Erben is een zwart-witdenker.quote:
10 km willen ze afschaffen, dat wordt te vaak door buitenlanders gewonnen.quote:Op zondag 14 november 2021 17:14 schreef VoMy het volgende:
Mooi dat de ISU wat onderdelen in het leven heeft geholpen om onze medalcount te verhogen.
Zeker!quote:Op zondag 14 november 2021 17:14 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind het sowieso maar kermis. Had gelobbied voor een mooie buitenmarathon op de OS.
Al best een tijd hoorquote:Op zondag 14 november 2021 17:23 schreef Remco het volgende:
Sinds wanneer kijken we naar 200 meter tijden?
In Binnen-Mongolië kun je een route uitstippelen van 200 kilometer op prachtig ijs.quote:Op zondag 14 november 2021 17:14 schreef VoMy het volgende:
Mooi dat de ISU wat onderdelen in het leven heeft geholpen om onze medalcount te verhogen.
Leek mij ook... hij zegt het niet letterlijk maar tussen de regels door duidelijk dat hij niet rijdt... als het aan hem ligt. Kan zijn dat het team/de staf daar andere ideeën bij heeft natuurlijk. Maar dit lijkt me het beste. Hij heeft teveel gewonnen om slecht te rijden eigenlijk... past gewoon dan niet bij iemand van zijn kaliber. OKT komt vast goed, hoewel daar ook het geluk van een goede dag voor nodig is. Als het toevallig een slechte dag is zal het erg moeilijk worden.quote:Op zondag 14 november 2021 21:03 schreef borisz het volgende:
Sven zien we pas op het OKT terug, ook al zegt hij dat niet direct.
https://nos.nl/video/2405(...)nk-dat-het-beter-kan
Ik denk/vrees dat er een klein wonder nodig is om Kramer nog op de spelen te zien. Ik zie hem sowieso geen eerst of tweede worden op het OKT en dan is het nog maar de vraag of die derde wordt en of dat dan genoeg gaat zijn voor de matrix.quote:Op zondag 14 november 2021 22:00 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Leek mij ook... hij zegt het niet letterlijk maar tussen de regels door duidelijk dat hij niet rijdt... als het aan hem ligt. Kan zijn dat het team/de staf daar andere ideeën bij heeft natuurlijk. Maar dit lijkt me het beste. Hij heeft teveel gewonnen om slecht te rijden eigenlijk... past gewoon dan niet bij iemand van zijn kaliber. OKT komt vast goed, hoewel daar ook het geluk van een goede dag voor nodig is. Als het toevallig een slechte dag is zal het erg moeilijk worden.
Verrassend zegquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:51 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)trijden-in-stavanger
Kramer traint liever en meldt zich af voor wereldbekerwedstrijden in Stavanger
Ja, 4 en 8 jaar geleden was de 5km het terrein van Nederland en stonden die plekken hoog op de Matrix. Maar met de concurrentie van Bloemen en Van der Poel lijkt me dat 5000-3 redelijk laag uitkomt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:52 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik denk/vrees dat er een klein wonder nodig is om Kramer nog op de spelen te zien. Ik zie hem sowieso geen eerst of tweede worden op het OKT en dan is het nog maar de vraag of die derde wordt en of dat dan genoeg gaat zijn voor de matrix.
Oh ja, die matrix... ik denk ook niet dat hij eerste of tweede wordt inderdaad. Derde moet lukken, maar kan zijn dat dat dat niet genoeg is ja. Ik hoop het voor 'm dat er drie mee mogen maar anders is er niet veel op af te dwingen... hij is nu nogal instabiel qua prestaties. Als anderen constanter zijn in hun niveau is het logisch dat zij gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:52 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik denk/vrees dat er een klein wonder nodig is om Kramer nog op de spelen te zien. Ik zie hem sowieso geen eerst of tweede worden op het OKT en dan is het nog maar de vraag of die derde wordt en of dat dan genoeg gaat zijn voor de matrix.
Die heeft dan 2 jaar om het WR Junioren van Kramer (13.09) te verbeteren.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:12 schreef hhh38 het volgende:
Er doet een 17-jarige Noor mee aan de 10km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |