quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
@:nattekat heeft het F1 topic gesloten
FTFY.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:31 schreef Slobeend het volgende:
In dit soort wedstrijden heb je niets aan Wijnaldum.
Klopp lacht je recht in je gezicht uit.quote:
Laat dat bier maar weer staan maatquote:
Doet hij erbij. Loopt tegenwoordig 2 krantenwijken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:33 schreef -XOR- het volgende:
Bentiki gescoord voor Belgie, wist niet dat die nog voetbalde.
De Twitterhistorie van Grueter is een groot circus aan vooringenomenheid.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:33 schreef Perox het volgende:
Ik heb me nog niet gestoord aan die Grüter. Ik heb een hekel aan commentatoren die duidelijke voorkeuren hebben, maar hij verslaat gewoon de wedstrijd, ik hoor geen vooroordelen. Stem vind ik ook niet vervelend, maar dat is vast persoonlijk.:)
Zou Olav Mol een voorkeur voor iemand hebben?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:33 schreef Perox het volgende:
Ik heb me nog niet gestoord aan die Grüter. Ik heb een hekel aan commentatoren die duidelijke voorkeuren hebben, maar hij verslaat gewoon de wedstrijd, ik hoor geen vooroordelen. Stem vind ik ook niet vervelend, maar dat is vast persoonlijk.:)
Dat heb je volledig aan jezelf te wijten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is theepauze bij de cursus breien voor beginners. Jezus wat is dat slome gekut vervelend om naar te kijken.
Met is het al niet veel meerquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:36 schreef TLC het volgende:
Belgen zonder Lukaku is ook een pak minder.
Johee, Johoo!quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou Olav Mol een voorkeur voor iemand hebben?
Da's geheel wederzijds, de dorpsidioot.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopp lacht je recht in je gezicht uit.
Op de bank bij Spurs dat een systeem speelt wat hem niet ligt, op de bank bij Oranje. Dan is dat niet heel gek.quote:
VENTEN DAG EN NACCCHHHTTTTTquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen de vrouw niet
CUCKED
@:poepz0r
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een matig materiaal hebben we ook eigenlijk.
Toch goed begonnen dit seizoen, jammer dat hij nu weer op de bank zit.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op de bank bij Spurs dat een systeem speelt wat hem niet ligt, op de bank bij Oranje. Dan is dat niet heel gek.
Dan mag je toch wel een beetje blij zijn dat je in mag vallenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op de bank bij Spurs dat een systeem speelt wat hem niet ligt, op de bank bij Oranje. Dan is dat niet heel gek.
https://lmgtfy.app/?q=Zelfvertrouwen+betekenisquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:48 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dan mag je toch wel een beetje blij zijn dat je in mag vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |