Gelukkig is Blanka Vas er nog, anders was het helemaal treurig.quote:
Buiten Vas maken die ook geen progressie, of zijn rensters die alleen boven komen drijven op zeer zware parcoursen.quote:Op zondag 21 november 2021 14:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig is Blanka Vas er nog, anders was het helemaal treurig.
Dat klopt, maar wat een verschil met Tabor. Dat leek haast op wielrennen.quote:Op zondag 21 november 2021 14:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
dat is toch altijd zo in Koksijde?
18e inderdaad, we missen een type Vos, misschien Vas ook maar naturaliseren, anders wordt een top-10 sweep lastig.quote:Op zondag 21 november 2021 14:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Buiten de top 9 is het wel erg matig wat betreft Nederlandse rensters.![]()
Tabor is eigenlijk alleen leuk als het winter isquote:Op zondag 21 november 2021 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat een verschil met Tabor. Dat leek haast op wielrennen.
En het is echt nog geen jaar geleden dat er crossen waren waar Bakker favoriet was.quote:Op zondag 21 november 2021 14:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
18e inderdaad, we missen een type Vos, misschien Vas ook maar naturaliseren, anders wordt een top-10 sweep lastig.
Ik ben het eens dat Tabor eigenlijk winterse omstandigheden hoort te hebben, maar vorige week was het wel genieten voor de kijkers.quote:Op zondag 21 november 2021 14:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tabor is eigenlijk alleen leuk als het winter is
Het was best aardig, het wordt een topcross als het blij-dat-ik-glij omstandigheden zijnquote:Op zondag 21 november 2021 14:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben het eens dat Tabor eigenlijk winterse omstandigheden hoort te hebben, maar vorige week was het wel genieten voor de kijkers.
Zit te vroeg in het seizoen.quote:Op zondag 21 november 2021 14:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het was best aardig, het wordt een topcross als het blij-dat-ik-glij omstandigheden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |