SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lucht in je verwarmingquote:Op zondag 14 november 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoor allemaal getik uit de woonkamer ofzo. Het spookt in huis.
Of gewoon de batterijen van de AIVD camera's die leeg zijnquote:
Kan ik een linkje van die feed krijgenquote:Op zondag 14 november 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon de batterijen van de AIVD camera's die leeg zijn
Nee sorry, gesloten serverquote:Op zondag 14 november 2021 22:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ik een linkje van die feed krijgen![]()
![]()
Jammerquote:
quote:
Nee het is nog geen bedtijdquote:
Ja misschien morgen. :p Uhm Brindleton Bay staat mijn huis. Katten en honden volgens mij.quote:Op zondag 14 november 2021 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welk pakket/wereld is met die haven? En doe eens iets aan je moestuin joh.
ja best goedquote:
quote:
Morgen weer aan de bak?quote:Op zondag 14 november 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja best goedLang
Maar prima wel o pzich. Heb anderhalf uur over een sudoku gedaan en toen waren we er bijna
Meestal zoquote:Op zondag 14 november 2021 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah.
Hoe begroet bal jou eigenlijk als je weer online komt?
Lol.quote:Op zondag 14 november 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)l#coral_talk_wrapper
Zo geen korte metten van ome erdogan.
Jammerquote:
Welquote:
Ik ga je wakker maken als mijn wekker om 0545 gaatquote:
quote:Op zondag 14 november 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga je wakker maken als mijn wekker om 0545 gaat
Blufquote:Op zondag 14 november 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga je wakker maken als mijn wekker om 0545 gaat
even wat sim-eieren jatten uit je tuinquote:Op zondag 14 november 2021 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja misschien morgen. :p Uhm Brindleton Bay staat mijn huis. Katten en honden volgens mij.
Ballie stuurt me net je telefoonnummerquote:
Als je me maar geen vieze plaatjes gaat sturenquote:Op zondag 14 november 2021 22:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ballie stuurt me net je telefoonnummer
quote:Op zondag 14 november 2021 22:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:bitterbal GRMBL had het gisteren over gouden tietjes!!!!
Schandalig he
Dat gelooft ook niemand natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2021 22:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leugensquote:Op zondag 14 november 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Schandalig he
Nee ik bel je hijgend opquote:Op zondag 14 november 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je me maar geen vieze plaatjes gaat sturen
Absurd dat dat kanquote:Op zondag 14 november 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Schandalig he
ja echt, ik zei dat ik gouden tientjes ging kopen en toen zei hij tietjes... en toen zei ik dat ik dat tegen jou ging zeggen en toen zei hij NOU EN???quote:
quote:Op zondag 14 november 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat gelooft ook niemand natuurlijk.
Ze geeft het zelf toequote:
quote:Op zondag 14 november 2021 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja echt, ik zei dat ik gouden tientjes ging kopen en toen zei hij tietjes... en toen zei ik dat ik dat tegen jou ging zeggen en toen zei hij NOU EN???
echt...
Zeg ik nietquote:
quote:
quote:Op zondag 14 november 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
Oh jullie doen net alsof en dat is grappig ofzo.
Jij als je meer onder de zonnebank ligtquote:
nou gaat het niet goed :pquote:Op zondag 14 november 2021 22:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij als je meer onder de zonnebank ligt
Gewoon even een boosterzon op Cyprus halen. Ik ben binnen een paar dagen alweer bruin als een tierelier, alsof mijn bruin van Albaantje denkt, ohja, dat moesten we doen met zon.quote:Op zondag 14 november 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gaat het niet goed :p
maar moet wel weer een keer gaan ja
Etto begon zelf hoorquote:
quote:
mja zonnebankie is toch goedkoper denk ik :pquote:Op zondag 14 november 2021 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon even een boosterzon op Cyprus halen. Ik ben binnen een paar dagen alweer bruin als een tierelier, alsof mijn bruin van Albaantje denkt, ohja, dat moesten we doen met zon.
Gelukkig maar. Heb je je 80 lagen al aan?quote:
quote:
Zit nu op 78quote:Op zondag 14 november 2021 22:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb je je 80 lagen al aan?
gewoon lekker tegen die echte smurf aankruipen straksquote:Op zondag 14 november 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu op 78
ik heb het idee dat mijn smurftrui door de was zijn dikte heeft verloren
Poeh hopen dat je het niet koud krijgtquote:Op zondag 14 november 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu op 78
ik heb het idee dat mijn smurftrui door de was zijn dikte heeft verloren
quote:Op zondag 14 november 2021 22:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Poeh hopen dat je het niet koud krijgt
Dat denk ik ook, maar ticket was nu vrij duur omdat we vrij laat boekten. (omdat Wizz onze super cheap tickets geannuleerd had opeens), vlucht was geloof ik 150 retour en hotel ook 150 voor 5 nachten. Eten en drinken is goedkoper dan thuis.quote:Op zondag 14 november 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja zonnebankie is toch goedkoper denk ik :p
300 voor bijna een week is best primaquote:Op zondag 14 november 2021 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ticket was nu vrij duur omdat we vrij laat boekten. (omdat Wizz onze super cheap tickets geannuleerd had opeens), vlucht was geloof ik 150 retour en hotel ook 150 voor 5 nachten. Eten en drinken is goedkoper dan thuis.
Ik heb het gewoon warmquote:
nog geen kattenplaatjequote:Op zondag 14 november 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon warm![]()
Oke slapen nu
Toedeledoei
Klopt, en inclusief ontbijt. Maar gewoon de warmte hier, zo lekker en het helemaal waard. En fijn om weer eens wat dagen met Fles op te trekken en super leuk om Kwiwi en Gergi te hebben ontmoet.quote:Op zondag 14 november 2021 22:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
300 voor bijna een week is best prima
Jaloersquote:Op zondag 14 november 2021 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, en inclusief ontbijt. Maar gewoon de warmte hier, zo lekker en het helemaal waard. En fijn om weer eens wat dagen met Fles op te trekken en super leuk om Kwiwi en Gergi te hebben ontmoet.
Soort van energie shot voor die kut winter in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |