Nee maar hij stond toen wel maximaal ingesteld en opgeladenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat de engineer roept partytime wil niet zeggen dat de coureur ineens een seconde sneller rijdt he.
En iedereen is ook iets voorzichtiger in zo'n sprintrace. Zeker die laatsten die hij inhaalde, die weten toch dat hij morgen weer achter hun staat.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, was gewoon prima race van hem, maar fenomenaal was het niet.
Ook bij de start, Olav helemaal van zijn stoel aan het glijden .... nou poe poe Haasjes en Williams gepakt
Dan moet hij er eerst bijkomen. En dat zie ik niet zo snel gebeuren als Max weg kan rijden van Bottas.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende: [..] Dan moet Hamilton eerst voorbij Verstappen en dat gaat niet zonder slag of stoot
5 plekken "extra" straf bedoel ik uiteraard i.p.v. de genoemde 4.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende: [..] 1+5 is toch 6 en 5+5 10?
Sainz was een seconde per ronde trager. En Perez hing daar achter. Als Sainz het goed deed, deed Perez het absurd slecht.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Of sainz was gewoon goed vandaag!
Perez deed stuk of 5 pogingen maar hij gooide de deur gewoon goed dicht.
Ik zie max nog niet zomaar voor bottas komen. Die heeft soms ook een goede start en dan zit ie er gewoon voor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan moet hij er eerst bijkomen. En dat zie ik niet zo snel gebeuren als Max weg kan rijden van Bottas.
Ik vraag me echt af wat die gozer in hemelsnaam moet doen om het ooit eens goed te doen hier. Binnen 24 ronden 15 plekken winnen is ook al niks bijzonders. Had hij deze race binnen 24 ronden vanaf de achterste plek moeten winnen om een keer wat credits te krijgen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:16 schreef Nattekat het volgende: Ik kan nou niet zeggen dat Hamilton het echt geweldig heeft gedaan. Dit ging veel te makkelijk, hij deed wat ie moest doen.
Perez kwam Sainz niet voorbij net zoals Max Bottas biet voorbij kwam. Zie daar weinig slechts in.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sainz was een seconde per ronde trager. En Perez hing daar achter. Als Sainz het goed deed, deed Perez het absurd slecht.
Bottas was niet 1 seconde per ronde trager....quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Perez kwam Sainz niet voorbij net zoals Max Bottas biet voorbij kwam. Zie daar weinig slechts in.
Het gaat om de ronde tijden die een rbr kan rijden en die de Ferrari kon rijden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Perez kwam Sainz niet voorbij net zoals Max Bottas biet voorbij kwam. Zie daar weinig slechts in.
Bottas had bij de start voordeel van zijn rode banden. De vraag is waarop ze morgen starten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie max nog niet zomaar voor bottas komen. Die heeft soms ook een goede start en dan zit ie er gewoon voor.
Sorry hoor, maar ik ga niet zeggen dat iemand het fantastisch heeft gedaan als hij in de hele race maar één echte inhaalactie heeft gedaan. Foutloos, maar ook niet meer dan dat in die overtunede Mercedes.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:27 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat die gozer in hemelsnaam moet doen om het ooit eens goed te doen hier. Binnen 24 ronden 15 plekken winnen is ook al niks bijzonders. Had hij deze race binnen 24 ronden vanaf de achterste plek moeten winnen om een keer wat credits te krijgen?
En verder hoop ik dat Verstappen morgen bij de start Bottas direct verschalkt en de race wint.
Verstappen kwam Sainz wel vrij gemakkelijk voorbij natuurlijk. Viel mij eigenlijk ook tegen van Perez. Maar hij start in ieder geval voor Hamilton.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Oh sorry ja sainz was gewoon een bal gehakt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sainz was een seconde per ronde trager. En Perez hing daar achter. Als Sainz het goed deed, deed Perez het absurd slecht.
Ik denk dat Mercedes gewoon weer hetzelfde doet. Bottas op rood houdt Verstappen op zodat Hamilton dichtbij genoeg kan komen om de vroege pitstop af te dekken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bottas had bij de start voordeel van zijn rode banden. De vraag is waarop ze morgen starten.
ja, ik doelde op de extra straf die hij nu heeft als gevolg van de DSQ. Die 5 plekken had hij al.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
5 plekken "extra" straf bedoel ik uiteraard i.p.v. de genoemde 4.
10quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:30 schreef Sfancta het volgende:
Welke plaats start Danny Hamilton morgen ?
Een betere vergelijking is Max vs. Sainz.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Waar Hamilton duidelijk veel beter is dan Bottas is Max dat tov Perez.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
En nu heeft hij er 5 bijquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
J
[..]
ja, ik doelde op de extra straf die hij nu heeft als gevolg van de DSQ. Die 5 plekken had hij al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |