Lekker maat, is je gegund.quote:Op zondag 28 november 2021 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus WL rang 2 weggezet natuurlijk dikke schijt zoals altijd. Doe ik 1 zo'n 81+ ligue 1 pack zitten er Atal en Renato in
Heb wel 7 ton geïnvesteerd in league sbc's en upgrades maar mag idd niet klagen over de return.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Veel goede pulls in dit topic, ik deed een icon pack maar ik zag meteen de speler dus het was meteen verpest (het was Sanchez)
Ik had kroos. Heb er niks boven de 83 in gedaan dus ach ja.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:17 schreef Kiid het volgende:
Champ upgrades beschikbaar
22 reds lichter, maar het resultaat mag er zijn.
Müller & Kimmich. Wat fantastisch!
Godsamme, zoveel coins, ga je met 88 Koeman achterin spelenquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:07 schreef Dopekoe het volgende:
Heb wat aanpassingen aan m'n team gedaan.
Staat nu zo :
4231(2)
Drogba (89)
rttk Danjuma - van persie (89) - Neres (88)
RB Parejo - Rttk Gravenberch
Zambrotta (87) - Matthaus (88) - Koeman (88) - Owusu (84)
Van der Sar (87)
Op de bank:
RB Arnautovic
Openda (85)
Asensio (85)
Rttk Fekir
RB Goosens
Chong (88)
Rafa Soares (84)
Gullit was niet heel veel beter dan Gravenberch, maar Matthaus is wel een heel stuk beter dan Rijkaard, dus makkelijke keuze met de coins beschikbaar
Koeman doet het geweldig bij mij evenals alle andere icons.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Godsamme, zoveel coins, ga je met 88 Koeman achterin spelen![]()
Ik snap jouw obsessie met middelmatige spelers in dit spel echt niet. Dat je er nou 1 in past omdat het je favoriete speler ooit is, of omdat je hem echt nodig hebt voor de links oid is 1 ding, maar jij hebt in elk team 3 a 4 man die middelmatig tot slecht zijn
Hier ook Mbappe uit zo'n Ligue 1 upgrade.quote:Op maandag 29 november 2021 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mbappe uit een ligue 1 upgrade dus heb mijn investering er dubbel en dwars uit.
Je blijft maar terugkomen op pace, maar pace is niet het enige, Kimpembe heeft ook ‘maar’ 83 pace oid, maar dat is niet wat hem zo goed maakt in dit spel. Zelfde paar jaar terug met Chris Smalling bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Koeman doet het geweldig bij mij evenals alle andere icons.
Waarom zou ik een of andere obscure verdediger halen die toevallig wat meer pace heeft?
Deze spelers hebben mij zonder problemen naar divisie 4 gebracht. Behalve Matthaus, die heb ik pas gisteren gekocht.
Maar schijnbaar moet ik van iedereen hier met de beste spelers (lees: snelste spelers) spelen.
Ja, ik kan een team kopen met Mbappe, Neymar, messi en hero Pele, maar daar heb ik helemaal geen zin in.
Dan kan ik net zo goed Fortnite gaan spelen, puur omdat iedereen dat doet.
Het speelt echt heerlijk zo, en als het na een een patch ofzo niet meer lekker speelt dan verkoop ik de zooi weer en haal ik weer nieuwe spelersquote:Op woensdag 1 december 2021 09:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je blijft maar terugkomen op pace, maar pace is niet het enige, Kimpembe heeft ook ‘maar’ 83 pace oid, maar dat is niet wat hem zo goed maakt in dit spel. Zelfde paar jaar terug met Chris Smalling bijvoorbeeld.
Die 300-400k die je aan Koeman uitgeeft is, in mijn ogen althans, echt zonde. Zelfde met Matthaus overigens, dat is een fenomenale speler in Fifa, maar die ga je toch geen verdediger zetten? Dat is een box to box of CDM in mijn ogen. Bovendien hebben beide high attacking workrates, dat zal lekker gebalanceerd staan.
Jouw verdediging kost rond de 1.2 miljoen, terwijl je voor 130k de flashback Chiellini hebt die waarschijnlijk gewoon beter is. Gooi je Cordoba erbij, heb je 700k coins extra op de bank om Danjuma en Parejo te upgraden. Maar goed, een Parejo zal ook wel weer iets hebben waardoor je per se met hem wil spelen
In COD ga ik ook niet proberen om met een SMG iemand op 100m afstand om ver te knallen, dan neem je ook een ARquote:Op woensdag 1 december 2021 09:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het speelt echt heerlijk zo, en als het na een een patch ofzo niet meer lekker speelt dan verkoop ik de zooi weer en haal ik weer nieuwe spelers
Je speelt met COD of wat dan ook toch ook niet altijd maar met 1 en hetzelfde wapen? Dan wil je toch ook alles proberen wat het spel te bieden heeft![]()
Het is hartstikke leuk om te winnen met spelers die niet meta zijn
En ja, dat ik dan ook een paar keer verlies, so be it
Dat vind ik met COD juist een uitdaging overigens, hoe groter de afstand hoe mooier de killquote:Op woensdag 1 december 2021 09:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In COD ga ik ook niet proberen om met een SMG iemand op 100m afstand om ver te knallen, dan neem je ook een ARSMG werkt, maar is niet de beste optie.
Maar uiteindelijk ben jij degene die er mee moet spelen, dus als het voor jou loopt met deze spelers, vooral zo houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |