SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Oh dat is wel heel apartquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Het was een rare dag vandaag.
Brood halen: Bestelling niet apart gehouden.
Boodschappen doen: Geen parkeerplek te vinden.
Lunchen: Restaurant deel van de kaaswinkel gesloten wegens gebrek aan personeel.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Never Knew Love Like This Before - Stephanie Mills
Fijn boodschappen doen dan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Lunchen: Restaurant deel van de kaaswinkel gesloten wegens gebrek aan personeel.
Dat is wel een pechdag.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Dat laatste is inderdaad een probleem.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn boodschappen doen dan.
Maar je merkt wel dat het personeel probleem steeds vaker de kop op steekt, in allerlei branches.
Ik ben vandaag langs gegaan bij mijn ouders. Terwijl ik daar was kreeg mijn moeder een appje van een vrouw met wie ze donderdag wat was gaan drinken. Die was positief getestquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik had ook pech.quote:
Oh wat vreemd, toen ik in contact was geweest met iemand met Corona hoefde ik niet thuis te blijven van de GGD, verwarrend hoor, maar ik begrijp dat je er heel erg van baalt!quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben vandaag langs gegaan bij mijn ouders. Terwijl ik daar was kreeg mijn moeder een appje van een vrouw met wie ze donderdag wat was gaan drinken. Die was positief getest![]()
Dus nu moeten mijn ouders 5 dagen in quarantaine en zich daarna laten testen. Tenzij ze klachten krijgen; dan moeten ze zich natuurlijk eerder laten testen. Ik baal er ontzettend van.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben vandaag langs gegaan bij mijn ouders. Terwijl ik daar was kreeg mijn moeder een appje van een vrouw met wie ze donderdag wat was gaan drinken. Die was positief getest![]()
Dus nu moeten mijn ouders 5 dagen in quarantaine en zich daarna laten testen. Tenzij ze klachten krijgen; dan moeten ze zich natuurlijk eerder laten testen. Ik baal er ontzettend van.
Pas sinds vandaag dat de oude regels weer gelden. T/m gisteren hoefde je als gevaccineerde niet in quarantaine.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
Oh wat vreemd, toen ik in contact was geweest met iemand met Corona hoefde ik niet thuis te blijven van de GGD, verwarrend hoor, maar ik begrijp dat je er heel erg van baalt!
Bah, dat gedoe gun je die ouwetjes niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
40 kilometer is wel een eind rijden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had ook pech.
Ik ging mijn oude kaasboer weer eens opzoeken. Die stond eerst op zo'n 10 km afstand en nu voortaan 40 km.
Kwam ik daar aan, had hij geen knoflook olijven meer.
Heb ik maar een keer roomkaas olijven genomen. Kom maar 1 keer per jaar of zo, bij hem.... afstand is me iets te groot.
Nee hoor. Ik niet. Pas als blijkt dat mijn moeder ook positief is natuurlijk. En ik hou nog steeds afstand bij mijn ouders. Ik denk ook wel dat het meevalt, maar mijn vader moet het echt niet krijgen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kan ik me voorstellen.
Maar ja..... kon ze ook niets aan doen natuurlijk.
Nu moet jij ook thuis blijven, of nog niet?
Dat is ook ontzettend balenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan die ook wel ergens anders halen, maar die zijn niet zo groot als deze.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
40 kilometer is wel een eind rijden.
Ik heb mazzel dat er een hele fijne delicatessenwinkel bij mijn werk om de hoek zit waar ik Ricotta kan halen.
Knofollok olijven zijn wel erg lekker. Die hebben ze daar ook.
het is duidelijk, ik hou niet alles bijquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Pas sinds vandaag dat de oude regels weer gelden. T/m gisteren hoefde je als gevaccineerde niet in quarantaine.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ondertussen luistert u naar de Eagles met New Kid In Town…
Wat je ver haalt is gewoon lekker.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
40 kilometer is wel een eind rijden.
Ik heb mazzel dat er een hele fijne delicatessenwinkel bij mijn werk om de hoek zit waar ik Ricotta kan halen.
Knofollok olijven zijn wel erg lekker. Die hebben ze daar ook.
Hij heeft ook Lutjewinkel kaas.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je ver haalt is gewoon lekker.
Onze boerenkaas halen we ook in Leiderdorp, op de boerderij.
Buitenlandse kaas in IJmuiden…
Het is ook niet bij te houden. Dit was wat ze doorstuurde van de GGD.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
het is duidelijk, ik hou niet alles bij
Lutjewinkel kaas? Nooit van gehoord…quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft ook Lutjewinkel kaas.
Heb ik ook maar een stukje meegenomen.
En ik mocht niets betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |