Personal computerquote:
Hooft.quote:
PindaCaasquote:
Hahgay.gifquote:
@Wazaaaaaquote:
Ok, weer wat geleerdquote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een expert op het gebied van Chinezen.
Bamibakkers!quote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een expert op het gebied van Chinezen.
Wat?quote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef opreis het volgende:
https://streamja.com/zPZAM
Waar is dit voor?
Hij trekt aan het stuur dat iets naar achter komt. Minder als dat met het DAS systeem was vorig jaar maar het is wel duidelijk aanwezig.quote:
Geheime DASquote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef opreis het volgende:
Waar is dit voor?
Lijkt ergens iets uit te klikken ofzo?quote:Op zondag 14 november 2021 17:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij trekt aan het stuur dat iets naar achter komt. Minder als dat met het DAS systeem was vorig jaar maar het is wel duidelijk aanwezig.
Ik zag alleen de bovenste helft van het filmpjequote:Op zondag 14 november 2021 17:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij trekt aan het stuur dat iets naar achter komt. Minder als dat met het DAS systeem was vorig jaar maar het is wel duidelijk aanwezig.
Red Bull al geïnformeerd of de Fia?quote:Op zondag 14 november 2021 17:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op zondag 14 november 2021 17:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lijkt ergens iets uit te klikken ofzo?
om de snelheid van de lucht te meten.quote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef opreis het volgende:
Waar is dit voor?
Het is ook niet gezegd dat het terug trekken van het stuur de stand van de wielen veranderd. Maar wel leuk om te fantaseren waar het voor dient.quote:Op zondag 14 november 2021 17:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zag alleen de bovenste helft van het filmpje
Geen idee. DAS mocht toch niet meer?
Dat grijze spul is om meer grip te krijgen.quote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef opreis het volgende:
Waar is dit voor?
Voor het extra laten zakken en stijgen van de auto?quote:Op zondag 14 november 2021 17:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Het is ook niet gezegd dat het terug trekken van het stuur de stand van de wielen veranderd. Maar wel leuk om te fantaseren waar het voor dient.
Whut?quote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef opreis het volgende:
Waar is dit voor?
Dat zou volgens mij zwaar illegaal zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 17:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor het extra laten zakken en stijgen van de auto?
wel gek dat het bij het aanremmen voor een bocht gebeurtquote:Op zondag 14 november 2021 17:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Thuisbezorgdquote:Op zondag 14 november 2021 17:24 schreef Schnitzels het volgende:
Is dit ook nog een avondmenu deel of moet ik iets anders melden? Bij mij wordt er straks een bordje Chili con carne op schoot gezet zodra de race onderweg is.
Sushi! :=)quote:Op zondag 14 november 2021 17:24 schreef Schnitzels het volgende:
Is dit ook nog een avondmenu deel of moet ik iets anders melden? Bij mij wordt er straks een bordje Chili con carne op schoot gezet zodra de race onderweg is.
https://www.thuisbezorgd.nl/menu/japans-restaurant-momoyaquote:
en die arme ondernemers maar flink afdragen aan die bezorgbedrijvenquote:
Zeker.quote:Op zondag 14 november 2021 17:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zou volgens mij zwaar illegaal zijn.
Die kebapzaken zijn toch allemaal witwaskantoortjesquote:Op zondag 14 november 2021 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en die arme ondernemers maar flink afdragen aan die bezorgbedrijven
Goed punt. Ik rij wel langs de snackbarquote:Op zondag 14 november 2021 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon op hun eigen website kijken of ze daar ook een bestelmogelijkheid hebben.quote:Op zondag 14 november 2021 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kiek, zo hoort het.quote:Op zondag 14 november 2021 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed punt. Ik rij wel langs de snackbar
De lokale pizzeria biedt alleen geen alternatievenquote:Op zondag 14 november 2021 17:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kiek, zo hoort het.
Ze dragen rond de 13% van elke bestelling af aan die bezorgtoko's. Bij het inwisselen van cadeaubonnen is de marge regelmatig nog veel hoger. Dat gaat soms wel om meer dan 40% dat afgeroomd wordt.
En dan kan je in de app ook nog fooi geven. Waar thuisbezorgd ook nog even wat vanaf snoeptquote:Op zondag 14 november 2021 17:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kiek, zo hoort het.
Ze dragen rond de 13% van elke bestelling af aan die bezorgtoko's. Bij het inwisselen van cadeaubonnen is de marge regelmatig nog veel hoger. Dat gaat soms wel om meer dan 40% dat afgeroomd wordt.
Als 'ie het stuur naar achteren trekt kan hij de auto van Bottas besturen.quote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef opreis het volgende:
Waar is dit voor?
Seb is een leuke gozer, maar onder druk is het net zo'n zeikerd als Lewisquote:Op zondag 14 november 2021 17:29 schreef _UserName_ het volgende:
Ik mag Seb wel, veel meer dan toen hij bij Ferrari reed. Alsof hij met minder druk meer plezier beleeft en dat laat zien.
mwah, dat mogen ze dan weer niet doenquote:Op zondag 14 november 2021 17:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En dan kan je in de app ook nog fooi geven. Waar thuisbezorgd ook nog even wat vanaf snoept
Oh? Ik vroeg dat een tijdje geleden aan een snackbar-eigenaar en volgens hem gaat daar ook gewoon een percentage vanaf.quote:Op zondag 14 november 2021 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, dat mogen ze dan weer niet doen
Alleen in de auto. Buiten de auto is het een wereld van verschil tussen die 2.quote:Op zondag 14 november 2021 17:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Seb is een leuke gozer, maar onder druk is het net zo'n zeikerd als Lewis
Ja, goede toevoeging, 100% mee eens.quote:Op zondag 14 november 2021 17:32 schreef opreis het volgende:
[..]
Alleen in de auto. Buiten de auto is het een wereld van verschil tussen die 2.
De grote jack ego showquote:
Mercedes moet langzaam stomen. Red Bull bak je in paar minutenquote:Op zondag 14 november 2021 17:34 schreef SiGNe het volgende:
Warme baan, goed voor Red Bull, minder goed voor Mercedes..
Vond ik van Schumacher ook. Toen hij terugkwam bij Mercedes was het een sportieve, toffe gast. Daarvoor, in z'n kampioenschapstijd zeg maar, kon ik hem niet luchten.quote:Op zondag 14 november 2021 17:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Seb is een leuke gozer, maar onder druk is het net zo'n zeikerd als Lewis
Lewis Hamilton wordt juist een jankerquote:Op zondag 14 november 2021 17:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vond ik van Schumacher ook. Toen hij terugkwam bij Mercedes was het een sportieve, toffe gast. Daarvoor, in z'n kampioenschapstijd zeg maar, kon ik hem niet luchten.
Laatst de docu over hem gezien en dat plaatst eea ook wel in een ander licht, maar over het algemeen worden mensen klootzakjes als het echt om de knikkers gaat.
Bij mijn vaste shoarmatent heb ik de afspraak dat ik gewoon bel met de bestelling. Ik begreep dat ze dat tegenwoordig 20% scheelt. Dat is niet normaal veel natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2021 17:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gewoon op hun eigen website kijken of ze daar ook een bestelmogelijkheid hebben.
Jup, klootzakjes in de brede zin van het woordquote:Op zondag 14 november 2021 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lewis Hamilton wordt juist een janker
Jankende ballen😆quote:Op zondag 14 november 2021 17:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jup, klootzakjes in de brede zin van het woord
Voor de journalistiek met name.quote:Op zondag 14 november 2021 17:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Plooij is een schande voor de sport.
Ja, maar er is een verschil tussen een klootzak (Schumacher) en een zeikerd (Lewis). Lewis zeurt, zeikt en jankt als het tegenzit. Schumacher had dat niet zo snel.quote:Op zondag 14 november 2021 17:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vond ik van Schumacher ook. Toen hij terugkwam bij Mercedes was het een sportieve, toffe gast. Daarvoor, in z'n kampioenschapstijd zeg maar, kon ik hem niet luchten.
Laatst de docu over hem gezien en dat plaatst eea ook wel in een ander licht, maar over het algemeen worden mensen klootzakjes als het echt om de knikkers gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |