SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met die Argentijse genen kunnen we wel weer even inbreeden voordat er rare centenbakjes en bloederziektes ontstaan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:02 schreef datismijnmening het volgende: [..] Nice. Keeping it in the family.
![]()
Zijn dat ook niet gewoon moffen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met die Argentijse genen kunnen we wel weer even inbreeden voordat er rare centenbakjes en bloederziektes ontstaan.
Dat wordt nog wel een paar avondjes doorbouwen. Zitten er leuke bouwtechnieken in?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
200 stappen en 6 zakjes verder.
Ene vlag is van het thuisland en de andere van het gastland.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind die twee vlaggen maar verwarrend
Jazekerquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel een paar avondjes doorbouwen. Zitten er leuke bouwtechnieken in?
roze strijkijzer boksquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb volgens mij dezelfde strijkbout als Frantic
strijken doe ik niet aanquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb volgens mij dezelfde strijkbout als Frantic
Lekker refo-tv kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo ben ik Blauw Bloed aan het kijken ?
I see what you die therequote:Op zaterdag 13 november 2021 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ene vlag is van het thuisland en de andere van het gastland.
Vlag etiquette dit dat.
Moet zeggen dat ik wel een half nautisch orgasme krijg van hoe kloppend alles (tot nu toe) in elkaar zit.
Ik heb It op staanquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo ben ik Blauw Bloed aan het kijken ?
Maxima komt van Spaanse adel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met die Argentijse genen kunnen we wel weer even inbreeden voordat er rare centenbakjes en bloederziektes ontstaan.
Ik heb het cadeau gekregen van mijn moeder 🤣 verder gebruik ik hem nietquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211110_93747539
Bijna hetzelfdequote:
Ik heb de oude strijkbout van m'n moeder gekregen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het cadeau gekregen van mijn moeder 🤣 verder gebruik ik hem niet
Ik ook. Maar ik strijk mn overhemden yoquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het cadeau gekregen van mijn moeder 🤣 verder gebruik ik hem niet
En ze hebben niks door, die domme Belgenquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nemen we gewoon via een omweg België weer in bezit.
Gewoon F1quote:
De nieuwe of oude versiequote:
Heb je ook een strijkplank gekregen ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de oude strijkbout van m'n moeder gekregen.
Nee. Die moest ik zelf halen. Heb heul geen plek voor die zooi.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook een strijkplank gekregen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |