Smiss of RVBquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Koppie gaat hangen binnen vijf minuten.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
Een onvervalste Barney.gif is op zijn plaats.
[ afbeelding ]
Funko poppen bestellen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
Wat zou Raya denken na die finish?
Zak in elkaar joh kkgek?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:33 schreef Tagliano het volgende:
Wat ik toch ook nog even in de krochten van het archief tegenkwam
[ afbeelding ]
Of iemand is bovenop @Wereldgozer in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:wereldgozer is in slaap gevallen?
Dit was echt geweldig. Teringquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:33 schreef Tagliano het volgende:
Wat ik toch ook nog even in de krochten van het archief tegenkwam
[ afbeelding ]
Nog even de braadvlog meepakkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:43 schreef Zipportal het volgende:
Tom Coronel long covid gegegegegeegund.
Beetje mosterd na de maaltijd (geen gehaktballen) dit hequote:Op zaterdag 13 november 2021 23:44 schreef Coco het volgende:
Ik keek mee maar zat aan de telefoon.
Nu ben ik er.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd (geen gehaktballen) dit he
Interviewgenot nog voor de boegquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd (geen gehaktballen) dit he
Het waren ook twee sterreke laatste legs van Smith.quote:
McVlog.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nog even de braadvlog meepakken
Ik ga zo nog YouTube afstruinen en dan lekker slapen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
Wat gaan we nu kijken of doen? Onszelf kapotzuipen in de helaasheid der dingen?
Ik ga Media Inside terugkijken. Speciaal bewaard.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
Mandje in.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zit aan de Grand Prestige nog, dus ik heb nog even te gaan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga zo nog YouTube afstruinen en dan lekker slapen.
Pfoe, de laatste tijd word ik wel steeds wakker in vocht, ja.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Café de Klamme Deken. Niets mis mee.
Dat betekent vast een paar leuke avonden achter de rugquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pfoe, de laatste tijd word ik wel steeds wakker in vocht, ja.
Stijn begint aardig in de sporen te volgen van @Calandquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat betekent vast een paar leuke avonden achter de rug
Een punthoofdje per week is niets mis mee. Twee ook niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Stijn begint aardig in de sporen te volgen van @:Caland
Dat was weer een heerlijke opmerking.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:55 schreef fetX het volgende:
‘Dat hebben ze meestal bij een ander, maar meestal niet bij mij’
Deze foto doet mij denken aan dit artikel: https://www.nu.nl/binnenl(...)ienjarig-meisje.htmlquote:
Ah mij hier aanquote:Op zondag 14 november 2021 00:56 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Deze foto doet mij denken aan dit artikel: https://www.nu.nl/binnenl(...)ienjarig-meisje.html
Don't ask me why.
Sorry ik ben erg laat.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Mani89 mag ons wel eens laten weten hoe het met Koroleva staat.
Een glimp van de oude Ray.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:55 schreef fetX het volgende:
‘Dat hebben ze meestal bij een ander, maar meestal niet bij mij’
quote:Sunday November 14
Afternoon Session (1300 GMT)
8x Group Matches
Martin Schindler v Nathan Rafferty (A)
Mervyn King v Rusty Jake Rodriguez (B)
James Wade v Boris Krcmar (C)
Chris Dobey v Stephen Bunting (D)
Ryan Joyce v Rowby-John Rodriguez (D)
Rob Cross v Jim Williams (C)
Gerwyn Price v Krzysztof Ratajski (A)
Jonny Clayton v Bradley Brooks (B)
Evening Session (1900 GMT)
8x Group Matches
Luke Humphries v Matt Campbell (F)
Raymond van Barneveld v Joe Davis (H)
John Henderson v Lisa Ashton (G)
Mike De Decker v Fallon Sherrock (E)
Jose de Sousa v Mensur Suljovic (F)
Gary Anderson v Michael Smith (H)
Peter Wright v Gabriel Clemens (E)
Michael van Gerwen v Joe Cullen (G)
Ik zal er zijnquote:Op zondag 14 november 2021 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
Luke Humphries v Matt Campbell (F)
Raymond van Barneveld v Joe Davis (H)
John Henderson v Lisa Ashton (G)
Mike De Decker v Fallon Sherrock (E)
Jose de Sousa v Mensur Suljovic (F)
Gary Anderson v Michael Smith (H)
Peter Wright v Gabriel Clemens (E)
Michael van Gerwen v Joe Cullen (G)
@:fetx Ben je om 20:30-20:45 present?
Ik heb al ingeschakeld (Gerry-List).quote:Op zondag 14 november 2021 14:07 schreef Vriezzer het volgende:
Denk dat ik vanmiddag alleen inschakel op Price - Ratajski.
Schaatsen is geen sport.quote:Op zondag 14 november 2021 14:39 schreef Kopiko het volgende:
Steenkoud bad. 99% van DRT zit schaatsen te kijken
En @:tagliano is met zijn stappenteller in de weer.
Schaatsen ookquote:Op zondag 14 november 2021 15:09 schreef spleeh het volgende:
Schindler op tv blijft toch een probleem.
Dat is gisteren wel weer gebleken. Een Amerikaanse wint die vijf geleden voor het eerst op het ijs stond.quote:
Ondanks dat slechts een moeizame zege voor Bunting.quote:Op zondag 14 november 2021 15:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dobby heeft het zwaar op de dubbels
Dit is verre van leuk.quote:Op zondag 14 november 2021 16:06 schreef De_Kraam het volgende:
RTL7: RTL GP
RTLZ: Pawn Stars
En dan pijltjegooien op Videoland.
Kans is groot, hoewel: altijd tegen hem.quote:Op zondag 14 november 2021 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Gaat van Barneveld vanavond schroeien tegen Davids?
Vanavond heeft Davis even geen last van zijn elleboog.quote:Op zondag 14 november 2021 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Gaat van Barneveld vanavond schroeien tegen Davids?
Plots geopereerd.quote:Op zondag 14 november 2021 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanavond heeft Davis even geen last van zijn elleboog.
Autowereld, Sterkste Man, Fish o Mania, SS Doomtrooper, Mr. Bean.quote:Op zondag 14 november 2021 17:53 schreef Tagliano het volgende:
RTL Autowereld is een bijzonder programma
Niet van die moeilijke vragen stellen, Lordquote:Op zondag 14 november 2021 17:55 schreef LordVoldermort het volgende:
hallo allen, gaat legsaldo voor onderling resultaat?
Henderson is onverslaanbaar in dit onderdeel.quote:Op zondag 14 november 2021 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Strafschoppen denk ik. 11 meter uit elkaar en dan zo veel mogelijk darts van de ander tegen houden.
quote:Op zondag 14 november 2021 20:00 schreef Tagliano het volgende:
Toch maar even een relevant gifje dan
[ afbeelding ]
Alles op alles zetten om twee keer te winnen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Hij heeft geen zin om te rekenen. Geeft vervolgens een hele analyse wat het beste voor hem is.
Vanavond ‘even’ die Davis oprollenquote:Op zondag 14 november 2021 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb trouwens gister wel weer enorm genoten van Barney.
Sowieso heb je als darter maar zin te maken om te rekenen lijkt mequote:Op zondag 14 november 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Hij heeft geen zin om te rekenen. Geeft vervolgens een hele analyse wat het beste voor hem is.
Meer VBL opdrachten denk ik? Maar dit is niet veel beter.Ik blijf erbij dat Sjaq dit ook prima zou kunnen, die podcastjes zijn ook best leuk.quote:
Ja dat is ietsjes minderquote:Op zondag 14 november 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Krijgen we Nolles ervoor terug
Tel uit je winst
quote:Op zondag 14 november 2021 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
En dan krijgt @:tagliano ook nog Teun de Boer.
Je hebt duidelijk gisteren het notitieblok erbij gepakt toen Sjaak het commentaar deedquote:Op zondag 14 november 2021 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Matt ziet eruit als zo'n figuur die je bij die discovery series ziet over houthakken en naar goud zoeken.
Vind het eigenlijk meer een WoW-twitchstreamer.quote:Op zondag 14 november 2021 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Matt ziet eruit als zo'n figuur die je bij die discovery series ziet over houthakken en naar goud zoeken.
Nee ik was gister bij vrienden en ik kreeg enkel Barney er voor.quote:Op zondag 14 november 2021 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk gisteren het notitieblok erbij gepakt toen Sjaak het commentaar deed
quote:Op zondag 14 november 2021 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk meer een WoW-twitchstreamer.
Vroeger had Matt ook een bril.quote:
Ahquote:Op zondag 14 november 2021 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik was gister bij vrienden en ik kreeg enkel Barney er voor.
Ik kan met een schoon geweten zeggen dat ik dan dezelfde associaties maak als de heren commentatoren.quote:Op zondag 14 november 2021 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah
De quote kwam mij ernstig bekend voor, volgens mij noemden de heren ook precies houthakken en goudzoeken
Of dat je helpt weet ik niet maar ik ben het wel met je eensquote:Op zondag 14 november 2021 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan met een schoon geweten zeggen dat ik dan dezelfde associaties maak als de heren commentatoren.
Dan haak ik op het juiste moment aan, hallo allen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Programma is vanavond wel echt fantastisch, als ik even een klein beetje mag overdrijven. Lekker man.
Goenavund.quote:Op zondag 14 november 2021 20:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dan haak ik op het juiste moment aan, hallo allen.
Hopelijk zijn we wel voor middernacht klaarquote:Op zondag 14 november 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Programma is vanavond wel echt fantastisch, als ik even een klein beetje mag overdrijven. Lekker man.
Ik zou diep in de nacht niet erg vinden.quote:Op zondag 14 november 2021 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we wel voor middernacht klaar
Ach, dramaandag altijd ingecalculeerd.quote:Op zondag 14 november 2021 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we wel voor middernacht klaar
06:00 wekker en tevens voor een item vijf afschuwelijke dingen eten/drinken. Dit wordt geweldig.quote:Op zondag 14 november 2021 20:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, dramaandag altijd ingecalculeerd.
Iemand probeerde me recent te beweren dat Kudus ábsoluut niet blessuregevoelig is en het allemaal toeval was.quote:Op zondag 14 november 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
Koedoes is ook weer stuk. @:el-stinho
Is dat vrijwillig?quote:Op zondag 14 november 2021 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
06:00 wekker en tevens voor een item vijf afschuwelijke dingen eten/drinken. Dit wordt geweldig.
Helaas niet.quote:Op zondag 14 november 2021 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iemand probeerde me recent te beweren dat Kudus ábsoluut niet blessuregevoelig is en het allemaal toeval was.
Geheel vrijwillig. Maar na zo'n duf weekend moet ik nog even in de mood komen.quote:
Ik zet zo ziggo sport go aanquote:Op zondag 14 november 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Helaas niet.
Ik twijfel zo nog tussen het tweede scherm, ik dacht dat Ziggy een schakelkanaal had bij interlands maar vandaag niet blijkbaar.
inderdaad nollessedquote:
Ga je op bezoek bij @Dr_Flashquote:Op zondag 14 november 2021 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
tevens voor een item vijf afschuwelijke dingen eten/drinken
Welkequote:Op zondag 14 november 2021 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
Pizza binnen.
Het kan beginnen. Barney Army!!!
Dan raad ik je de VTM stream aan van de belgjesquote:Op zondag 14 november 2021 20:38 schreef de_boswachter het volgende:
Darts kan best zonder presentatie in de studio
Dan zeuren wij wel maar die weten er echt weinig van zeg.quote:Op zondag 14 november 2021 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan raad ik je de VTM stream aan van de belgjes
Ja vanmiddag weinig van gezien maar gisteren heb ik oprecht een paar keer terugverlangd naar Zjak en zijn kennisquote:Op zondag 14 november 2021 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zeuren wij wel maar die weten er echt weinig van zeg.
Welk merkquote:Op zondag 14 november 2021 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een 4 kazen pizza. Best te doen voor zo'n diepvries ding.
Het is F R I E Tquote:Op zondag 14 november 2021 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had patat met frikandel en kaassouffle.
Waar Het Golvend Galjoen ene kant op gaat ga ik andere kant op
Bedanktquote:Op zondag 14 november 2021 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks mis mee
Geniet ervan ouwe reus
quote:Op zondag 14 november 2021 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had patat met frikandel en kaassouffle.
Waar Het Golvend Galjoen ene kant op gaat ga ik andere kant op
Geen DRS.quote:Op zondag 14 november 2021 20:42 schreef fetX het volgende:
Wedstrijdritme missen bij darts. Het kan gewoon allemaal.
Daar zit wel wat in hoor. Ik heb er persoonlijk bij het darten meer last van dat bij het voetbal.quote:Op zondag 14 november 2021 20:42 schreef fetX het volgende:
Wedstrijdritme missen bij darts. Het kan gewoon allemaal.
Barney viel even neer.quote:Op zondag 14 november 2021 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Is er vertraging ofzo? Deze voorbeschouwing duurt VEEL te lang.
Wanneer zien we jou verschijnen bij een televisietoernooi?quote:Op zondag 14 november 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in hoor. Ik heb er persoonlijk bij het darten meer last van dat bij het voetbal.
Ja, niet.quote:Op zondag 14 november 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer zien we jou verschijnen bij een televisietoernooi?
Jammer maat. Misschien nog wat kilo’s erbij en alles kan anders zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, niet.
Mijn beste vriend waar ik altijd van verlies verloor in tweede ronde van het kwalificatietoernooi voor het WK.
Ik zit meer in de buurt van Co dan Vinsaint inderdaad, zal even bulken.quote:Op zondag 14 november 2021 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer maat. Misschien nog wat kilo’s erbij en alles kan anders zijn.
Die likt dat wijf leeg als een Mona toetje. Lekker man.quote:Op zondag 14 november 2021 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet wat met zo'n jonge vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |