SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met die Argentijse genen kunnen we wel weer even inbreeden voordat er rare centenbakjes en bloederziektes ontstaan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:02 schreef datismijnmening het volgende: [..] Nice. Keeping it in the family.
![]()
Zijn dat ook niet gewoon moffen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met die Argentijse genen kunnen we wel weer even inbreeden voordat er rare centenbakjes en bloederziektes ontstaan.
Dat wordt nog wel een paar avondjes doorbouwen. Zitten er leuke bouwtechnieken in?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
200 stappen en 6 zakjes verder.
Ene vlag is van het thuisland en de andere van het gastland.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind die twee vlaggen maar verwarrend
Jazekerquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel een paar avondjes doorbouwen. Zitten er leuke bouwtechnieken in?
roze strijkijzer boksquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb volgens mij dezelfde strijkbout als Frantic
strijken doe ik niet aanquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb volgens mij dezelfde strijkbout als Frantic
Lekker refo-tv kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo ben ik Blauw Bloed aan het kijken ?
I see what you die therequote:Op zaterdag 13 november 2021 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ene vlag is van het thuisland en de andere van het gastland.
Vlag etiquette dit dat.
Moet zeggen dat ik wel een half nautisch orgasme krijg van hoe kloppend alles (tot nu toe) in elkaar zit.
Ik heb It op staanquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo ben ik Blauw Bloed aan het kijken ?
Maxima komt van Spaanse adel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met die Argentijse genen kunnen we wel weer even inbreeden voordat er rare centenbakjes en bloederziektes ontstaan.
Ik heb het cadeau gekregen van mijn moeder 🤣 verder gebruik ik hem nietquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211110_93747539
Bijna hetzelfdequote:
Ik heb de oude strijkbout van m'n moeder gekregen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het cadeau gekregen van mijn moeder 🤣 verder gebruik ik hem niet
Ik ook. Maar ik strijk mn overhemden yoquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ze hebben niks door, die domme Belgenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nemen we gewoon via een omweg België weer in bezit.
Gewoon F1quote:
De nieuwe of oude versiequote:
Heb je ook een strijkplank gekregen ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de oude strijkbout van m'n moeder gekregen.
Nee. Die moest ik zelf halen. Heb heul geen plek voor die zooi.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook een strijkplank gekregen ?
Die lijkt wel een beetje op mijn monsterquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:08 schreef UitStraling het volgende:
Poekie zit naast me te kijken naar de knappe harige katers en ik kijk gezellig mee voor het beige dansmeisje.
er was er 1 in huis maar die heb ik afgevoerd.. laatste keer dat ik hem gebruikte was 10+ terug.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yo, ik alleen de lopers voor over het tafelkleedquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik strijk mn overhemden yo
Iedere keer als die reclame voorbij komt moet ik aan jou denkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die lijkt wel een beetje op mijn monster
Ik heb er eentje 'met zonder stand'. Ding is echt geniaal... Stomen als een stoombootquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb precies 0 overhemdenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je bent niet de enige want ben er al door meerdere in de omgeving op geattendeerdquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere keer als die reclame voorbij komt moet ik aan jou denken
wacht wat?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er eentje 'met zonder stand'. Ding is echt geniaal... Stomen als een stoomboot
Sup?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:17 schreef mschol het volgende:
mag achmea even sterven met hun "nieuwe tradities"
Hihi leuke reclame.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:08 schreef UitStraling het volgende:
Poekie zit naast me te kijken naar de knappe harige katers en ik kijk gezellig mee voor het beige dansmeisje.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mannen in lekker strak gestreken overhemden
Geen idee waar dit over gaat maar ik zeg maar gewoon jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:17 schreef mschol het volgende:
mag achmea even sterven met hun "nieuwe tradities"
Nou ik heb dus zo'n stoom ding, maar dan zonder de stipjes. Kan je alles achter elkaar strijken en hij bepaald zelf de goede temperatuurquote:
oh ja.. nouja.. ik wacht zo lang met strijken nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ik heb dus zo'n stoom ding, maar dan zonder de stipjes. Kan je alles achter elkaar strijken en hij bepaald zelf de goede temperatuur![]()
Tank kun je ook bijvullen als je aan het strijken bent en dat is ook vet handig voor het geval ik weer eens 2 maanden aan bloesjes, shirtjes en jurkjes opgespaard heb
quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mannen in lekker strak gestreken overhemden
* dud0r gaat gelijk z'n overhemden strijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |