maar 8 graden [ afbeelding ]
Nog meer lagen onder mijn jas past niet
Beter je best doen volgende keerquote:
verhuis naar warmere oorden?quote:Op maandag 15 november 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
Leuk als er een fluitert een hartaanval krijgt.quote:Op maandag 15 november 2021 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo allemaal schatjes3:11 inleveren nog maar
![]()
Als de leden van een koor samen zingen, bewegen hun hartslag en -ritme ook naar elkaar toe
Of een hartritmestoornis heeft.quote:Op maandag 15 november 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk als er een fluitert een hartaanval krijgt.
Of zeshonderd suikerklontjes eet en er zit een mooie vrouw in het publiek.quote:Op maandag 15 november 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een hartritmestoornis heeft.
Gewoon lagen over je jas gaan doenquote:Op maandag 15 november 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
Met of zonder diabetes?quote:Op maandag 15 november 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zeshonderd suikerklontjes eet en er zit een mooie vrouw in het publiek.
Thermokleding?quote:Op maandag 15 november 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2021 08:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon lagen over je jas gaan doen
Hier hetzelfde, alleen voor mensen die niet thuis kunnen werken wordt er een uitzondering gemaaktquote:Op maandag 15 november 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thuis, volgens mij mag ik niet meer naar kantoor i.v.m. de maatregelen
Amaramadingdongquote:
quote:
het was wat frisjes op de fiets. Ik moet eens gaan kijken voor een jas die helemaal dicht gaat. Moest nu m'n sjaal om op de fiets. Beetje overdreven met 8 graden.quote:Op maandag 15 november 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
oke okequote:
In huis halen, voor als het weer -12 wordt net als afgelopen winterquote:
Niet? Zelfs ik heb datquote:
Het enige waar ze bij mij over zouden kunnen gaan zagen is het feit dat ik 'nieuw' ben en naar kantoor moet, maar dat was de vorige lockdown-periode ook geen issue. Toen zat ik na 3 weken al thuis te werkenquote:Op maandag 15 november 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
Hier hetzelfde, alleen voor mensen die niet thuis kunnen werken wordt er een uitzondering gemaakt
quote:Op maandag 15 november 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In huis halen, voor als het weer -12 wordt net als afgelopen winter
Echt nietus!!quote:Op maandag 15 november 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim, het gaat deze winter -22 worden.
dat maakt ze natuurlijk niks uit. je bent alsnog nieuw en moet naar kantoorquote:Op maandag 15 november 2021 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige waar ze bij mij over zouden kunnen gaan zagen is het feit dat ik 'nieuw' ben en naar kantoor moet, maar dat was de vorige lockdown-periode ook geen issue. Toen zat ik na 3 weken al thuis te werken
Het is toch geen -12 geweestquote:Op maandag 15 november 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In huis halen, voor als het weer -12 wordt net als afgelopen winter
1 dag hier de rest -10 oidquote:Op maandag 15 november 2021 09:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is toch geen -12 geweest
Nee, nee, nee, nee, neequote:Op maandag 15 november 2021 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat maakt ze natuurlijk niks uit. je bent alsnog nieuw en moet naar kantoor
oh was dat hetquote:Op maandag 15 november 2021 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nee, nee
Het advies is: werk thuis alleen als het ECHT NIET anders kan.
quote:
oeh, dan neem ik vrijquote:Op maandag 15 november 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim, het gaat deze winter -22 worden.
"Wie is toch die smurf die naar cavia ruikt en steeds wegkijkt"quote:Op maandag 15 november 2021 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige waar ze bij mij over zouden kunnen gaan zagen is het feit dat ik 'nieuw' ben en naar kantoor moet, maar dat was de vorige lockdown-periode ook geen issue. Toen zat ik na 3 weken al thuis te werken
Heel attentquote:Op maandag 15 november 2021 09:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch leuk dat de baas aan secretaressedag denkt.
Ik win elke stare-contest, dus wat brabbel je?quote:Op maandag 15 november 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wie is toch die smurf die naar cavia ruikt en steeds wegkijkt"
-71 gradenquote:
ik vind het ook niet echt nodig.quote:Op maandag 15 november 2021 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb geen thermokleding, we leven hier niet in Yakutsk
Dacht eerst dat het ergens in China was ofzo, maar Tzum ligt dus schijnbaar in Frieslandquote:Vogelgriep bij pluimveebedrijf in Tzum, ruim 122.000 kuikens afgemaakt
https://nos.nl/artikel/24(...)00-kuikens-afgemaakt
heb je zo'n groot hoofd dat er een hele onderzeeër in past?quote:
@FreshFruit had je dat wel kunnen vertellen.quote:Op maandag 15 november 2021 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het ergens in China was ofzo, maar Tzum ligt dus schijnbaar in Friesland
Beter dan in je ...quote:
👀quote:Op maandag 15 november 2021 09:12 schreef Karzai het volgende:
Vroeger deden mensen gewoon een oude krant onder hun trui en wat hooi in de schoenen
quote:Op maandag 15 november 2021 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter dan in je ...
Laat maar, het is nog te vroeg voor huehue hoor
het is maar goed dat je geen 300 jaar terug leefde he.quote:
Was net aan het kijken of ik nog ergens kranten hebquote:Op maandag 15 november 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is maar goed dat je geen 300 jaar terug leefde he.
Vroeger hadden mensen op hun negentiende geen tanden meer, werden moeder op hun achtste en gingen ze dood voor hun dertigste.quote:Op maandag 15 november 2021 09:12 schreef Karzai het volgende:
Vroeger deden mensen gewoon een oude krant onder hun trui en wat hooi in de schoenen
Ze zijn daar wat effectiever met een virus aanpakken dan met coronaquote:Op maandag 15 november 2021 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:freshfruit had je dat wel kunnen vertellen.
quote:Om te voorkomen dat de vogelgriep verder wordt verspreid, worden de ongeveer 122.500 vleeskuikens afgemaakt.
Enige keer dat ik het echt goed koud had was met -7 in een schapenstal op Texel in de buitenlucht.quote:Op maandag 15 november 2021 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind het ook niet echt nodig.
Heb een legging voor het trainen buiten als het echt koud wordt. Werkt prima.
Mijn familie wil afspreken en sinterklaas vierenquote:Op maandag 15 november 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Bij mij heeft de halve familie Corona momenteel, gelukkig zijn wij van gehard staal en titanium gemaakt.
Is dit een pleonasme?quote:Op maandag 15 november 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dronken zwakzinnige Pisrussen overal met urine- en poepvlekken in de broek.
Ja ik ben ook de boot al af aan het houden.quote:Op maandag 15 november 2021 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn familie wil afspreken en sinterklaas vieren
Ja en vroeger was jij jong.quote:Op maandag 15 november 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger hadden mensen op hun negentiende geen tanden meer, werden moeder op hun achtste en gingen ze dood voor hun dertigste.
Ik hoef geen Corona als cadeautje.quote:Op maandag 15 november 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben ook de boot al af aan het houden.
Dat is wel heel erg lang geleden hoorquote:Op maandag 15 november 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en vroeger was jij jong.
Sint zat te denken wat hij 4E zou schenken....quote:Op maandag 15 november 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef geen Corona als cadeautje.
Nog meer cavia'squote:Op maandag 15 november 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sint zat te denken wat hij 4E zou schenken....
je wilde iedereen met corona afmaken?quote:Op maandag 15 november 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn daar wat effectiever met een virus aanpakken dan met corona
[..]
vroegah toen ik nog in klepauto's rond scheurde met containers er in, had ik van die veiligheidsschoenen met een plaat in de bodem.quote:Op maandag 15 november 2021 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Enige keer dat ik het echt goed koud had was met -7 in een schapenstal op Texel in de buitenlucht.
Echt. Nooit. Meer.![]()
En met -8 in New York op een open dubbeldekker tijdens de Brooklyntour.. toen had ik ook een legging onder mijn gewone broek aan.
misschien heeft @Soulraven salade van hem gemaaktquote:
Cavia's met coronaquote:
Ja schat daar is het herfst voorquote:Op maandag 15 november 2021 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, het is wel erg grijs en grauw, buiten.
Dat is wel netjes van zequote:Op maandag 15 november 2021 09:19 schreef Ama het volgende:
Mijn headphone begint kapot te gaan. Dus ik dat bedrijf berichtje gestuurd en gezegd dat emotioneel waarde heeft voor me.. krijg ik nu gratis dat onderdeel thuis gestuurd. ❤️
Whehe die klepauto's.. vroeger werd ik gewoon naar een depot gebracht met fiets en al in zo'n klepauto. Dat was pas service.quote:Op maandag 15 november 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
vroegah toen ik nog in klepauto's rond scheurde met containers er in, had ik van die veiligheidsschoenen met een plaat in de bodem.
Als er sneeuw lag werd die plaat op een gegeven moment koud. Dan werd je dus pas weer warm als je thuis was en onder de douche sprong.
Die rare wederhelft is meer van de endlossüng en zulks ongeinquote:
voor leuke vrouwen doen ze dat wel jaquote:Op maandag 15 november 2021 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe die klepauto's.. vroeger werd ik gewoon naar een depot gebracht met fiets en al in zo'n klepauto. Dat was pas service.
quote:
Ja, true.. Ergens ook wel weer gezellig.. moet nog wat extra lampjes voor de achtertuin kopen.quote:Op maandag 15 november 2021 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja schat daar is het herfst voor
Ja ze vroegen zelfs nog of de andere kant ook kapot begint te gaan. Misschien krijg ik wel twee nieuwe oorkussens.quote:
We gaan we vermoorden?quote:Op maandag 15 november 2021 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die rare wederhelft is meer van de endlossüng en zulks ongein
De lelijke- en niet leuke moesten het maar uitzoeken en zelf fietsen?quote:Op maandag 15 november 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor leuke vrouwen doen ze dat wel ja
zou wel het beste zijnquote:Op maandag 15 november 2021 09:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze vroegen zelfs nog of de andere kant ook kapot begint te gaan. Misschien krijg ik wel twee nieuwe oorkussens.
Ik kan niet ontkennen dat ik dat heb zien gebeuren.quote:Op maandag 15 november 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De lelijke- en niet leuke moesten het maar uitzoeken en zelf fietsen?
is ook het meest aan slijtage onderhevigquote:Op maandag 15 november 2021 09:21 schreef Ama het volgende:
Volgens mij zijn die oorkussens ook het eerste wat kapot gaat.
quote:Op maandag 15 november 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik dat heb zien gebeuren.
Mja als we dezelfde methode moeten toepassen zoals ze bij die kippen doen waarschijnlijk iedereenquote:
Hopelijk is het echt makkelijk om zelf te vervangen. Lijkt vast te zitten.quote:Op maandag 15 november 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
is ook het meest aan slijtage onderhevig
heb teamcoaches hele tassen van het ene naar het andere depot zien brengen voor bepaalde medewerkers en tegen anderen werd er gezegd fiets maar even heen en weer en schrijf de extra tijd maarquote:
quote:Op maandag 15 november 2021 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja als we dezelfde methode moeten toepassen zoals ze bij die kippen doen waarschijnlijk iedereen
Maar wat zijn klepauto's?quote:Op maandag 15 november 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb teamcoaches hele tassen van het ene naar het andere depot zien brengen voor bepaalde medewerkers en tegen anderen werd er gezegd fiets maar even heen en weer en schrijf de extra tijd maar
maar ook als je gevaccineerd bent kan je besmet raken. Moet je dan alsnog geruimd worden?quote:Op maandag 15 november 2021 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja als we dezelfde methode moeten toepassen zoals ze bij die kippen doen waarschijnlijk iedereen
auto's met een klepquote:
Ja, ik heb ook wisselende ervaringen, werd tijdelijk overgeplaatst naar een ander depot, omdat ze daar tekort hadden en toen kreeg ik ineens complete kledingpakketten incl. regenpak. Was op dat andere VBL onmogelijk.quote:Op maandag 15 november 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb teamcoaches hele tassen van het ene naar het andere depot zien brengen voor bepaalde medewerkers en tegen anderen werd er gezegd fiets maar even heen en weer en schrijf de extra tijd maar
Je verwacht het nietquote:
echt hequote:
Ja het is een beetje apart hoe dat gingquote:Op maandag 15 november 2021 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wisselende ervaringen, werd tijdelijk overgeplaatst naar een ander depot, omdat ze daar tekort hadden en toen kreeg ik ineens complete kledingpakketten incl. regenpak. Was op dat andere VBL onmogelijk.
Rustig aan bittergoebbalsquote:
Heeft niet elke auto een klepquote:
Beter dan een hoofd in m'n yellow submarine?quote:Op maandag 15 november 2021 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter dan in je ...
Laat maar, het is nog te vroeg voor huehue hoor
Fijn is ie hè?quote:Op maandag 15 november 2021 09:30 schreef Karzai het volgende:
Ook blij met mijn nieuwe tasje van 3 euro van de decathlon
Sjansquote:Op maandag 15 november 2021 09:30 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Haha Bob Marley referentie ❤️
Auto's zonder achterklep?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |