abonnement Unibet Coolblue
pi_202200642
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 09:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat Kroatië, daar wil je ook gewoon echt niet zitten. :N
Ik denk dat er voldoende kandidaten blij zullen zijn dat ze in Kroatië zitten. Normaliter moeten ze naar de Filipijnen, en dat is ook lang niet altijd een feest. Daar hebben ze veel meer last van ongedierte en temperaturen constant 35+. Regen komt daar in emmers naar beneden. En dan hebben we het nog maar niet over de reis van en naar de Filipijnen met bijbehorende jetlag.
pi_202200736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 09:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat Kroatië, daar wil je ook gewoon echt niet zitten. :N
Bwoah Kroatië is mooi gek, daar wil ik echt wel zitten.
afspraak tandarts verzetten
pi_202200746
Zal Yuki dan toch gaan winnen?

Of de rooie?
afspraak tandarts verzetten
pi_202200771
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 12:54 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik denk dat er voldoende kandidaten blij zullen zijn dat ze in Kroatië zitten. Normaliter moeten ze naar de Filipijnen, en dat is ook lang niet altijd een feest. Daar hebben ze veel meer last van ongedierte en temperaturen constant 35+. Regen komt daar in emmers naar beneden. En dan hebben we het nog maar niet over de reis van en naar de Filipijnen met bijbehorende jetlag.
Oh natuurlijk zullen er deelnemers zijn die liever dit klimaat hebben dan veel warmer. :)
Ik zou er niet blij van worden. Met dikke (natte) jassen op een strand. :N
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202200865
Enorm jammer dat Jan eruit ligt.

Dat was de enige echte dit seizoen. Maar ik zei wel al snel dat zo'n types zich vaak bescheidener moeten gaan opstellen richten de individuele proeven. Dan komen die slappe slangen naar voren die zelf niet veel kunnen die dan samen met andere sterke spelers eruit spelen.

Ik had hem alleen nog wel een stuk verder gegund, erg sympathieke kerel.

Kroatie is natuurlijk echt bagger, waarom konden ze btw niet naar de Filipijnen? Ze zitten toch op een nagenoeg onbewoond eiland?
- Met zuidelijke groet -
  PR en moderator dinsdag 16 november 2021 @ 13:12:27 #156
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202200902
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 november 2021 12:08 schreef Benny het volgende:

[..]
Het is ook knap lullig dat je denkt er bijna te zijn en terwijl je de finishlijn ziet te horen krijgt dat je nog 3 rondes moet, terwijl je eigenlijk al gebroken bent
Ja ze waren op dat punt al bijna 3 weken uitgehongerd. De expeditie duurt er niet langer door, maar dat lijkt me alsnog een extra klap voor je mentale gesteldheid.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 16 november 2021 @ 13:18:11 #157
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202200987
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 13:09 schreef Schnitzels het volgende:
Enorm jammer dat Jan eruit ligt.

Dat was de enige echte dit seizoen. Maar ik zei wel al snel dat zo'n types zich vaak bescheidener moeten gaan opstellen richten de individuele proeven. Dan komen die slappe slangen naar voren die zelf niet veel kunnen die dan samen met andere sterke spelers eruit spelen.

Ik had hem alleen nog wel een stuk verder gegund, erg sympathieke kerel.
Eens! Hoe hij een super teamspeler was in de teamfase, en hoe hij een super individuele speler was in de individuele fase. Dat soort mensen horen echt ER te winnen imo, vind het altijd super jammer als ze dat ontnomen wordt omdat anderen liever tegen ‘zwakkeren’ in de finale staan.
Deze is alleen wel toch z’n eigen schuld door naief z’n immuniteitsring niet in te zetten. Hij had een uitweg en gebruikte hem niet. Dat snap ik echt niet, want daarna geef je jezelf de kans een nieuwe proef te winnen en sowieso weer 2 dagen verder te komen. Hij is te comfortabel geraakt in z’n veilige positie en dat heeft ‘m de kop gekost hier.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_202201030
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 13:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Oh natuurlijk zullen er deelnemers zijn die liever dit klimaat hebben dan veel warmer. :)
Ik zou er niet blij van worden. Met dikke (natte) jassen op een strand. :N
O-)

(Hoewel natte kleding; nah)
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 13:23:09 #159
8781 crew  Frutsel
pi_202201049
quote:
11s.gif Op maandag 15 november 2021 01:45 schreef Moira het volgende:
Ik vind het echt doodzonde van Jan, maar het is wel echt z'n eigen schuld dattie die immuniteitsring niet inzet! Hij is net terug van winnaarseiland, voordat je die ringen had die je wel/niet kon inzetten had je gewoon standaard immuniteit op de eerstvolgende eilandraad. Omdat ze natuurlijk gelijk hun kans willen grijpen de sterke winnaars eruit te gooien. Dan had 'ie zichzelf iig de kans gegeven om weer opnieuw voor immuniteit te strijden :N

Had trouwens ff opgeschreven wie op wie gestemd heeft en hoe veel stemmen ze nog over hebben:

Jasmine (2 op Anouk) - 4 stemmen over
Anouk (2 op Jan) - 3 stemmen over
René (2 op Jan) - 3 stemmen over
Britte (1 op Jan) - 4 stemmen over
Jan (2 op Jasmine) - Gaat met 4 stemmen & een immuniteitsring op zak naar huis ;(
Yuki (niet gestemd) - Met 5 stemmen op Winnaarseiland


Er waren 5 stemmen op Jan en max 2 voor anderen, dus René en Anouk zitten straks nodeloos zonder stemmen als ze de laatste eilandraad halen. Ik snap niet dat mensen zich zo makkelijk mee laten nemen in een extra stem inzetten als ze niet zelf direct onder vuur staan. Hebben ze uiteindelijk alleen zichzelf mee juist.
Anderzijds denk ik dat je meer stemmen in moet zetten als je je eigen overlevingskansen wil vergroten en je merkt dat je 'bij een kliekje op het eiland zit'. Je moet dat z.s.m. ontmantelen want je bent vroeg of laat zelf de klos als je met ze 'meedoet'.

Vorige week bij Loek hadden Wietze, Loek en Anouk moeten ingrijpen om hun voordeel te behouden t.o.v. de andere drie. Jasmine was al eens genaaid door ze maar in plaats daarvan wilden ze allemaal Jasmine wegstemmen die immuniteit won. Nadat Loek weg was werd dat een kansloze zaak. Dat ze Jan zouden pakken was te verwachten. De rest volgt nu ook. Yasmin en Anouk lijken dat nog steeds niet te beseffen en voor hun is het extra zuur dat de stemmen van Wietze ook 'weg' zijn nu.
  Redactie Sport dinsdag 16 november 2021 @ 13:24:48 #160
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202201070
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 13:23 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Anderzijds denk ik dat je meer stemmen in moet zetten als je je eigen overlevingskansen wil vergroten en je merkt dat je 'bij een kliekje op het eiland zit'. Je moet dat z.s.m. ontmantelen want je bent vroeg of laat zelf de klos als je met ze 'meedoet'.

Vorige week bij Loek hadden Wietze, Loek en Anouk moeten ingrijpen om hun voordeel te behouden t.o.v. de andere drie. Yasmin was al eens genaaid door ze maar in plaats daarvan wilden ze allemaal Yasmin wegstemmen die immuniteit won. Nadat Loek weg was werd dat een kansloze zaak. Dat ze Jan zouden pakken was te verwachten. De rest volgt nu ook. Yasmin en Anouk lijken dat nog steeds niet te beseffen en voor hun is het extra zuur dat de stemmen van Wietze ook 'weg' zijn nu.
Je moet altijd tellen de hoeveelste in de groep je bent. Je wil nooit de laatste persoon in zo'n groepje zijn en Anouk is dat nu wel, terwijl ze in een groepje had kunnen zitten waar ze minder diep in de problemen had kunnen raken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 13:28:12 #161
8781 crew  Frutsel
pi_202201111
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Je moet altijd tellen de hoeveelste in de groep je bent. Je wil nooit de laatste persoon in zo'n groepje zijn en Anouk is dat nu wel, terwijl ze in een groepje had kunnen zitten waar ze minder diep in de problemen had kunnen raken.
Klopt.
Ik neem aan dat ze beide groepjes nog gaan 'samensmelten'? Dat kan nog redding brengen.
Als Jasmin en Anouk samen 5 stemmen gaan inzetten op Rene of Britt kan ze dat nog redden en hebben ze nog 2 stemmen over voor 'na' een eventuele samensmelting maar het vergroot hun eigen kansen?
pi_202201389
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 13:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Oh natuurlijk zullen er deelnemers zijn die liever dit klimaat hebben dan veel warmer. :)
Ik zou er niet blij van worden. Met dikke (natte) jassen op een strand. :N
Dat maken ze op de Filipijnen ook mee. Een voordeel van kou is dat je je erop kunt kleden.

Het lijkt er wel op dat het weer wat beter is geworden de laatste dagen, weinig regen en jassen in de uitzendingen.
pi_202201403
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 13:28 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ik neem aan dat ze beide groepjes nog gaan 'samensmelten'? Dat kan nog redding brengen.
Het kan ook zijn dat in beide kampen 2 mensen overblijven en dat die uiteindelijk in een finale strijden om de winst.

Ik zie niet zo snel een 2e samensmelting komen, dan hadden ze dat namelijk beter gelijk kunnen doen. Het is toch individueel in beide kampen.
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 13:54:02 #164
8781 crew  Frutsel
pi_202201535
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 13:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het kan ook zijn dat in beide kampen 2 mensen overblijven en dat die uiteindelijk in een finale strijden om de winst.

Ik zie niet zo snel een 2e samensmelting komen, dan hadden ze dat namelijk beter gelijk kunnen doen. Het is toch individueel in beide kampen.
Ja maar de programmamakers zien ter plekke ook dat het geen individuelen zijn maar kliekjes.
pi_202201666
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 november 2021 13:54 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ja maar de programmamakers zien ter plekke ook dat het geen individuelen zijn maar kliekjes.
Dat is echt al 20 jaar zo, daar gaan ze nu geen actie meer op ondernemen. Uiteindelijk gaan die kliekjes er ook aan namelijk als er meer mensen weg moeten. Er moet gestemd worden tenslotte.
pi_202202020
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 12:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]
De expeditie duurt ongeveer 31 dagen en dat zal nu ook het geval zijn. Hoe het in rondes is gehakt heeft er niets mee te maken en het is puur eigen arrogantie als je denkt te weten hoe het spel verloopt en je al rijk rekent op de helft van de expeditie.

Wietze is een slappe lafaard, niet voor het eerst wordt dat pijnlijk duidelijk. Met zijn gejammer over hoe belangrijk de kleine dingen zijn, laten we vooral niet vergeten dat hij geprobeerd heeft zijn vorige werkgever te kakken te zetten voor de grote roem en het grote geld.
31 dagen zitten ze al bijna aan toch? Dan moeten ze het heel snel afronden..
pi_202202192
Ik snap trouwens echt niet waarom Rob Geus hier zo graag aan meedoet. Hij kan niks, hij valt slecht in groepen over het algemeen, bij elke proef wordt hij kansloos laatste... Ik zou er echt doodongelukkig worden als ik hem was lol.
pi_202202221
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 14:26 schreef Marcoss het volgende:

[..]
31 dagen zitten ze al bijna aan toch? Dan moeten ze het heel snel afronden..
Volgens mij zaten we zondag op dag 21 of 22?
pi_202202291
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 14:38 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom Rob Geus hier zo graag aan meedoet. Hij kan niks, hij valt slecht in groepen over het algemeen, bij elke proef wordt hij kansloos laatste... Ik zou er echt doodongelukkig worden als ik hem was lol.
Jezelf in de kijker spelen. Je moet toch bekend blijven.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202204280
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 14:26 schreef Marcoss het volgende:

[..]
31 dagen zitten ze al bijna aan toch? Dan moeten ze het heel snel afronden..
Afgelopen zondag was dag 23
pi_202205426
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:42 schreef shenzi26 het volgende:

[..]
Afgelopen zondag was dag 23
Oké, dacht dat ze al verder waren, maar dan zullen ze ook wel boven de 30 uitkomen, lijkt me. Tenzij het 2 kampen blijven tot aan de finale
  donderdag 18 november 2021 @ 11:21:31 #172
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_202228014
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 14:38 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom Rob Geus hier zo graag aan meedoet. Hij kan niks, hij valt slecht in groepen over het algemeen, bij elke proef wordt hij kansloos laatste... Ik zou er echt doodongelukkig worden als ik hem was lol.
Dat wist hij toch niet? Tot hiervoor wist hij alleen dat hij geen evenwicht had.
Vorige keer was hij er toch met 2 dagen al uit?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_202228027
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 14:38 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom Rob Geus hier zo graag aan meedoet. Hij kan niks, hij valt slecht in groepen over het algemeen, bij elke proef wordt hij kansloos laatste... Ik zou er echt doodongelukkig worden als ik hem was lol.
Mss omdat hij het gewoon leuk vindt?
  donderdag 18 november 2021 @ 11:35:44 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202228176
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Mss omdat hij het gewoon leuk vindt?
En op tv wil zijn.
Net als bij Ranking the stars. Die man is totaal niet grappig en niemand mag hem of heeft interactie met hem.
Je kan je eerder afvragen: Waarom nodigen mensen hem nog uit?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202228249
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 13:09 schreef Schnitzels het volgende:
Enorm jammer dat Jan eruit ligt.

Dat was de enige echte dit seizoen. Maar ik zei wel al snel dat zo'n types zich vaak bescheidener moeten gaan opstellen richten de individuele proeven. Dan komen die slappe slangen naar voren die zelf niet veel kunnen die dan samen met andere sterke spelers eruit spelen.

Ik had hem alleen nog wel een stuk verder gegund, erg sympathieke kerel.

Kroatie is natuurlijk echt bagger, waarom konden ze btw niet naar de Filipijnen? Ze zitten toch op een nagenoeg onbewoond eiland?
Inreisverbod voor de meeste buitenlanders en sowieso strenge inreismaatregelen, zoals een verplichte quarantaine van 2 weken bij aankomst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')