Ja weet ik hetquote:Op zondag 14 november 2021 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat interview met Astrid Holleeder? Staat er net op.
Wat moet je precies weten?quote:Op zondag 14 november 2021 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zeg dan geen JA. DRT is een SERIEUS forum.
quote:
quote:Op zondag 14 november 2021 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Raymond 2.0 gaat ons verrassen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie Ray sowieso niet winnen onder druk van Gerrie.
Graag, ik gun het die man echt enorm.quote:Op zondag 14 november 2021 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Raymond 2.0 gaat ons verrassen.
(hoop ik)
Ik ook. Hij heeft mij veel leuke avonden bezorgd in mijn jeugdquote:Op zondag 14 november 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag, ik gun het die man echt enorm.
Al is een chokende Barney ook een enorm leuke rubriek.
Alsof Gerrie z'n best gaat doen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie Ray sowieso niet winnen onder druk van Gerrie.
quote:Op zondag 14 november 2021 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
34, Nouri, hilariteit alom...
Gerrie gaat altijd door in de poulefase. Al kan hij ook verliezen van Smiss zo natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2021 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof Gerrie z'n best gaat doen.
Geldt ook voor Smiss en Raybarquote:Op zondag 14 november 2021 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gerrie gaat altijd door in de poulefase. Al kan hij ook verliezen van Smiss zo natuurlijk.
Ik lig plat van het lachen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
34, Nouri, hilariteit alom...
Van Davis kunnen wel ook wel zeggen dat hij op dit moment een beetje gehandicapt isquote:Op zondag 14 november 2021 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
matig niveau...dit lijkt op G-dartsen
Oke dat kloptquote:Op zondag 14 november 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nietus. Gerrie is letterlijk 100% toch als enige van deze poel.
Ik denk dat dat bewust is omdat de kijker eigenlijk pas net kennis maakt met darts. Bij Clarys in ieder geval wel neem ik aan.quote:Op zondag 14 november 2021 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zeuren wij wel maar die weten er echt weinig van zeg.
Ga er even serieus op in anders.quote:Op zondag 14 november 2021 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FetX is nog niet zo bekend met het warme bad DRT
Maar ze verkondigden ook onwaarheden als 'dit is Brooks zijn eerste tv toernooi'.quote:Op zondag 14 november 2021 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bewust is omdat de kijker eigenlijk pas net kennis maakt met darts. Bij Clarys in ieder geval wel neem ik aan.
Gisteren hadden ze werkelijk geen flauw idee waarom Dobey meedoet, dat mag je gewoon wel weten als je het mij vraagtquote:Op zondag 14 november 2021 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bewust is omdat de kijker eigenlijk pas net kennis maakt met darts. Bij Clarys in ieder geval wel neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |