klopt, maar dan zou hij met een lagere straf weg kunnen komen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan nog steeds was die niet volgens de regels tijdens de controle en dus illegaal tijdens de kwalificatie. Dus is zijn tijd niet geldig imho.
Dat zullen anderen dan dus ook gaan aanvoeren, voor zover ze dat niet al deden. Daar had het technisch reglement geen boodschap aan tot nu toe.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:11 schreef Ferry_76 het volgende: [..] Duidelijk geval van schade opgelopen tijdens de kwalificatie..?
5 seconden penaltyquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar dan zou hij met een lagere straf weg kunnen komen.
Mercedes moet zich om 14:30 uur (onze tijd) melden bij de stewardsquote:
Masi heeft zelf gezegd in 2019 na de straf voor RIC dat het overtreden van technische richtlijnen een DSQ is en dat gingen ze niet veranderen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik probeer mij een scenario voor te stellen waarbij HAM géén DSQ krijgt. Ik kan er echt geen bedenken zonder dat het een precedent schept voor heel veel volgende kwesties.
Voortschrijdend inzichtquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Masi heeft zelf gezegd in 2019 na de straf voor RIC dat het overtreden van technische richtlijnen een DSQ is en dat gingen ze niet veranderen.
Precies, daarom denk ik ook dat al die hearings in feite overbodig zijn. Hetquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Masi heeft zelf gezegd in 2019 na de straf voor RIC dat het overtreden van technische richtlijnen een DSQ is en dat gingen ze niet veranderen.
Ik heb nog niets vernomen over die klacht.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:20 schreef Evenstar het volgende:
Zou wat zijn als Lewis achteraan moet door DRS gebeuren en dat Bottas ook nog een straf krijgt n.a.v. klacht van RB voor de kwalificatie
Nope, weer angstvallig stil zoals altijd bij klachten richting Mercedes.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets vernomen over die klacht.
Wat was die klacht tegen Bottas dan?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:20 schreef Evenstar het volgende:
Zou wat zijn als Lewis achteraan moet door DRS gebeuren en dat Bottas ook nog een straf krijgt n.a.v. klacht van RB voor de kwalificatie
Niet tegen Bottas, maar tegen Mercedes.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat was die klacht tegen Bottas dan?
Zou een goedmakertje zijn , dan krijgt MAX ook de punten die hem ontnomen zijn op Silverstone door Ham gewoon weer terug , en daarbij , ook diverse keren heeft Ham al mazzl gehad bij de beslissing door de FIAquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:24 schreef Sjemmert het volgende:
Ben benieuwd. In principe gewoon DSQ voor Hamilton maar vraag me af of ze dat aandurven bij de FIA.
Jep, voor straf de auto van Toto poetsenquote:
Ik zou ook bang worden van iemand die met één hand een achtervleugel kan buigenquote:
Vooral de drs plank goed onderhanden nemenquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep, voor straf de auto van Toto poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |